AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:18 #1 Del Skrevet fredag kl 14:18 Bare nysgjerrig på erfaringer rundt hvor vidt dette stemmer. Ligger litt under på 90 persentilen, betyr det automatisk at barnet blir stort? Anonymkode: a1186...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:36 #2 Del Skrevet fredag kl 14:36 Jeg lå på 90 persentilen, og baby var estimert til 4 kg, både av jordmor som kjente på magen, og på ultralyd. De bommet bare med 15 gram. Fikk beskjed om at jeg hadde en del fostervann, så det påvirker også sf-målet. Anonymkode: 30811...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:11 #3 Del Skrevet fredag kl 16:11 Kommer litt an på leiet tim barnet og da. Lå veldig midt på tre, fikk gutt på 4,5. Anonymkode: 47b7d...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:20 #4 Del Skrevet fredag kl 16:20 Jeg hadde høye SF-mål, fikk store barn. Det kommer litt an på mengden fostervann og fosterets leie også, men det er nok ofte en viss sammenheng mellom SF-mål og barnets størrelse, ja. Anonymkode: 439ca...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:22 #5 Del Skrevet fredag kl 23:22 Første lå jeg litt over 50 kurven. Han var 48cm og 3245g. Andre lå jeg under 50 kurven. Han var 54cm og 3910g. Anonymkode: a676c...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå