AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden https://stott.foreningenfri.no/beskytt-skeive-barn-og-unge Hva tenker dere om kampanjen fra Foreningen FRI? Anonymkode: 1676c...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Tenker at det er kjempefint at det rettes fokus mot at skeive barn opplever mobbing og psykiske plager. Skulle det være negativt? Anonymkode: c4efd...d80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vet ikke, men jeg tror voksne er mye mer opptatt av pride enn det barna er. La barna være seg selv, tenker jeg, og så finner de vel sin kjønnsidentitet når tiden er inne. Ingen grunn til å tvinge dem til å stille spørsmålstegn ved hvem de selv er og skape usikkerhet, før spørsmålet dukker naturlig opp. Hvis det dukker opp, men det er slett ikke sikkert. For de aller fleste er jo kjønnsidentiteten ganske tydelig og ikke noe å lure på. Anonymkode: 25215...855 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker at det er kjempefint at det rettes fokus mot at skeive barn opplever mobbing og psykiske plager. Skulle det være negativt? Anonymkode: c4efd...d80 At barn presses til å tenke over om de er gutt eller jente. Anonymkode: 1676c...382 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At barn presses til å tenke over om de er gutt eller jente. Anonymkode: 1676c...382 Det er ikke det lenken handler om i det hele tatt. Det er en annen diskusjon. Lenken TS viser til handler om at skeive barn opplever mobbing og psykiske plager. Anonymkode: c4efd...d80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nydelig! Og absolutt nødvendig (desverre). Anonymkode: bfb44...d7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Pride har gått alt for langt. Dette har ingenting å gjøre i skolen, eller enda verre barnehagen. Jeg tror Pride har motsatt virkning enn det skal ha. Folk blir drittlei av å få dette "opp i trynet" hele tiden, og gjør motstand. Motstanden kan da fort ramme de virkelig sårbare. Anonymkode: f4e66...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke det lenken handler om i det hele tatt. Det er en annen diskusjon. Lenken TS viser til handler om at skeive barn opplever mobbing og psykiske plager. Anonymkode: c4efd...d80 Ordet "Kjønnsmangfold" brukes i artikkelen. Anonymkode: 1676c...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ordet "Kjønnsmangfold" brukes i artikkelen. Anonymkode: 1676c...382 Lenken handler om mobbing og psykiske plager skeive barn opplever, ikke at barn skal ta stilling til hvilket kjønn de har. Det er en annen diskusjon. Anonymkode: c4efd...d80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Kjenner 4 barn, nå voksne, som skjulte sin legningen sin nedpå 2000 tallet, i frykt. Alle hadde en ungdomstid med så mye utfordringer som kunne vært unngått, om de bare kunna puste fritt og slippe å gjemme seg bort. En av de var min datter, en ana en nær venn av min datter, de sleit rett og slett. Det var vondt å se på. Og nå snakker vi jo nær fortid, ikke 1950 tallet Homo er ett skjellsord en enda får slengt etter seg i de utroligste sammenhenger allerede i småskolen, så vi trenger faktisk en liten oppstrammer på ungene der. Ungene blir ikke kjønnsforvirret av att vi ber de vise hensyn og slutte med tullet sitt, og ingen blir smittet av att kompiser er homo heller. Anonymkode: aa0f1...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå