AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:17 #21 Del Skrevet fredag kl 12:17 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Må være det mest ego innlegget jeg har sett her inne... noengang.... Anonymkode: 627c3...87e Som nok er det store paradokset innen cuckolding. Men erkjenner de det. Neppe. Denne selvsentreringen rundt egne seksuelle ønsker gjør dem motivert til å la andre utføre det for dem. Kontrollen over det andre individ ligger da pakket inn i silke, om at den andre skal få nytelse. Bra usunt for de fleste å bli utsatt for dette i en relasjon. Denne dobbeltheten gir et hint om relasjonsskader og skader som må undergrave en sunn trygghet hos de som lever med egoet. Ender vel i brudd på sikt om ikke annet. Anonymkode: 2aaad...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Massør i Oslo Skrevet fredag kl 13:54 #22 Del Skrevet fredag kl 13:54 couplescandinav skrev (4 timer siden): Hei. Jeg har endel erfaring i dette veldig opphissende tema. Før var jeg som mange skriver, veldig for hennes lek med andre inntil jeg kom. Da var det blåst bort. Nå er det en vedvarende lyst og omsorgsfølelse for at hun skal kose seg ekstra seksuelt. Men min nåværende er ikke like fri som min forrige dame. Vel, hun er fullt informert om min lyst. Vi har vært på ferjeturer og hotellturer uten at hun har funnet noen. Men hun har det i seg. Jeg er ikke av typen som må se på. Liker vel så mye å gi henne fritid til å kose seg på egen hånd, og håper hun finner et par menn å knulle med jevnlig. Og da at hun sender sms med info. Håper våren 25 har noe spennende på lur. Jeg tenker og å forsøke å finne en mann som er med på en plan for å få henne igang med denne leken Spennende, bare å ta steget da tenker jeg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet fredag kl 14:08 Forfatter #23 Del Skrevet fredag kl 14:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som nok er det store paradokset innen cuckolding. Men erkjenner de det. Neppe. Denne selvsentreringen rundt egne seksuelle ønsker gjør dem motivert til å la andre utføre det for dem. Kontrollen over det andre individ ligger da pakket inn i silke, om at den andre skal få nytelse. Bra usunt for de fleste å bli utsatt for dette i en relasjon. Denne dobbeltheten gir et hint om relasjonsskader og skader som må undergrave en sunn trygghet hos de som lever med egoet. Ender vel i brudd på sikt om ikke annet. Anonymkode: 2aaad...95f Ja, kan undre på hvorfor denne tenning dukker opp og hva det ligger i det, egentlig. Kanskje en psykolog kunne besvare det. Mange har lignende tanker. Jeg tar hintet. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet fredag kl 14:21 Forfatter #24 Del Skrevet fredag kl 14:21 Cor Cubiculum skrev (2 timer siden): Har dere prøvd å fantasere litt sammen mens dere har sex, eller som forspill? Kanskje litt rollespill hvor du spiller en annen. Eller at hun har bind for øynene og forestiller seg at du er en annen. Hvis dette er turn-off for henne, så tviler jeg på at dette er noe for henne. Dessuten, om hun ønsker å gå inn på dette tror jeg det vil være tryggere for henne om dere er sammen om det. Det er i alle fall det som har fungert ut fra min erfaring. I vår kos har jeg forsøkt å lage historier mens vi holder på, og hun blir alltid mye mer våt. Så det tenner. Men det er et steg å ta. Jeg lar henne ha utspillet. Ikke noe mas om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet fredag kl 14:28 Forfatter #25 Del Skrevet fredag kl 14:28 SlemUlv skrev (3 timer siden): Disse to motsier hverandre.. Om du ikke presser henne, hvorfor må DU finne en mann som er med på en "plan" for dette? Sånn du skriver i HI, virker det ikke som hun faktisk er interessert.. Klarer du ikke se at noe er formidlet, noe er fantasi for å kjenne på tanker. Prøve tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:31 #26 Del Skrevet fredag kl 14:31 Om hun ikke vil, slipp henne fri. Dette er DIN lyst. Vær obs på at manipulasjon og hjernevasking er en ekte greie også press. La henne være ifre. Anonymkode: 95496...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet fredag kl 14:33 Forfatter #27 Del Skrevet fredag kl 14:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om hun ikke vil, slipp henne fri. Dette er DIN lyst. Vær obs på at manipulasjon og hjernevasking er en ekte greie også press. La henne være ifre. Anonymkode: 95496...82a Du overdriver. Hun vet om tenningen og hva saken er. Så er jeg ferdig og hun finner ut om det er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:37 #28 Del Skrevet fredag kl 14:37 Jeg har en mann som maser om at jeg skal finne meg en elsker. Jeg har prøvd et par ganger, men det fungerte ikke så bra. Mannen min var stille et par dager etterpå, og fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt, selv om det var han som presset på. Han påstår at han IKKE reagerer, men jeg merker det jo på han. Mulig at han tenner på den følelsen av å være bedratt og dermed ikke klarer å innse sin egen reaksjon, men for meg er det fullstendig turnoff. Han ville også gjerne ha sex etterpå, men det ville ikke jeg fordi jeg var mett av sex for den dagen. Anonymkode: 422ee...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet fredag kl 14:46 Forfatter #29 Del Skrevet fredag kl 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en mann som maser om at jeg skal finne meg en elsker. Jeg har prøvd et par ganger, men det fungerte ikke så bra. Mannen min var stille et par dager etterpå, og fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt, selv om det var han som presset på. Han påstår at han IKKE reagerer, men jeg merker det jo på han. Mulig at han tenner på den følelsen av å være bedratt og dermed ikke klarer å innse sin egen reaksjon, men for meg er det fullstendig turnoff. Han ville også gjerne ha sex etterpå, men det ville ikke jeg fordi jeg var mett av sex for den dagen. Anonymkode: 422ee...ac0 Ja, dette er ikke en lek for flertallet. Men ganske mange gjør lignende ting, eller er utro. Det er damer som aldri vil være utro, sier dem, og en dag var de det.. bedre det er lov å nyte litt annet. Jeg har hatt det slik i flere år tidligere. Vet derfor hvordan det fungerer. Men la meg gjenta dette, JEG MASER IKKE OM DETTE med henne. En del her inne har låst seg på at jeg maser... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå