AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg klarer ikke å velge helt. Anonymkode: 543c8...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Den beige. Jeg er ikke fan av hvite vesker. Anonymkode: a837d...7f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Beige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Den litt mørkere. For meg er helt lyse vesker litt tacky, selv om de er fine og dyre. Anonymkode: d3c94...250 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Begge var like stygge. Anonymkode: 3afe6...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kommer helt an på hva du skal ha den til, men jeg føler hvitt er mer sommer, og krever mer for å holde fresh, så jeg hadde nok gått for den beige og da kunne bruke den mer hele året. Hvitt kan være veldig fint på vinteren også, men det kommer da mer an på synes jeg. Jeg bruker selv lyse vesker hele året, men ikke hvit da. Har hvit liggende, men kun til spesielle anledninger. Brukes ytterst sjeldent her. Er noe med hvit som jeg ikke helt kan sette fingeren på på en fin måte, når det gjelder vesker, men det kan være fint til enkelte antrekk i penere lag, men ikke alltid så fint til hverdags synes jeg. En slitt eller skitten hvit veske ser ikke så bra ut synes jeg. Synes vesken var fin i seg selv da 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Begge var like stygge. Anonymkode: 3afe6...445 Gå og legg deg i senga di og prøv å stå opp med det andre beinet først. Ha en fin dag Anonymkode: cfba0...611 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Beige, hvit er litt 90-talls for min smak Anonymkode: a4704...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Den lyse. Likte ikke fargen på den andre, den minner om sånn hudfarget undertøy. Som kan være fint, men ikke på en veske. Anonymkode: f795f...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Av disse to likte jeg den lyse. Synes ikke fargekombinasjonen (skinnet og metallet) fungerte så godt på den andre. Anonymkode: 9dc6b...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Daisy-love skrev (1 time siden): Kommer helt an på hva du skal ha den til, men jeg føler hvitt er mer sommer, og krever mer for å holde fresh, så jeg hadde nok gått for den beige og da kunne bruke den mer hele året. Hvitt kan være veldig fint på vinteren også, men det kommer da mer an på synes jeg. Jeg bruker selv lyse vesker hele året, men ikke hvit da. Har hvit liggende, men kun til spesielle anledninger. Brukes ytterst sjeldent her. Er noe med hvit som jeg ikke helt kan sette fingeren på på en fin måte, når det gjelder vesker, men det kan være fint til enkelte antrekk i penere lag, men ikke alltid så fint til hverdags synes jeg. En slitt eller skitten hvit veske ser ikke så bra ut synes jeg. Synes vesken var fin i seg selv da 😊 Men dette er vel en toalettmappe? Eller? Anonymkode: 9dc6b...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Beige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men dette er vel en toalettmappe? Eller? Anonymkode: 9dc6b...668 Nei er en veske. Anonymkode: 543c8...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Den mørke var nydelig syns jeg. Ikke så begisteret for veldig lyse vesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Ingen. Synes også det ser ut som en toalettmappe Anonymkode: 49a6f...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Beige. Den passer til alt. Den hvite begrenser seg litt. Anonymkode: 890b2...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå