couplescandinav Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei. Jeg har endel erfaring i dette veldig opphissende tema. Før var jeg som mange skriver, veldig for hennes lek med andre inntil jeg kom. Da var det blåst bort. Nå er det en vedvarende lyst og omsorgsfølelse for at hun skal kose seg ekstra seksuelt. Men min nåværende er ikke like fri som min forrige dame. Vel, hun er fullt informert om min lyst. Vi har vært på ferjeturer og hotellturer uten at hun har funnet noen. Men hun har det i seg. Jeg er ikke av typen som må se på. Liker vel så mye å gi henne fritid til å kose seg på egen hånd, og håper hun finner et par menn å knulle med jevnlig. Og da at hun sender sms med info. Håper våren 25 har noe spennende på lur. Jeg tenker og å forsøke å finne en mann som er med på en plan for å få henne igang med denne leken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden couplescandinav skrev (8 minutter siden): Hei. Jeg har endel erfaring i dette veldig opphissende tema. Før var jeg som mange skriver, veldig for hennes lek med andre inntil jeg kom. Da var det blåst bort. Nå er det en vedvarende lyst og omsorgsfølelse for at hun skal kose seg ekstra seksuelt. Men min nåværende er ikke like fri som min forrige dame. Vel, hun er fullt informert om min lyst. Vi har vært på ferjeturer og hotellturer uten at hun har funnet noen. Men hun har det i seg. Jeg er ikke av typen som må se på. Liker vel så mye å gi henne fritid til å kose seg på egen hånd, og håper hun finner et par menn å knulle med jevnlig. Og da at hun sender sms med info. Håper våren 25 har noe spennende på lur. Jeg tenker og å forsøke å finne en mann som er med på en plan for å få henne igang med denne leken Hadde vert spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Mulig du formulerer deg litt uklart, men slik jeg leser det er egentlig ikke hun så tent på dette, men du durer på likevel? Det vil neppe ende godt... Anonymkode: a3019...1d8 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Ignorant av deg å hevde at din kone "ikke er fri". Respekter at hun ikke har samme lyster og behov som deg. Det er hennes kropp og ikke noe du låner bort. Om hun en dag vil ligge med en annen så er det hun som har samtykkende sex, ikke du som låner bort. Jeg er stort sett positiv og åpen på seksualitetsforumet, men dine holdninger er rett og slett lite sjarmerende. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Klassisk dette. Kvinnene blir presset til dette, men mannen tror de elsker det. Det er jo helt klart en grunn til at hun ikke "har funnet noen". En hvilken som helst vanlig kvinne kan finne noen på få minutter om de virkelig vil. Anonymkode: 3a95d...694 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hun har ikke lyst og det har ingen ting med å «være fri» å gjøre. Slutt å press henne. Det kan fort ødelegge alt. Anonymkode: 15175...b50 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 4 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun har ikke lyst og det har ingen ting med å «være fri» å gjøre. Slutt å press henne. Det kan fort ødelegge alt. Anonymkode: 15175...b50 Presser ikke.. 😉 Har kun fortalt om tenningen og gitt henne muligheten, så er ballen spilt og hennes valg. Så har vi det koselig videre sammen. Takk for innspill. 👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 4 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Klassisk dette. Kvinnene blir presset til dette, men mannen tror de elsker det. Det er jo helt klart en grunn til at hun ikke "har funnet noen". En hvilken som helst vanlig kvinne kan finne noen på få minutter om de virkelig vil. Anonymkode: 3a95d...694 Det vil hun ikke ha problem med. Men å finne den som egner seg.. dårlig presisert av meg.. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 4 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 4 timer siden Macro skrev (1 time siden): Ignorant av deg å hevde at din kone "ikke er fri". Respekter at hun ikke har samme lyster og behov som deg. Det er hennes kropp og ikke noe du låner bort. Om hun en dag vil ligge med en annen så er det hun som har samtykkende sex, ikke du som låner bort. Jeg er stort sett positiv og åpen på seksualitetsforumet, men dine holdninger er rett og slett lite sjarmerende. Jeg har åpenbart uttrykt meg dårlig. Men tanken er god. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde mistet all respekt og tenning på mannen om han ville «dele» meg med noen. Anonymkode: e8f05...047 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 4 timer siden Forfatter #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde mistet all respekt og tenning på mannen om han ville «dele» meg med noen. Anonymkode: e8f05...047 Derfor fint å prøve tanker her. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden (endret) couplescandinav skrev (12 minutter siden): Presser ikke.. 😉 Har kun fortalt om tenningen og gitt henne muligheten, så er ballen spilt og hennes valg. Så har vi det koselig videre sammen. Takk for innspill. 👍🙂 Jeg hadde opplevd din iver etter dette som press. Jeg hadde forøvrig aldri gjort det selv om min mann "ga meg muligheten ". Det der er ingen gave for mange kvinner. Jeg har venninne som lever med dette, og jeg er den som har fått hennes fortvilelse over "gavene" han gir "henne" (Gir seg selv!!!!! Med press på henne, uansett hvordan han vinkler det.) Det jeg har sett og hørt så langt er at det er få som har så enormt stor egoisme i sin fetisj som menn med akkurat din fetisj. Sikkert mye fordi de klarer å innbille seg at deres kvinne er heldig som får noe kvinner i forhold normalt ikke får/får lov til. Vel mange kvinner ønsker ikke det heller, så vær iallefall 100% sikker på at din kvinne ønsker det før du presser på (av iver), og gi ingen "gaver" på måter hun føler som press. Endret 3 timer siden av Trolltunge 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Hva er set du trenger hjelp til? Er nok du som har mest erfaring, så sikkert få tips her inne. Men stemmer i med de andre, du prøver å presse og tyne dette på kjæresten din. Anonymkode: d1d44...98a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Du trenger hjelp til å overtale henne til å finne noen å kose med så du blir tent. Tror det enkleste er å finne partner inne på forum som tenner på det samme som deg Anonymkode: 355ca...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Din kone er fri nå, fordi hun setter grenser for seg selv og ikke lar seg presse av deg og dine behov. det øyeblikket hun gir etter for deg og dine behov, da er det DU som har tatt fra henne friheten og råderetten over eget liv. Anonymkode: a93f7...902 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden couplescandinav skrev (1 time siden): Håper våren 25 har noe spennende på lur. Jeg tenker og å forsøke å finne en mann som er med på en plan for å få henne igang med denne leken couplescandinav skrev (27 minutter siden): Presser ikke.. 😉 Har kun fortalt om tenningen og gitt henne muligheten, så er ballen spilt og hennes valg. Så har vi det koselig videre sammen. Takk for innspill. 👍🙂 Disse to motsier hverandre.. Om du ikke presser henne, hvorfor må DU finne en mann som er med på en "plan" for dette? Sånn du skriver i HI, virker det ikke som hun faktisk er interessert.. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Må være det mest ego innlegget jeg har sett her inne... noengang.... Anonymkode: 627c3...87e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Nok en mann som vil oppleve skilsmissen som noe som kom ut av intet… Anonymkode: 119d5...466 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Spør dama di: "Er dette egentlig noe for deg? Eller føler du jeg presser deg?" Svarer hun: "Jeg ønsker ikke å såre deg men jeg er egentlig ikke så interessert i dette" Så maser du ikke mer om dette. Anonymkode: 71955...0b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Har dere prøvd å fantasere litt sammen mens dere har sex, eller som forspill? Kanskje litt rollespill hvor du spiller en annen. Eller at hun har bind for øynene og forestiller seg at du er en annen. Hvis dette er turn-off for henne, så tviler jeg på at dette er noe for henne. Dessuten, om hun ønsker å gå inn på dette tror jeg det vil være tryggere for henne om dere er sammen om det. Det er i alle fall det som har fungert ut fra min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå