Gå til innhold

Kvinner på 40 og oppver bille dere valgt en snill jomfru

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller en drittsekk som er fantastisk i senga?

Anonymkode: 99617...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønte ikke stort av denne..😉

Anonymkode: 68770...d90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok takket nei til begge deler selv om det var de eneste alternativene.

Anonymkode: c5617...931

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jomfru.  Også fordi jeg er kristen. 

Anonymkode: d693f...48a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sist jeg datet en jomfruelig mann hadde han helseskadelig humor.

Nå skal jeg treffe en som er skilt tennåringspappa. Viser det seg at han er drittsekk eller dårlig i senga og alle kombinasjoner av disse to er han uaktuell for meg. Det er ganske koselig alene, bare meg og den musikken jeg vil høre på og så en dildo som kan kokes for hygiena.

K42

Anonymkode: b42b7...724

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En 40 år gammel jomfru som ikke kan stave ville jeg nok vært skeptisk til 😉

Anonymkode: a54ae...adc

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå skal jeg treffe en som er skilt tennåringspappa. Viser det seg at han er drittsekk eller dårlig i senga og alle kombinasjoner av disse to er han uaktuell for meg. Det er ganske koselig alene, bare meg og den musikken jeg vil høre på og så en dildo som kan kokes for hygiena.

K42

Hva er helseskadelig humor for noe?

Anonymkode: 3cbbe...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer jo veldig an på de andre egenskapene til den snille jomfruen, og hvordan han forholder seg til  sin egen jomfrudom. Er han morsom å være sammen med?  Synes han synd på seg selv, eller er han åpen for og synes det er spennende å lære hvordan han kan tilfredsstille en kvinne? 

Anonymkode: 833f5...5d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En 40 år gammel jomfru som ikke kan stave ville jeg nok vært skeptisk til 😉

Anonymkode: a54ae...adc

Eller kanskje han kan stave, men bommet på noen bokstaver.... ;) 

Jeg ville heller ikke valgt noen av dem, TS. Vil ikke ha en drittsekk, men vil heller ikke ha en mann som omtaler seg selv som snill. En jomfru går fint vil jeg tro. Det er jo helt andre ting enn drittsekk vs. jomfru som er kriterie til en fremtidig kjæreste. 

Det jeg ser for meg når noen sier de er en snill jomfrumann på 40 år er en som blir alfor klengete. 

Anonymkode: 0bd74...251

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jomfru eller ikke. 

Spørsmålet er jo hvorfor du er jomfru.  Har du dårlig hygiene, er kvinner generelt livredd for deg? Eller er du som noen menn her i bygda, som jeg mistenker aldri har hatt den opplevelsen, bare en av de som aldri utmerket seg og var litt forsiktig blandt damene? 

Kjenner en kar som det absolutt er ingenting i veien med, og som er både arbeidsom og kjekk, har både eget hus og god økonomi, men jeg har aldri sett han med dame, for han er også fryktelig sjenert virker det som, og noe forsiktig av seg før en kjenner han.  Om han hadde funne seg ei, så var det nok fordi dama var på saken selv, og i slike tilfeller tror jeg en jomfrudom er totalt uviktig. 

Anonymkode: 7d7d1...5c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

K42

Hva er helseskadelig humor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ville aldri hatt noe å gjøre med en drittsekk, så det hadde blitt jomfruen, lett.

Anonymkode: b99da...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er en snill jomfru? 

Ærlig talt, en som er jomfru har aldri levd et samliv så han har ingen ide om han er snill eller sadistisk i et samliv. 

Veldig lett og enkelt å være god og snill når ingen trykker på de rette knappene 😂

Anonymkode: 9280d...5d7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Definitivt en snill jomfru fremfor enhver drittsekk. Så er jeg ikke helt sikker på om det er totalt og uforbeholdent overlapp mellom det å beskrive seg selv som "en snill jomfru" og det å være snill.

Anonymkode: 14920...f2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ingen av dem som partner. Kunne tatt drittsekken for en spennende flørt og hatt jomfruen som venn. 

Anonymkode: cc65d...31b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Når noen sier snill mann så ringer alarmklokkene i hodet mitt. 😅 Menn som omtaler seg som snille, er ikke snille. Min erfaring er at de er mye verre enn de som omtaler seg selv som drittsekker. Snille mennesker går ikke rundt og omtaler seg selv som snille. Det er bare noe de gjør som er naturlig for dem, på lik linje med å spise. Sånn er det jo gjerne med alt. De som kringkaster at de er smarte og fantastiske er gjerne de som har litt lav IQ 😅

Anonymkode: f98ca...d58

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til hva? 

For sex, helt klart den som er fantastisk i senga. 

For et forhold, ingen av dem er aktuelle. 

Anonymkode: fe70c...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ville ikke valgt en drittsekk uansett. 
Hvordan folk er «i senga» har eller ingen innvirkning på hvem jeg forelsker meg i/er i forhold med. Har aldri opplevd at et forhold tar slutt bare pga sex i hvert fall.

Anonymkode: 7ac53...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...