Gå til innhold

Hva forventer dere menn når dere ikke viser nok

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva forventer dere menn, når dere ikke klarer å vise nok interesse eller er tilgjengelig for en dame? Selvførgelig går vi å møter andre menn fordi vi tenker dere ikke er intressert. 

Anonymkode: ded59...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som ikke viser interesse er ikke interessert

Anonymkode: 15b07...4f7

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva forventer dere menn, når dere ikke klarer å vise nok interesse eller er tilgjengelig for en dame? Selvførgelig går vi å møter andre menn fordi vi tenker dere ikke er intressert. 

Akkurat det der gjelder motsatt også! 

Anonymkode: e2629...45b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Litt usikker på hva som er vinkelen her, men jeg tenker dette er noe som gjelder begge veier. Jeg, som kvinne, har også et ansvar å vise at jeg er interessert. Om han begynner å treffe andre damer eller det dør ut så er det jo at enten han er ikke interessert eller at jeg ikke har kommunisert min interesse tydelig nok

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Enig, samme med damer. Dere skjønner egentlig når noen vil noe som helst med dere å gjøre.

I tvil, gå videre.

Anonymkode: c15e4...fa9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvordan vet du det? Har opplevd mange menn som viser interesse, men også de som er intresserte men ikke viser det så tydelig. Dette er ofte menn som nærmer eeg 30-35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du det? Har opplevd mange menn som viser interesse, men også de som er intresserte men ikke viser det så tydelig. Dette er ofte menn som nærmer eeg 30-35.

Fordi livet går videre og det i en sinnsyk hastighet. Ingen har tid til å vente på noen som kanskje sånn middelmådig føler littegrann. 

Gå videre. De får lære om de vil henge med. 

Har selv hatt forhold med en som ikke viste så mye hvor jeg gjorde mye, ikke overraskende er han sånn som person den dag idag. Noen er bare jolaje og liker deg, veldig tennt også uten å egentlig elske deg. Det er stor forskjell.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi til og med sjenerte menn sender meldinger og eller snaps osv om de er interessert. Man er aldri i tvil om en mann er interessert

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi til og med sjenerte menn sender meldinger og eller snaps osv om de er interessert. Man er aldri i tvil om en mann er interessert

Ikke alle gjør det nei. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke alle gjør det nei. 

Du har opplevd at en mann er interessert, men tar ikke kontakt? Ok.

Hvordan fant du ut av det? Høres ut som ønsketenking

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig, samme med damer. Dere skjønner egentlig når noen vil noe som helst med dere å gjøre.

I tvil, gå videre.

Da kan noen av dere slutte med disse unnskyldningen om at de er "treige", "de bruker tid", "de har en avoidant tilknytning-stil". Slutt å "late som" dere er interessert når dere i realiteten ikke er det. Uten all den sutringen om at man er "vanskelig" er det svært enkelt å forstå at lite initiativ betyr ikke interessert. 

Er jeg ikke interessert i en mann da kommer jeg ikke med unnskyldninger. Om så unnskyldninger som "har ikke tid", "orker ikke i dag"... som er noe totalt annet enn "gi meg tid". 

Anonymkode: da3d6...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

La meg snu på spørsmålet Hva forventer dere kvinner, når dere ikke klarer å vise nok interesse eller er tilgjengelig for en mann? Selvførgelig går vi å møter andre kvinner fordi vi tenker dere ikke er intressert.  Skulle likt å vite hva du tenker om det. Hvis jeg ikke viser interesse så er jeg ikke interessert. Ganske enkelt egentlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har opplevd at en mann er interessert, men tar ikke kontakt? Ok.

Hvordan fant du ut av det? Høres ut som ønsketenking

Så du antok at jeg er kvinne? Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da kan noen av dere slutte med disse unnskyldningen om at de er "treige", "de bruker tid", "de har en avoidant tilknytning-stil". Slutt å "late som" dere er interessert når dere i realiteten ikke er det. Uten all den sutringen om at man er "vanskelig" er det svært enkelt å forstå at lite initiativ betyr ikke interessert. 

Er jeg ikke interessert i en mann da kommer jeg ikke med unnskyldninger. Om så unnskyldninger som "har ikke tid", "orker ikke i dag"... som er noe totalt annet enn "gi meg tid". 

Var for å være ærlig kjempe lei meg av mitt eget tomme kjærlighetsliv etter å ha nettop kommet hjem sliten og ensom, da jeg skrev den kommentaren. Skulle tellt til ti, men istede ble det en del, nei NEXT svar her inne. Er enig med deg, men det er ganger noen på ekte ikke har tid eller har mensen, magesyke, en forferdelig dag kanskje, så jeg tror ikke det er kun et svar her i verden. Men er de gjennomgående distanserte og i tilegg bare vil ha sex, veldig dårlig tegn. Vet ikke hvor verdt det det er å klare å få en som gir lite av seg til kjæreste. Så er delvis enig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var for å være ærlig kjempe lei meg av mitt eget tomme kjærlighetsliv etter å ha nettop kommet hjem sliten og ensom, da jeg skrev den kommentaren. Skulle tellt til ti, men istede ble det en del, nei NEXT svar her inne. Er enig med deg, men det er ganger noen på ekte ikke har tid eller har mensen, magesyke, en forferdelig dag kanskje, så jeg tror ikke det er kun et svar her i verden. Men er de gjennomgående distanserte og i tilegg bare vil ha sex, veldig dårlig tegn. Vet ikke hvor verdt det det er å klare å få en som gir lite av seg til kjæreste. Så er delvis enig. 

Det med kun sex, helt klart. Da kan man enklere skille mellom seriøst og useriøs - til og med de med "unnskyldninger", men om det ikke handler om sex, og personen fortsatt vil være nær, men allikevel distansert, da er det vanskelig om de kommer med disse unnskyldningen jeg listet opp i tidligere kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at menn har hørt ca. 100 000 ganger at kvinner mener at menn som viser interesse er creepy.

Så da får det heller være.

Anonymkode: 841ba...1e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 1.24):

Så du antok at jeg er kvinne? Ok.

Ja, men om du er mann, så tar du absolutt ingen kontakt med ei du er interessert i? 
Er hun opptatt da? Eller hva er grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mindre interesse jeg viser, jo mer interesse får jeg tilbake. Og omvendt. Kvinner er som katter, kan ikke løpe etter de, man må late som man ikke vil ha de.

Anonymkode: dead8...66c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo mindre interesse jeg viser, jo mer interesse får jeg tilbake. Og omvendt. Kvinner er som katter, kan ikke løpe etter de, man må late som man ikke vil ha de.

Anonymkode: dead8...66c

Høres mer ut som utrygg tilknytning. 

Anonymkode: 9c783...422

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...