AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:48 #1 Del Skrevet fredag kl 08:48 Vi startet forholdet så utrolig bra, han gav meg alt jeg trengte. Dette halvåret vu hsr vært sammen har vært opp og nedturer. I vår første krangel/diskusjon så var den veldig fin samtidig fordi den fikk oss til å føle oss enda sterkere mot hverandre, elsket hverandre mer og jeg så hvor hardt han jobbet for å holde på meg. Det har etterhvert blitt noen av de fordi det står litt på meg og usikkerheten min. Er redd han skal bli lei av meg, forlate meg osv, den redselen er så stor noen ganger at jeg poengtere ting for å få bekreftet om han elsker meg like høyt fortsatt. Han sier han vil gjøre alt med meg, mulig bygge hus sammen med tiden og ha livet sammen. Han sier det er det han håper på men at han ikke kan gi garanti for at det skjer. Det er vel egentlig helt okei å si det, men jeg blir enda mer usikker. Jeg jobber med å ta meg sammen🤍 Han sier også at han venter på den oppriktige dype samtalen sammen, som visst nok er veldig viktig for han. Det har han nevnt flere ganger og er spent på om den vil komme, men han har tålmodighet sier han. Den samtalen går ut på å bli bedre kjent med hverandre, sånn helt på bunn, hvordan vi egentlig er. Så jeg er veldig spen selv på dette. Bør roe meg, senke skuldrene og nyte dagene? Så kommer forhåpentligvis den dagen der han føler det naturlig å prate slik med meg? Kan jeg få gode råd? 🤍 vil være hans beste kjæreste. Anonymkode: cb95b...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:50 #2 Del Skrevet fredag kl 08:50 Jobb med usikkerheten din hos psykologen. Anonymkode: dac3d...ab1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:53 #3 Del Skrevet fredag kl 08:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobb med usikkerheten din hos psykologen. Anonymkode: dac3d...ab1 Han nevner ikke jeg er bekreftelsessyk eller usikker. Men jeg merker det selv. Jeg er absolutt ikke sånn hele tiden, men kommer gjerne i en dypere samtale. Jeg kan ikke noe for dette og jeg hater meg selv, redd for å ødelegge oss 2. Han sier han er tålmodig og vil være med meg og håper det varer livet ut. Mer trenger jeg jo ikke å høre? Jeg blir nok ekstra på når jeg har mensen, forandrer meg til det negative da. Det er hardt altså. Er kvinne på 33 Anonymkode: cb95b...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:58 #4 Del Skrevet fredag kl 08:58 Ok, så du vil ikke ta tak i problemet, lykke til. Anonymkode: dac3d...ab1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:00 #5 Del Skrevet fredag kl 09:00 du vet du har en issue og forventer at andre skal løse den for deg? Anonymkode: e93c4...dd1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:03 #6 Del Skrevet fredag kl 09:03 Ta tak i det før du kveler kjærligheten. Tenk hvordan det er for kjæresten din å ikke bli stolt på. Her er han glad i deg og prøver å vise det, men du blir aldri fornøyd Anonymkode: 80dff...869 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:04 #7 Del Skrevet fredag kl 09:04 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, så du vil ikke ta tak i problemet, lykke til. Anonymkode: dac3d...ab1 Såklart vil jeg det. Anonymkode: cb95b...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:05 #8 Del Skrevet fredag kl 09:05 Du velger jo å la denne mannen gå fra deg. 6 mnd uten dyp samtale er et dårlig tegn. Enten må du hoppe i det med begge beina, slik du forventer at han gjør, eller så feiger du ut og lar forholdet gå mot slutten. Anonymkode: 81741...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:05 #9 Del Skrevet fredag kl 09:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såklart vil jeg det. Anonymkode: cb95b...45a Da oppsøker du psykolog, for dette er et deg problem og ikke noe som skal gå utover han, ei heller hans ansvar å fikse. Anonymkode: dac3d...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:05 #10 Del Skrevet fredag kl 09:05 Her virker det som om du er usikker ja. Men basert på det lille du skriver så er det vanskelig å vite om det «bare er deg» eller om han gir deg blandede signaler. Kan være magefølelsen din sier fra fordi han kommuniserer litt sånn at han både vil ha deg (her og nå) men ikke vil love deg noe for framtida (ikke er sikker på om du er den rette) Om du er 33 og føler du trenger bekreftelse, vil ha barn og hus, så har du jo litt «dårlig tid»… Anonymkode: 902da...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:08 #11 Del Skrevet fredag kl 09:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du velger jo å la denne mannen gå fra deg. 6 mnd uten dyp samtale er et dårlig tegn. Enten må du hoppe i det med begge beina, slik du forventer at han gjør, eller så feiger du ut og lar forholdet gå mot slutten. Anonymkode: 81741...45e Jeg venter på den dagen skal komme der han vil prate dypt med meg. Det er ikke så lett heller, han er ganske sensitiv sjel selv. Det har slitt litt på meg når ham nevner gang på gang at den samtalen burde komme, men ikke kommer. Jeg blir litt, "hva skal jeg gjøre" ? Han sier vi lå bli enda bedre kjent og at vi skal bruke tid. Det får meg til å føle på at vi jobber for et langvarig forhold, som er bra. Anonymkode: cb95b...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:10 #12 Del Skrevet fredag kl 09:10 Er du veldig ung? Anonymkode: 6b80f...a46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:10 #13 Del Skrevet fredag kl 09:10 Kan du ikke bare begynne den samtalen da? Velg et dypt tema og sett i gang Anonymkode: c46c2...99c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:11 #14 Del Skrevet fredag kl 09:11 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her virker det som om du er usikker ja. Men basert på det lille du skriver så er det vanskelig å vite om det «bare er deg» eller om han gir deg blandede signaler. Kan være magefølelsen din sier fra fordi han kommuniserer litt sånn at han både vil ha deg (her og nå) men ikke vil love deg noe for framtida (ikke er sikker på om du er den rette) Om du er 33 og føler du trenger bekreftelse, vil ha barn og hus, så har du jo litt «dårlig tid»… Anonymkode: 902da...e3e Han gir meg nok blandede signaler. Han kan bli litt "kald" og jeg spør hva det er, så kan han si at vi trenger å prate dypere. Men at ikke vi kan gjøre det på kommando, det må komme naturlig. Men akkurat dette gir meg en slags usikkerhet. Jeg prøver å gjøre alt for han, går med på besøk til hans venner (selv etter en lang arbeidsdag) , tar meg av barna hans. Er positiv. Føler ikke jeg kan gjøre mer.. Anonymkode: cb95b...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:12 #15 Del Skrevet fredag kl 09:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke bare begynne den samtalen da? Velg et dypt tema og sett i gang Anonymkode: c46c2...99c Det var visst ikke bare å begynne. Tro meg, jeg tenkte samme selv. Anonymkode: cb95b...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:14 #16 Del Skrevet fredag kl 09:14 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg venter på den dagen skal komme der han vil prate dypt med meg. Det er ikke så lett heller, han er ganske sensitiv sjel selv. Det har slitt litt på meg når ham nevner gang på gang at den samtalen burde komme, men ikke kommer. Jeg blir litt, "hva skal jeg gjøre" ? Han sier vi lå bli enda bedre kjent og at vi skal bruke tid. Det får meg til å føle på at vi jobber for et langvarig forhold, som er bra. Anonymkode: cb95b...45a Jeg hadde tenkt motsatt, at han har en grunnleggende usikkerhet på deg. Det bør ikke være så tungt åfå i gang et forhold om dere er en god match. Anonymkode: 81741...45e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:16 #17 Del Skrevet fredag kl 09:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var visst ikke bare å begynne. Tro meg, jeg tenkte samme selv. Anonymkode: cb95b...45a Har du prøvd? Anonymkode: c46c2...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:25 #18 Del Skrevet fredag kl 09:25 Hvilken dyp samtale? Tror aldri jeg og mannen hadde så mye dype samtaler den første tiden. Høres jo ut som dere skal opp til eksamen som begge gruer seg til. Man trenger ikke bruke en oppsatt samtale til alle de dype tingene, det vil jo vise seg etterhvert om dere har samme verdier, etiske og moral osv ved bare å observere hverandre og være sammen i forskjellige settinger. Anonymkode: a46cf...33f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:37 #19 Del Skrevet fredag kl 09:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilken dyp samtale? Tror aldri jeg og mannen hadde så mye dype samtaler den første tiden. Høres jo ut som dere skal opp til eksamen som begge gruer seg til. Man trenger ikke bruke en oppsatt samtale til alle de dype tingene, det vil jo vise seg etterhvert om dere har samme verdier, etiske og moral osv ved bare å observere hverandre og være sammen i forskjellige settinger. Anonymkode: a46cf...33f Jeg har aldri vært borti sånt jeg heller. Jeg gleder meg til den dagen der han tør å åpne seg, han sier at jeg ikke kjenner han helt enda. Jeg lurer såklart på hva det er, det eneste jeg vet er at det er om han. Føler bare nå at jeg sitter mellom alt og ingenting og venter på svar. Han sier hsb elsker meg, det er bra. Ja jeg har prøvd, men han sier det ikke bare er å ta det spontant. Det m å komme naturlig. Vi har pratet litt såklart men hab vil visst dypere. Føler han er så avhengig av å ha det perfekte bildet hele tiden. Anonymkode: cb95b...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:38 #20 Del Skrevet fredag kl 09:38 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilken dyp samtale? Tror aldri jeg og mannen hadde så mye dype samtaler den første tiden. Høres jo ut som dere skal opp til eksamen som begge gruer seg til. Man trenger ikke bruke en oppsatt samtale til alle de dype tingene, det vil jo vise seg etterhvert om dere har samme verdier, etiske og moral osv ved bare å observere hverandre og være sammen i forskjellige settinger. Anonymkode: a46cf...33f Er helt enig i dette. Synes det høres veldig rart ut, «vente på en dyp samtale.» Alt kommer frem på en naturlig måte uansett. Anonymkode: b3857...c8d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå