AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:02 #1 Del Skrevet fredag kl 15:02 Hei Vil du dele din oppskrift med meg på SUNN knekkebrød? 😍 Den skal være sunnest mulig men også mettende. Anonymkode: 12a21...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:00 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:00 Jeg lager knekkebrød slik: 2 dl store havregryn 2 dl sammalt rug, grovmalt 2 dl havrekli 1 dl kruskakli 2 dl solsikkefrø 2 dl sesamfrø 1 dl linfrø 1 ts salt 7 dl vann Rører alt sammen, og lar svelle i 15 min. Steker til sammen 45 min på 180° (litt avhengig av ovnen, pass på at de tørker skikkelig). Etter 15 min kuttes de i passelige biter med pizzahjul. Lufte/slippe ut damp etter 15 min til. Anonymkode: 097e0...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:32 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:32 Disse er gode. https://trinesmatblogg.no/recipe/knekkebrod-med-fro-og-valnotter/ Anonymkode: 922dc...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:41 #4 Del Skrevet søndag kl 06:41 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg lager knekkebrød slik: 2 dl store havregryn 2 dl sammalt rug, grovmalt 2 dl havrekli 1 dl kruskakli 2 dl solsikkefrø 2 dl sesamfrø 1 dl linfrø 1 ts salt 7 dl vann Rører alt sammen, og lar svelle i 15 min. Steker til sammen 45 min på 180° (litt avhengig av ovnen, pass på at de tørker skikkelig). Etter 15 min kuttes de i passelige biter med pizzahjul. Lufte/slippe ut damp etter 15 min til. Anonymkode: 097e0...d18 Takk for at du delte ❤️ Jeg er faktisk nybegynner🥴 Så lurer på om det er vanskelig å lage? Anonymkode: 12a21...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet søndag kl 06:53 #5 Del Skrevet søndag kl 06:53 Her er noen gode: https://brodogkorn.no/?s=Knekkebrød Jeg liker de ekstra grove. Jeg lar blandingen stå å svelle 15 min før jeg smører det utover stekebrett. Oppskriften er klassifiser som enkel, du trenger bare litt god tid. Slike er kjempedyre å kjøpe på butikken, hjemme er det nesten det billigste du kan lage, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:31 #6 Del Skrevet søndag kl 08:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du delte ❤️ Jeg er faktisk nybegynner🥴 Så lurer på om det er vanskelig å lage? Anonymkode: 12a21...f30 Nei, disse er absolutt ikke vanskelig! Glemte å skrive, når deigen har svellet, fordeler du på to stekebrett med bakepapir. Bruk en slikkepott til det. Er ikke knekkebrødene helt tørre etter endt steketid, pleier jeg bare å skru ned ovnen til ca. 100° og la de stå til de er helt tørre. Tar da gjerne av bakepapiret. Anonymkode: 097e0...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:52 #7 Del Skrevet søndag kl 12:52 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, disse er absolutt ikke vanskelig! Glemte å skrive, når deigen har svellet, fordeler du på to stekebrett med bakepapir. Bruk en slikkepott til det. Er ikke knekkebrødene helt tørre etter endt steketid, pleier jeg bare å skru ned ovnen til ca. 100° og la de stå til de er helt tørre. Tar da gjerne av bakepapiret. Anonymkode: 097e0...d18 Tusen tusen takk for tips❤️ Jeg regnet med at jeg må ha 2 brett, så det går fint. Håper jeg får det til🤞🏽 Anonymkode: 12a21...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 12:55 #8 Del Skrevet søndag kl 12:55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:09 #9 Del Skrevet søndag kl 14:09 Irak skrev (1 time siden): Tusen takk for du du deler ❤️ Anonymkode: 12a21...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 14:42 #10 Del Skrevet søndag kl 14:42 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tusen takk for du du deler ❤️ Anonymkode: 12a21...f30 Bare hyggelig 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå