AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei. Det er sikkert tråder nærliggende dette men nærmeste jeg fant var noen som allerede var helsearbeider. Jeg har en testosteron injeksjon jeg skulle ha satt (kom på at det er langt på overtid og derfor jeg kjennere på diverse fysisk og psykisk om dagen, ja jeg er glemsk....) Jeg har ikke mulighet til å dra til fastlegen før slutten av neste uke så det er en stund til., Hvor vanskelig er dette å sette på seg selv? Jeg har satt injeksjoner på meg selv før men dette er mange år siden og var i russammenheng (er rusfri på 10. året). Er det noen her som kan komme med tips? Det siste jeg vil er å kaste bort injeksjonen på å gjøre det feil. Eller om noen kan komme med forslag til hvor jeg kan dra og få satt jævelskapen så setter jeg pris på det også. Mvh midlertidig anonym Anonymkode: 705a6...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al.x Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Det er sikkert tråder nærliggende dette men nærmeste jeg fant var noen som allerede var helsearbeider. Jeg har en testosteron injeksjon jeg skulle ha satt (kom på at det er langt på overtid og derfor jeg kjennere på diverse fysisk og psykisk om dagen, ja jeg er glemsk....) Jeg har ikke mulighet til å dra til fastlegen før slutten av neste uke så det er en stund til., Hvor vanskelig er dette å sette på seg selv? Jeg har satt injeksjoner på meg selv før men dette er mange år siden og var i russammenheng (er rusfri på 10. året). Er det noen her som kan komme med tips? Det siste jeg vil er å kaste bort injeksjonen på å gjøre det feil. Eller om noen kan komme med forslag til hvor jeg kan dra og få satt jævelskapen så setter jeg pris på det også. Mvh midlertidig anonym Anonymkode: 705a6...a39 Ikke gjør selv Endret 5 timer siden av Al.x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg setter på meg selv, men er sykepleier da. Ville ikke gjort det selv hvis jeg ikke hadde opplæring. Anonymkode: 1053c...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden @Forumansvarlig Anonymkode: 7fb05...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Kanskje du kan få ek sykepleier på legekontoret til å sette den? De pleier være mer tilgjengelige enn fastlegen🙂 Anonymkode: d0e80...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei. Det er sikkert tråder nærliggende dette men nærmeste jeg fant var noen som allerede var helsearbeider. Jeg har en testosteron injeksjon jeg skulle ha satt (kom på at det er langt på overtid og derfor jeg kjennere på diverse fysisk og psykisk om dagen, ja jeg er glemsk....) Jeg har ikke mulighet til å dra til fastlegen før slutten av neste uke så det er en stund til., Hvor vanskelig er dette å sette på seg selv? Jeg har satt injeksjoner på meg selv før men dette er mange år siden og var i russammenheng (er rusfri på 10. året). Er det noen her som kan komme med tips? Det siste jeg vil er å kaste bort injeksjonen på å gjøre det feil. Eller om noen kan komme med forslag til hvor jeg kan dra og få satt jævelskapen så setter jeg pris på det også. Mvh midlertidig anonym Anonymkode: 705a6...a39 Apoteket kan vel hjelpe deg. Eller legevakt. Anonymkode: 201f5...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): @Forumansvarlig Anonymkode: 7fb05...56e ??? Anonymkode: 201f5...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ??? Anonymkode: 201f5...5ce Redd noen skal bole seg, tydeligvis. Anonymkode: dd2c5...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Vet ikke om det er Nebido du har eller noe annet, men da jeg søkte på dette så var svaret at det frarådes å sette det. Sitat Nebido må administreres av helsepersonell fordi det kan oppstå uønskede hendelser som for eksempel skade på blodårer og nerver, pulmonal mikroembolisme og anafylaktiske reaksjoner. https://svelic.se/utredning/?id=6-16159 Om det ikke er akkurat denne du har så tenker jeg at det muligens gjelder for alle merker som har med testosteron injeksjoner. Jeg ville hørt med apoteket eller de på laben på legekontoret. Anonymkode: de926...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden De setter den på labben på legekontoret, du trenger ikke time hos fastlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Apoteket kan vel hjelpe deg. Eller legevakt. Anonymkode: 201f5...5ce Ikke legevakten for det nei. 🙄 Anonymkode: 63e83...f56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Jeg setter også intramuskulært på meg selv, men en del av jobben min er å sette injeksjoner på andre for å si det sånn. Man skal jo helst være i nærheten av kyndig personell i fall man får en reaksjon. Du vil vel helst ikke få en allergisk reaksjon og evt. dø fordi du ikke fikk hjelp i tide. Er jo en grunn til at man skal vente i 20 min etter vaksiner og andre injeksjoner. Det andre som kan skje om du setter feil er ikke like farlig. Og ikke hør på de som sier hør med legevakt... De er til for akutt helsehjelp. Anonymkode: 8ea51...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå