Sander33 Skrevet torsdag kl 20:37 #21 Del Skrevet torsdag kl 20:37 Halvtime hver gang er rart. Jeg kan styre det ganske lett selv, fra kjemperaskt til lenge. Hvis hun gjør en eksepsjonell god jobb, treffer de riktige stedene på pikken min, så kommer jeg raskt, og uansett om jeg prøver å holde meg lenge. Halvtime er veldig lenge. De fleste kvinner klarer jeg å få til å komme på under 10min og. Ikke med pikk alene, men med finger/pikk, tunge, klitt eller G. Mye likt på menn. Høre hva som tenner han. Hva han liker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:20 #22 Del Skrevet torsdag kl 21:20 Sander33 skrev (40 minutter siden): Halvtime hver gang er rart. Jeg kan styre det ganske lett selv, fra kjemperaskt til lenge. Hvis hun gjør en eksepsjonell god jobb, treffer de riktige stedene på pikken min, så kommer jeg raskt, og uansett om jeg prøver å holde meg lenge. Halvtime er veldig lenge. De fleste kvinner klarer jeg å få til å komme på under 10min og. Ikke med pikk alene, men med finger/pikk, tunge, klitt eller G. Mye likt på menn. Høre hva som tenner han. Hva han liker.. Ts her. Er ikke en halvtime hver gang men kanskje ca halvparten av gangene. Han kan også komme tre ganger i løpet av en time dersom han ønsker det. Jeg får ganske lett orgasme, så han tilfredsstiller meg i massevis hver eneste gang heldigvis. Anonymkode: 5042d...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:58 #23 Del Skrevet torsdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ts her. Er ikke en halvtime hver gang men kanskje ca halvparten av gangene. Han kan også komme tre ganger i løpet av en time dersom han ønsker det. Jeg får ganske lett orgasme, så han tilfredsstiller meg i massevis hver eneste gang heldigvis. Anonymkode: 5042d...951 Høres jo ikke ut som et problem, da? Anonymkode: 0b91d...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet torsdag kl 22:07 #24 Del Skrevet torsdag kl 22:07 I stedet for å tenke på om han får utløsning.... Bør du heller tenke på om han er tilfredsstilt.... For mange menn er det en suksess å kunne tilfredsstille en kvinne og selve det å få utløsning er ikke målet.... Kanskje mannen din er usikker på om du er tilfredsstilt og forsøker å holde igjen... Om det er slik for han, da kan du heller gi bedre beskjed om at du er tilfredsstilt, da kommer han sikkert fortere også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:07 #25 Del Skrevet torsdag kl 22:07 Varierer men enkelte kvinner passer man bare sånn hånd i hanske med, da er det vanskelig å vare lenge. Andre igjen gir ikke stimulanse på rett måte. Er vel bare naturlige forskjeller, ikke alle er kompatible seksuelt. Anonymkode: ff4f5...be4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:15 #26 Del Skrevet torsdag kl 22:15 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Varierer men enkelte kvinner passer man bare sånn hånd i hanske med, da er det vanskelig å vare lenge. Andre igjen gir ikke stimulanse på rett måte. Er vel bare naturlige forskjeller, ikke alle er kompatible seksuelt. Anonymkode: ff4f5...be4 Vanskelig å vare lenge? Så hvis du har hånd i hanske-sex kommer du med en gang? Anonymkode: 0b91d...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:19 #27 Del Skrevet torsdag kl 22:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vanskelig å vare lenge? Så hvis du har hånd i hanske-sex kommer du med en gang? Anonymkode: 0b91d...f29 Har vel skjedd ja, om man blir litt for ivrig. Anonymkode: ff4f5...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:25 #28 Del Skrevet torsdag kl 22:25 Jeg hadde tenkt at det er et dårlig tegn, blitt redd om jeg ikke var trang nok f.eks. Anonymkode: a7d67...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:26 #29 Del Skrevet torsdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er ikke omskåret og ereksjonen er beinhard gjennom hele seansen. Etter han kommer kan han lade litt og så klar for ny runde. Ts Anonymkode: 5042d...951 Han liker nok å knulle da, ikke bare å komme. Fikk slik mann selv, og virkelig nyter det, men det var en tilvenningsprosess før jeg kvittet meg med forventninger om at sex skulle vare 5- 10 minutter bare. Nå hadde jeg seriøst hatt problemer med å gå tilbake til mann som knullet under 10 minutter. Ofte knuller vi rundt timen, og jeg elsker det. Har aldri hatt så mye god sex tidligere. Min mann kan komme på to minutter, men han ønsker ikke det. Når han noen få ganger ikke har klart å holde tilbake og kommer innen 15-20 minutter er han fryktelig skuffet over seg selv og synes vi knapt har hatt sex. Han elsker å HA sex. Å få orgasme er selvfølgelig finalen, men han virkelig nyter å knulle også. Jager ikke bare orgasmen sin. (Jakter mine. 🥰) Anonymkode: 951cd...726 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:31 #30 Del Skrevet torsdag kl 22:31 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har vel skjedd ja, om man blir litt for ivrig. Anonymkode: ff4f5...be4 Klart det kan skje. Så lenge det ikke er det man ender opp med 😅 Anonymkode: 0b91d...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:31 #31 Del Skrevet torsdag kl 22:31 Jeg vil sår. Halvtime piv er mye. Anonymkode: 0b91d...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet torsdag kl 22:32 #32 Del Skrevet torsdag kl 22:32 Ikkeno å tenke over. Menn er forskjellige. Noen har mindre følelse, noen bare bruker mer tid. Er ingen refleksjon på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 08:08 #33 Del Skrevet fredag kl 08:08 Jeg fikk beskjed om å ikke knipe så mye, for det ble vanskelig for han å holde igjen 😂 Det var litt gøy synes jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furmus Skrevet fredag kl 08:11 #34 Del Skrevet fredag kl 08:11 Er det et problem å ikke komme for fort å nå. (Holder selv ut i gode 30 sekunder). Chat er jeg kokt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:33 #35 Del Skrevet fredag kl 15:33 Furmus skrev (7 timer siden): Er det et problem å ikke komme for fort å nå. (Holder selv ut i gode 30 sekunder). Chat er jeg kokt? Jeg hadde valgt 30 sekunder over 30 minutter 10 av 10 ganger. Anonymkode: 5e21d...a43 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:42 #36 Del Skrevet fredag kl 15:42 Neste gang setter du deg på og fortsetter uten å bytte stilling. Da kan det nok gå ganske mye fortere 😊 Anonymkode: 091b8...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:19 #37 Del Skrevet fredag kl 16:19 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg hadde valgt 30 sekunder over 30 minutter 10 av 10 ganger. Anonymkode: 5e21d...a43 Enig. Anonymkode: 7e036...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet lørdag kl 01:00 #38 Del Skrevet lørdag kl 01:00 jane78 skrev (På 6.2.2025 den 23.32): Ikkeno å tenke over. Menn er forskjellige. Noen har mindre følelse, noen bare bruker mer tid. Er ingen refleksjon på deg Ja og dagsform og kåtskap varierer til oss også. Får vi tanker i hodet, mye å gjøre, så må vi jobbe mer for å komme vi og. Selv om stimuleringen er god og følelsen er på topp. Men noe er det. Lettere å snakke om det tror jeg, hvis man tør. Lukter det bajs, så fortsetter vi jo, men kan bli slapt🤣 hater analsex. Kan være sur svette og. Sur mus. Kjenne sur pikklukt av seg selv er heller ikke noen boost på orgasmen. Men sex lukter digg. Squirt superdigg. Vått og godt. Tørt lam vi tenke at noe vi gjør feil, da kan vi bruke lenger tid. Sex er kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå