AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:14 #21 Del Skrevet fredag kl 17:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og ungene dine.. Og maten din.. Anonymkode: 88096...dfa Legger til disse: Kosekosen i helga på hytta, hjemme etc Videoer fra konserter. Slutt med det Snø-snapper med teksten Tiddelibom Generelle fyllesnapper. Du husker ikke disse og det er mange ganger like greit Åpner snapper på kveldene. Svarer mine nærmeste venner og slekt. Liker snapper fra folk som er på fjellet og sender fine naturbilder. Anonymkode: 872d2...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:21 #22 Del Skrevet fredag kl 17:21 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor er det personer som ikke åpner snappene dine, men andres, er det for å holde en gående samtale, eller at man venter med å svare til man er hjemme? Synes det er veldig rart. 😂 Eller skal jeg anta ghosting mode? Anonymkode: 9102e...048 De setter deg på vent. Av forståelige grunner mistenker jeg. Anonymkode: 76994...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå