AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:58 #1 Del Skrevet fredag kl 01:58 «Jeg skal sørge for at du aldri får jobb i byen her igjen, det skal jeg love deg. Jeg kjenner viktige folk i hele byen. Bare vent.» Mange år senere, er livet mitt fortsatt et rent helvete med ødelagt rykte og fremmede folk som avskyr meg. Pga en psykopat med stort nettverk, stor familie og påvirkning. Han har både venner, døtre med svigersønner og dertil søstre/brødre - som alle snakker stygt om meg. I over femten år. Alt jeg gjorde var å ikke godta å binde meg til en som var grusom og manipulerende. Jeg var ung, sårbar og totalt alene den gangen og det utnytta han, jeg ønska ikke noe forhold eller liknende med han heller. Alt var tvang/manipulering. Så jeg dro. Og disse i familien hans er over alt i byen og landet her, og omgås mennesker som er kjendiser (de er veldig glade i å omgås de og å være i avisa, på tv og over alt) og jeg blir uvel hver gang jeg ser de, f eks på sosiale medier hos profilerte/kjendiser. Senest i kveld kom jeg plutselig borti en video på Instagram og der var ene datteren hans, der også - til en av disse kjendiskvinnene. De er over alt. Jeg har aldri gjort de noenting men de skal altså føre sin pappas svertekampanje videre og smile på kamera og danse og late som om de er gode mennesker. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men ber folk om å inderlig ikke høre på alle rykter fra «mektige» folk med stort nettverk for det er ikke alltid det stemmer. Det ødelegger liv. Og flere liv enn det man i utgangspunktet tror. Bare fordi han ikke fikk det helt som han ville den gangen, for over femten år siden… Anonymkode: 5751e...02b 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:03 #2 Del Skrevet fredag kl 02:03 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Jeg skal sørge for at du aldri får jobb i byen her igjen, det skal jeg love deg. Jeg kjenner viktige folk i hele byen. Bare vent.» Mange år senere, er livet mitt fortsatt et rent helvete med ødelagt rykte og fremmede folk som avskyr meg. Pga en psykopat med stort nettverk, stor familie og påvirkning. Han har både venner, døtre med svigersønner og dertil søstre/brødre - som alle snakker stygt om meg. I over femten år. Alt jeg gjorde var å ikke godta å binde meg til en som var grusom og manipulerende. Jeg var ung, sårbar og totalt alene den gangen og det utnytta han, jeg ønska ikke noe forhold eller liknende med han heller. Alt var tvang/manipulering. Så jeg dro. Og disse i familien hans er over alt i byen og landet her, og omgås mennesker som er kjendiser (de er veldig glade i å omgås de og å være i avisa, på tv og over alt) og jeg blir uvel hver gang jeg ser de, f eks på sosiale medier hos profilerte/kjendiser. Senest i kveld kom jeg plutselig borti en video på Instagram og der var ene datteren hans, der også - til en av disse kjendiskvinnene. De er over alt. Jeg har aldri gjort de noenting men de skal altså føre sin pappas svertekampanje videre og smile på kamera og danse og late som om de er gode mennesker. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men ber folk om å inderlig ikke høre på alle rykter fra «mektige» folk med stort nettverk for det er ikke alltid det stemmer. Det ødelegger liv. Og flere liv enn det man i utgangspunktet tror. Bare fordi han ikke fikk det helt som han ville den gangen, for over femten år siden… Anonymkode: 5751e...02b Så jævlig. Gode klemmer til deg. Har du vurdert å flytte lang langt unna? Anonymkode: 6d7fa...d15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:14 #3 Del Skrevet fredag kl 02:14 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så jævlig. Gode klemmer til deg. Har du vurdert å flytte lang langt unna? Anonymkode: 6d7fa...d15 Har ønsket det men pga bl a økonomi er det litt vanskelig. Anonymkode: 5751e...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:24 #4 Del Skrevet fredag kl 02:24 Hva er det noen kan si om deg som gjør at folk har noe imot deg i femten år egentlig? Anonymkode: 51af9...8fe 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:55 #5 Del Skrevet fredag kl 02:55 Du burde tatt vare på alt av dialog med denne mannen. Uansett...ikke rot deg borti slike maktsyke folk ever again. Anonymkode: 17f73...b73 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:32 #6 Del Skrevet fredag kl 03:32 🤣 Anonymkode: a6d84...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:09 #7 Del Skrevet fredag kl 07:09 AnonymBruker skrev (5 timer siden): «Jeg skal sørge for at du aldri får jobb i byen her igjen, det skal jeg love deg. Jeg kjenner viktige folk i hele byen. Bare vent.» Mange år senere, er livet mitt fortsatt et rent helvete med ødelagt rykte og fremmede folk som avskyr meg. Pga en psykopat med stort nettverk, stor familie og påvirkning. Han har både venner, døtre med svigersønner og dertil søstre/brødre - som alle snakker stygt om meg. I over femten år. Alt jeg gjorde var å ikke godta å binde meg til en som var grusom og manipulerende. Jeg var ung, sårbar og totalt alene den gangen og det utnytta han, jeg ønska ikke noe forhold eller liknende med han heller. Alt var tvang/manipulering. Så jeg dro. Og disse i familien hans er over alt i byen og landet her, og omgås mennesker som er kjendiser (de er veldig glade i å omgås de og å være i avisa, på tv og over alt) og jeg blir uvel hver gang jeg ser de, f eks på sosiale medier hos profilerte/kjendiser. Senest i kveld kom jeg plutselig borti en video på Instagram og der var ene datteren hans, der også - til en av disse kjendiskvinnene. De er over alt. Jeg har aldri gjort de noenting men de skal altså føre sin pappas svertekampanje videre og smile på kamera og danse og late som om de er gode mennesker. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men ber folk om å inderlig ikke høre på alle rykter fra «mektige» folk med stort nettverk for det er ikke alltid det stemmer. Det ødelegger liv. Og flere liv enn det man i utgangspunktet tror. Bare fordi han ikke fikk det helt som han ville den gangen, for over femten år siden… Anonymkode: 5751e...02b Egentlig er det tre muligheter: 1. Du begynner å fortelle din historie og forteller om psykopaten. Det krever at du er en person som kan stå i noe sånt. 2. Du neglisjerer, selv om du ser familien overalt. Drit i de, og fortsett med ditt. Snakker de til deg, så gi de et hånlig glis. 3. Du kan ikke stå i situasjon 1 eller 2. Du må bare komme deg vekk og starte på nytt i en annen by. Anonymkode: e5ebe...014 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:16 #8 Del Skrevet fredag kl 07:16 AnonymBruker skrev (5 timer siden): «Jeg skal sørge for at du aldri får jobb i byen her igjen, det skal jeg love deg. Jeg kjenner viktige folk i hele byen. Bare vent.» Mange år senere, er livet mitt fortsatt et rent helvete med ødelagt rykte og fremmede folk som avskyr meg. Pga en psykopat med stort nettverk, stor familie og påvirkning. Han har både venner, døtre med svigersønner og dertil søstre/brødre - som alle snakker stygt om meg. I over femten år. Alt jeg gjorde var å ikke godta å binde meg til en som var grusom og manipulerende. Jeg var ung, sårbar og totalt alene den gangen og det utnytta han, jeg ønska ikke noe forhold eller liknende med han heller. Alt var tvang/manipulering. Så jeg dro. Og disse i familien hans er over alt i byen og landet her, og omgås mennesker som er kjendiser (de er veldig glade i å omgås de og å være i avisa, på tv og over alt) og jeg blir uvel hver gang jeg ser de, f eks på sosiale medier hos profilerte/kjendiser. Senest i kveld kom jeg plutselig borti en video på Instagram og der var ene datteren hans, der også - til en av disse kjendiskvinnene. De er over alt. Jeg har aldri gjort de noenting men de skal altså føre sin pappas svertekampanje videre og smile på kamera og danse og late som om de er gode mennesker. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men ber folk om å inderlig ikke høre på alle rykter fra «mektige» folk med stort nettverk for det er ikke alltid det stemmer. Det ødelegger liv. Og flere liv enn det man i utgangspunktet tror. Bare fordi han ikke fikk det helt som han ville den gangen, for over femten år siden… Anonymkode: 5751e...02b Er ganske sikker på at du ikke er den eneste som har opplevd denne familiens vrede og usakligheter. Men det er ganske tøft og en stor påkjenning hvis du ønsker å finne ut av det. Anonymkode: 777e0...fcf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:24 #9 Del Skrevet fredag kl 07:24 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ønsket det men pga bl a økonomi er det litt vanskelig. Anonymkode: 5751e...02b Nei, det er da ikke det. Selg unna det meste du eier, pakk resten i noen flytteesker du sender med posten og ta med deg en koffert på flyet og dra. Ikke legg ut i sosiale medier at du flytter eller ditt nye bosted. Anonymkode: 797de...9d4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:24 #10 Del Skrevet fredag kl 07:24 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Egentlig er det tre muligheter: 1. Du begynner å fortelle din historie og forteller om psykopaten. Det krever at du er en person som kan stå i noe sånt. 2. Du neglisjerer, selv om du ser familien overalt. Drit i de, og fortsett med ditt. Snakker de til deg, så gi de et hånlig glis. 3. Du kan ikke stå i situasjon 1 eller 2. Du må bare komme deg vekk og starte på nytt i en annen by. Anonymkode: e5ebe...014 3 er det beste for deg ts. Anonymkode: 0c535...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:26 #11 Del Skrevet fredag kl 07:26 Lurer på hvem det er. Anonymkode: 0c535...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:31 #12 Del Skrevet fredag kl 07:31 Du må nesten gi oss et hint om hvem det kan være.. forstår deg godt og tror deg! Alle mennesker jeg har møtt som har drømt om å bli kjente/ ha sine 5 min of fame osv har sterke negative trekk ved seg. Flere kjente influensere er fra samme trakter som meg og jeg skal love deg at vi som husker dem fra ungdommen har ikke mye pent å si om dem. Varemerker bygget på oppspinn/ løgn, tydelighvis det samfunnet etterspør. Anonymkode: f5031...eff 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:39 #13 Del Skrevet fredag kl 07:39 Fortell oss hvem det er så kan vi kommentere i god KG-stil i alle saker og kommentarfelt som gjelder denne familien😁 Anonymkode: fe72c...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:48 #14 Del Skrevet fredag kl 07:48 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er ganske sikker på at du ikke er den eneste som har opplevd denne familiens vrede og usakligheter. Men det er ganske tøft og en stor påkjenning hvis du ønsker å finne ut av det. Anonymkode: 777e0...fcf Nei jeg vet det er flere. De har drevet og hengt ut enkeltpersoner på nett og offentlig før. Anonymkode: 5751e...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:50 #15 Del Skrevet fredag kl 07:50 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, det er da ikke det. Selg unna det meste du eier, pakk resten i noen flytteesker du sender med posten og ta med deg en koffert på flyet og dra. Ikke legg ut i sosiale medier at du flytter eller ditt nye bosted. Anonymkode: 797de...9d4 Legger aldri ut noe i sosiale media og bor på hemmelig adresse. Har foreldre som er blitt gamle som er litt avhengige av min hjelp, så kan egentlig ikke flytte. Anonymkode: 5751e...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:53 #16 Del Skrevet fredag kl 07:53 Noen ganger kreves det bare en person som velter lasset. Se på Finn Skårderud - har utnyttet makten han har i mange år, og en person var tøff nok til å ta opp kampen. Skriv bok. Lag podcast. Ta hevn! Anonymkode: a2dc2...880 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:56 #17 Del Skrevet fredag kl 07:56 Er vi på Ringnes/Hagen/Fredriksen/Kronprins Håkon nivå eller lokal Meny-eier/Rådmann/forhenværende idrettsutøver-nivå? Anonymkode: b6aa6...e85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:29 #18 Del Skrevet fredag kl 09:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger aldri ut noe i sosiale media og bor på hemmelig adresse. Har foreldre som er blitt gamle som er litt avhengige av min hjelp, så kan egentlig ikke flytte. Anonymkode: 5751e...02b Er du enebarn? Anonymkode: 797de...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:45 #19 Del Skrevet fredag kl 09:45 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er du enebarn? Anonymkode: 797de...9d4 Søsken bor i annen del av landet. Anonymkode: 5751e...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:46 #20 Del Skrevet fredag kl 15:46 Tviler ikke på at denne karen kan ha gjort livet ditt vanskelig, men: Jeg synes det er vanskelig å tro at yngre kvinner som henger med kjendiser ikke har bedre ting å gjøre enn å baksnakke deg? Overvurderer du omfanget her? Anonymkode: 1cfe3...a52 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå