AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:12 #1 Del Skrevet fredag kl 14:12 hallo. Jeg returnerte noen produkter til en butikk og siden det var mer enn 3000 kr fikk de meg til å fylle ut et skjema slik at de skulle returnere pengene til bankkontoen min. Det har gått mer enn en måned og hver gang jeg kontakter kundeservice får jeg det samme svaret "vi kontakter butikken og vi kontakter deg senere så snart vi har svar." De ba meg sende e-post med bilde av kvitteringene og jeg har gjort alt og jeg har fortsatt ikke fått noe svar. Jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre annet enn å vente? Takk Anonymkode: d30e6...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:27 #2 Del Skrevet fredag kl 16:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hallo. Jeg returnerte noen produkter til en butikk og siden det var mer enn 3000 kr fikk de meg til å fylle ut et skjema slik at de skulle returnere pengene til bankkontoen min. Det har gått mer enn en måned og hver gang jeg kontakter kundeservice får jeg det samme svaret "vi kontakter butikken og vi kontakter deg senere så snart vi har svar." De ba meg sende e-post med bilde av kvitteringene og jeg har gjort alt og jeg har fortsatt ikke fått noe svar. Jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre annet enn å vente? Takk Anonymkode: d30e6...ec7 Hvem er kundeservice her, virker som det er en tredjepart, eller er det bare fordi det er en sentralisert greie? Jeg hadde holdt de på tråden til de ga et svar. Anonymkode: ecd46...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:28 #3 Del Skrevet fredag kl 16:28 Hva betalte du med, var det tilfeldigvis et kredittkort? I så fall kanskje du kan kontakte kortleverandøren og se om de har noen ordninger som kan hjelpe deg. En mnd. er vel lenge synes jeg. Anonymkode: ecd46...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:59 #4 Del Skrevet fredag kl 16:59 Takk for svare. Jeg betalte ikke med kredrittkort, betalte med vanlig dnb bankkortet. Jeg ringte til butikken først og de sa at jeg måtte ta kontakt med kundeservice, jeg gjorde det og alle jeg har snakket med sier det samme, og det har gått over en måned nå. (Jeg er usikker på om jeg kan nevne navnet på butikken her) det er en møbel- og hjemmevarebutikk. Anonymkode: d30e6...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #5 Del Skrevet fredag kl 17:50 Jeg ville lagt ut en kritisk anmeldelse på Trustpilot, så kanskje de får fart på seg. Er det en stor kjede du har handlet hos siden de henviser til kundeservice? Opplever at de fleste butikker ordner opp selv uten å involvere kjedekontoret. Anonymkode: e1d16...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:02 #6 Del Skrevet fredag kl 18:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hallo. Jeg returnerte noen produkter til en butikk og siden det var mer enn 3000 kr fikk de meg til å fylle ut et skjema slik at de skulle returnere pengene til bankkontoen min. Det har gått mer enn en måned og hver gang jeg kontakter kundeservice får jeg det samme svaret "vi kontakter butikken og vi kontakter deg senere så snart vi har svar." De ba meg sende e-post med bilde av kvitteringene og jeg har gjort alt og jeg har fortsatt ikke fått noe svar. Jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre annet enn å vente? Takk Anonymkode: d30e6...ec7 Du ringer Forbrukerrådet på mandag og får dem til å hjelpe deg. Har du brukt kredittkort? Da er det en smal sak å få pengene tilbake. Anonymkode: 024fc...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå