Gå til innhold

Hva foretrekker dere kvinner

AnonymBruker

En eller flere orgasmer?   

15 stemmer

1. 1. Foretrekker du kontinuerlig penetrering i 1-2thvor kommer kun en gang, eller flere runder på samme tid

• Mannen holder ut 1-2t før utløsning
      1
    • Flere runder innenfor samme tidsrom
      14

Anbefalte innlegg

Inntrykk de fleste kvinner foretrekker alternativ 2, eller? 

Anonymkode: 17f5b...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mangler et alternativ - "Ingen av alternativene passer"

Eller for å si det veldig enkelt. Jeg ville ikke vurdert noen av de to alternativene som potensiell seksualpartner.

Anonymkode: 84866...3df

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker ikke «penetrering» i 2 timer, uansett hvordan du legger det opp.

Alt over 10-12 minutter (penetrering) er for lenge. Da blir det både kjedelig og ubehagelig.

Anonymkode: 82e6e...73f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du mangler et alternativ - "Ingen av alternativene passer"

Eller for å si det veldig enkelt. Jeg ville ikke vurdert noen av de to alternativene som potensiell seksualpartner.

Anonymkode: 84866...3df

Samme. For min del er 2 timer samleie helt absurd.

Anonymkode: 82e6e...73f

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde på så lenge det kan gi nytelse til begge to. Handler mer om relasjonen for min del enn eksakt tid. Nærhet, kos og nytelse. 

Det du skisserer her bare stresser meg kjenner jeg, og jeg elsker sex. 

K 41 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 15 min med alt, orker ikke 15 min med penetrering og er vandt til sikkert 5 min kanskje 7. Tilfeling når det passer, ikke rutine og godt forhold i rundt. Ikke noe vold.

Anonymkode: 72cf6...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ca 15 min med alt, orker ikke 15 min med penetrering og er vandt til sikkert 5 min kanskje 7. Tilfeling når det passer, ikke rutine og godt forhold i rundt. Ikke noe vold.

Han kom bestandig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk begge deler! Variasjon er fantastisk! Alt etter anledning og lyst. Så foretrekker mann med bredde. Kan knulle kort, og kan knulle lenge, og variasjoner utover dette også.

Hvilket jeg har. Jeg er en heldig kvinne. 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variasjon. Foretrekker at han klarer å holde seg, eller trekker seg ut hvis han holder på å komme, for å holde lenger, og at vi da holder på med andre ting. Strekker jo ut og om han skal komme og så skal man vente på at den skal opp igjen etc. Jeg er ikke interessert i sex som varer kjempelenge. Halvtime totalt er max for meg, tror jeg, selv om det sikkert har vart noe lenger og vært bra også.

Anonymkode: 45ccf...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg må velge mellom disse 2, alternativ 2. men helst ingen av delene

Anonymkode: eaf12...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Det er altfor lenge for min del og jeg får ingen nytelse av sånn langknulling. Samboer har av og til holdt på i opptil en halv time og det er altfor lenge. Da merker jeg at jeg begynner å bli sliten og lei.

10-15 minutter med penetrering er nok synes jeg. Det er innenfor det tidsrommet at jeg får orgasme(r).

Anonymkode: a7a5b...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...