AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:44 #1 Del Skrevet fredag kl 08:44 Kan begynne selv. En vekkerklokke jeg ikke bruker og piller for fordøyelsen. Altså veldig kjedelig. Hva med dere andre? K33 Anonymkode: 701fb...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:53 #2 Del Skrevet fredag kl 08:53 I skuffen har jeg ørelys, handkrem, papirlommetørkler, et par lesebriller. I skapet under, har jeg en varmeflaske og en stabel bøker som skal leses. Oppå nattbordet har jeg vekkerklokke, en eske Dent og lesebrett for bøker. Anonymkode: 4980c...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:17 #3 Del Skrevet fredag kl 09:17 Dessverre mye rot som jeg dytter ned der når nattbordet ryddes oppå. Rot som ikke synes,finns ikke. Anonymkode: 89e78...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:02 #4 Del Skrevet fredag kl 11:02 Dytt Anonymkode: 701fb...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:07 #5 Del Skrevet fredag kl 17:07 Måtte sjekke: Bok, ladere til alt mulig, fotkrem, en ubrukelig krem, brillerens, hodelykt, en gorilla (!) og selvsagt en womanizer. Anonymkode: 0ed61...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:16 #6 Del Skrevet fredag kl 17:16 Handkrem, lanergie lip sleep mask, øyedråper, nesespray, naproxen, lavendelspray, en skarp kniv. Anonymkode: ff7fd...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet fredag kl 19:09 #7 Del Skrevet fredag kl 19:09 Et «sølvskrin» med pass og andre papirer og «skatter» i. Gamle lommebøker/punger, smykkeskrin, og lipsyler (hamstret på salg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:50 #8 Del Skrevet lørdag kl 08:50 Fjugur skrev (13 timer siden): Et «sølvskrin» med pass og andre papirer og «skatter» i. Gamle lommebøker/punger, smykkeskrin, og lipsyler (hamstret på salg). Det er jo ganske risikabelt ved innbrudd. Her ligger både pass og smykker på en veldig lite logisk og synlig plass. Anonymkode: ff7fd...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:58 #9 Del Skrevet lørdag kl 08:58 Jeg har en krakk som nattbord. Der har jeg et glass vann. Har ikke behov for noe annet. Anonymkode: ecca7...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:00 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:00 Håndkrem, lypsyl, penn, glidemiddel 😅 Anonymkode: ed7a0...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:02 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:02 Har ikke en skuff, men på nattbordet mitt har jeg Dent salt lakris, øretelefoner og en flaske med vann. Anonymkode: 896dd...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:03 Ingenting. Anonymkode: c080f...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 09:05 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Spenol, leppepomade, halstabletter, glid, kukring, dildo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet lørdag kl 09:11 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:11 Måtte sjekke nå. Håndkrem, papirlommetørkle, en boks med ring, øredobber halskjede og armbånd i hvitt gull -aner ikke hvorfor den ikke ligger med de andre smykkene, får vel flytte den ila dagen. En varmeflaske med pelstrekk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet lørdag kl 09:17 #15 Del Skrevet lørdag kl 09:17 Smykker, nøkler, glid, leketøy og fjernkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet lørdag kl 10:28 #16 Del Skrevet lørdag kl 10:28 Ørepropper, sovemaske og Silmarillion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:35 #17 Del Skrevet lørdag kl 10:35 AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 9.53): I skuffen har jeg ørelys, handkrem, papirlommetørkler, et par lesebriller. I skapet under, har jeg en varmeflaske og en stabel bøker som skal leses. Oppå nattbordet har jeg vekkerklokke, en eske Dent og lesebrett for bøker. Anonymkode: 4980c...1c0 Ørepropper,fotkrem,bøker,smykker. Anonymkode: b56da...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet søndag kl 12:14 #18 Del Skrevet søndag kl 12:14 I nattbordskuffen har jeg neglesaks, neglefil, negleklipper, en liten lommelykt, minst 20 bokmerker, en notatblokk, en penn, en blyant, en pose halslinser, et gullarmbåndsur fra min manns mormor og sikkert mer jeg ikke husker akkurat nå. I nattbordskapet har jeg bøker og blader. Oppå nattbordet har jeg håndkrem, leppepomade, et glass, en boks papirlommetørkler og alltid minst én bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå