AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:58 #1 Del Skrevet fredag kl 09:58 Treåringen vår trenger å lære seg å sovne uten meg, og helst å sovne litt raskere også. Vurderer bamse med white noise og lys. Blir imidlertid litt skeptisk til om det funker fordi bamsen har flere forskjellige lyder man kan høre på. Mulig det bare blir en forstyrrelse hvis hun skal veksle mellom de forskjellige lydene. På det punktet er det lettere med babyer, for de forstår ikke at de kan endre lyden. Noen som har introdusert sånne bamser til barn på to år eller eldre? Fungerer det? Anonymkode: 9cda8...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:29 #2 Del Skrevet fredag kl 10:29 For oss funket en bamse med lys og musikk(beroligende musikk). Det innførte vi da får fireåring plutselig ble redd for å legge seg og å sove alene (sovet alene hele livet). Anonymkode: 0f347...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:18 #3 Del Skrevet fredag kl 13:18 Har dere link til sånne bamser dere mener? Kunne kanskje prøvd det til 2-åring som er veldig urolig når hun skal sovne. Anonymkode: 8083b...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet fredag kl 13:22 #4 Del Skrevet fredag kl 13:22 Vi har en sånn bamse som puster,med lys og lyd. Tol vår 6 åring he he..funker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:17 #5 Del Skrevet fredag kl 15:17 Bare google sovebamse. Kommer masse opp. https://scandiroom.no/nettbutikk/17-moonie-friend/97-moonie-friend-organic-sand-natur-sovebamse-med-lyd-og-nattlampe/?srsltid=AfmBOoohI21NPW9pLE-8ruB43CfQ0WdloIDcoi1bxqna70d27kK1iZqD Anonymkode: de1d7...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:16 #6 Del Skrevet fredag kl 18:16 Tror det et litt seint. De bamsene fungerer fordi de etterligner lydene i mors mage og er derfor beroligende på nyfødte. Så man må helst venne til ved spedbarnsalder. Vil ikke tro effekten er det samme på en 3 åring. Anonymkode: b6b0b...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet fredag kl 19:17 #7 Del Skrevet fredag kl 19:17 Vi har disse 3 Yoga bamse snakker stille og rolig i 15 min. Med beroligende lyd. Kjempe flott å høre på Bever puster med magen( opp og ned) med lys. Og den har sang, melodi og lyder( du kan bestemme alt selv) Og piggsvin har et skikkelig flott nattlys med fugler som flyr rundt. Med 3 forskjellige lyder etc. Denne står på i 20 mind Disse bruker vår datter på 6 år( disse har hun hat i 2 år) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:09 #8 Del Skrevet fredag kl 22:09 https://floofers.no/nettbutikk/ Disse er veldig søte, veldig myke og gode. Men ikke helt det du var ute etter sikkert. Disse er jo uten lys og lyd. De er bare tunge og lukter godt . Men gode å kose med er de. Anonymkode: 77224...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:54 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:54 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror det et litt seint. De bamsene fungerer fordi de etterligner lydene i mors mage og er derfor beroligende på nyfødte. Så man må helst venne til ved spedbarnsalder. Vil ikke tro effekten er det samme på en 3 åring. Anonymkode: b6b0b...2a1 Har en 9 åring som sliter med mareritt og jeg kjøpte en sånn type bamse. Den virker veldig beroligende på han, så... Anonymkode: de1d7...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:03 #10 Del Skrevet lørdag kl 10:03 Jeg har ikke erfaring med bamse. Men både femåringen, seksåringen og jeg selv har i blant på white noise på en spilleliste på Spotify på kvelder hvor vi ikke får sove. Det er til hjelp for oss alle sammen. Jeg bruker det typisk når jeg er ordentlig stresset og sliter med å holde tankene unna når jeg legger meg. Nå sist da et familiemedlem ble alvorlig sykt, og det var uklart om hun ville ha mulighet til å overleve. Men oftest under mindre kraftig stress da, som at jeg har en presentasjon jeg er nervøs for på jobb neste dag. Femåringen har perioder hvor hun ber om white noise hver kveld, og det gjør at hun finner roen og sovner. Anonymkode: 21c01...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #11 Del Skrevet lørdag kl 10:05 Jeg fikk lys på en sånn bamse selv! Ser de kommer med både naturlyder, rennende vann osv, virker mye bedre enn å ha mobilen liggende i sengen. Hadde vært deilig om de kom med et slags varmeelement også. Anonymkode: 455ad...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå