AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:56 #1 Del Skrevet fredag kl 09:56 Er det noen som vet hvordan man sletter Snap samtaler? Har en jeg hadde en flørt med som viser seg å være en helt annen enn jeg trodde. Han har innstillingen på Snap som gjør at meldingene står der permanent ( eller om han bare har lagret de?). Hvis jeg sletter vennskapet blir også mine meldinger slettet på hans bruker? Kjenner jeg har betrodd meg litt mye og vil ikke at hang skal spre private ting om meg. Anonymkode: 60dce...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:11 #2 Del Skrevet fredag kl 10:11 Du kan slette det du har sendt av å trykke på meldinger Anonymkode: 70860...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:11 #3 Del Skrevet fredag kl 10:11 Eller blokkere han Anonymkode: 70860...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:53 #4 Del Skrevet fredag kl 10:53 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du kan slette det du har sendt av å trykke på meldinger Anonymkode: 70860...672 Men jeg vil gjerne slette hele tråden (så han ikke kan se den mer) da hans svar avslører mine betroelser på en måte? Anonymkode: 60dce...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:15 #5 Del Skrevet fredag kl 11:15 Har ikke gjort dette på flere år, så mulig noe har endret seg. Men hadde og en venn som lagret alt i snap og når jeg etterhvert fant ut at vedkommende ikke var aktuell å ha i livet, fikk jeg bare slettet det jeg hadde skrevet, ikke det han hadde skrevet. Også måtte jeg slette en og en linje så ble mye å gå gjennom etter et par års vennskap…. Jeg hadde ikke så lyst å ha samtalene liggende (ikke seksuelt men privat likevel). Endte opp med blokkering da det fjernet hele chatten hos begge. Hvis du bare sletter vennskapet ligger alt igjen på hans side til han sletter deg også. Anonymkode: 44116...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:08 #6 Del Skrevet fredag kl 17:08 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det noen som vet hvordan man sletter Snap samtaler? Har en jeg hadde en flørt med som viser seg å være en helt annen enn jeg trodde. Han har innstillingen på Snap som gjør at meldingene står der permanent ( eller om han bare har lagret de?). Hvis jeg sletter vennskapet blir også mine meldinger slettet på hans bruker? Kjenner jeg har betrodd meg litt mye og vil ikke at hang skal spre private ting om meg. Anonymkode: 60dce...848 Du går inn å tar på sletting av chat etter lest. Anonymkode: dbfad...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:08 #7 Del Skrevet fredag kl 17:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du går inn å tar på sletting av chat etter lest. Anonymkode: dbfad...66c Kan ikke fordra at folk skal lagre alt mulig.. spesielt ikke sensitive ting.. Adresse eller noe de skal huske, ok.. Men hallo.. Anonymkode: dbfad...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:50 #8 Del Skrevet fredag kl 22:50 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du går inn å tar på sletting av chat etter lest. Anonymkode: dbfad...66c Men da sletter jeg kun fra min side ikke hans? Hvis jeg sletter vennskap vil samtalen bli slettet da? Anonymkode: 60dce...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:54 #9 Del Skrevet fredag kl 22:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da sletter jeg kun fra min side ikke hans? Hvis jeg sletter vennskap vil samtalen bli slettet da? Anonymkode: 60dce...848 Nårndu velger at char skal slettes etter det er lest, blir det slettet hos dere begge. Om han har lagret noe, kan du trykke slett på det. Altså hold inne det han har lagret og slett. Men du må gjøre det på hver ting du har skrevet, hvert avsnitt om du forstår. Anonymkode: dbfad...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:59 #10 Del Skrevet fredag kl 22:59 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan ikke fordra at folk skal lagre alt mulig.. spesielt ikke sensitive ting.. Adresse eller noe de skal huske, ok.. Men hallo.. Anonymkode: dbfad...66c Alt blir jo automatisk lagret i messenger og på insta. Alt blir også lagret i snap selv om du ikke ser det. Anonymkode: 3cc04...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå