Gå til innhold

Kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på nettet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ah. KG' s standardsvar på alt.

Anonymkode: 1c74e...f02

Vel han er kriminell er han ikke?

Anonymkode: db519...73c

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Gjennom litt tilfeldig stalking, kom jeg over at kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på en nettside. Dette er selvfølgelig uten mitt samtykke. Vi har vært sammen i 4 år, og postene ble lagt ut periodevis gjennom hele 2023, så det er en stund siden. Selve bildene er tatt med samtykke, og er uten ansiktet mitt. Derfor er det ingen som kan skjønne at det er meg, men likevel plager det meg veldig at han har delt så seksuelle bilder av meg uten å si noe. Det er åpenbart at han har hatt en fantasi om at andre menn ser meg osv. og det plager meg at han ikke har sagt denne fantasien til meg, når jeg har fortalt om alle mine til han. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Han er en fantastisk fyr ellers, og jeg har virkelig ikke lyst til å slå opp. Jeg har konfrontert han, og vi har snakket i timesvis om dette. Men jeg bare vet ikke hva jeg burde gjøre

Anonymkode: 7e4fe...f94

Anmeld. Det er ulovlig det han har gjort. Og så er det ikke en nettside som heter slettmeg hvor man kan få hjelp til p få det sletta?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel han er kriminell er han ikke?

Kanskje et kjærlighetsbarn😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, det er det jeg har gjort den siste tiden; revurdert forholdet. Men samtidig er det veldig vanskelig å gi slipp på det som har vært et veldig bra forhold. Dette kom bare som et veldig stort sjokk for meg, hadde aldri trodd han var i stand til noe sånt. 

Du må jo dumpe han når han gjør slikt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje et kjærlighetsbarn😉

Forstår ikke referansen, sorry.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo funnet disse bildene av en grunn tenker jeg. For det er utrolig hva underbevisstheten vet. 
Du skriver her for at du trenger å fortelle om det forferdelige han har gjort mot deg.
Dette er latterliggjøring, nedverdigende, og et direkte overtramp og overgrep mot deg. 

Det finnes ikke noe verre enn at en person du elsker, og tilsynelatende er i et godt forhold med, er i stand til å gjøre noe slikt mot deg, men det skjer. Om det skyldes umodenhet, eller noe riv ruskende galt i topplokket hans vet ikke jeg, men om noen er i stand til å nedverdige personen de «elsker» på den måten, på det store internettet, der hvem som helst kan få tilgang til bildene, så har den personen store problemer. Det er ingen hemmelighet at alt som deles på nett, alltid er på nett. 

Anonymkode: 41393...ee5

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle vel ha skrevet eksen istedet for kjæresten din. Fatter ikke at du er sammen med et slikt sleipt kryp.

Anonymkode: 4ed90...17a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Gjennom litt tilfeldig stalking, kom jeg over at kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på en nettside. Dette er selvfølgelig uten mitt samtykke. Vi har vært sammen i 4 år, og postene ble lagt ut periodevis gjennom hele 2023, så det er en stund siden. Selve bildene er tatt med samtykke, og er uten ansiktet mitt. Derfor er det ingen som kan skjønne at det er meg, men likevel plager det meg veldig at han har delt så seksuelle bilder av meg uten å si noe. Det er åpenbart at han har hatt en fantasi om at andre menn ser meg osv. og det plager meg at han ikke har sagt denne fantasien til meg, når jeg har fortalt om alle mine til han. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Han er en fantastisk fyr ellers, og jeg har virkelig ikke lyst til å slå opp. Jeg har konfrontert han, og vi har snakket i timesvis om dette. Men jeg bare vet ikke hva jeg burde gjøre

Først og fremst så skal bildene taes vekk og han skal så klart slette alle bilder han har av deg på sine telefoner eller online storage osv. Du kan bruke https://slettmeg.no/ om du trenger hjelp. Forstår at dette er utrolig skremmende og grusomt for deg og om du sliter med å stole på han. Det er på en måte bra at dere fortsatt er sammen, da vil jo bildene kunen taes bort. Men husk at sånt MÅ fjernes fordi nettet taes jo backup av.

Anonymkode: a96c3...7cf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Først og fremst så skal bildene taes vekk og han skal så klart slette alle bilder han har av deg på sine telefoner eller online storage osv. Du kan bruke https://slettmeg.no/ om du trenger hjelp. Forstår at dette er utrolig skremmende og grusomt for deg og om du sliter med å stole på han. Det er på en måte bra at dere fortsatt er sammen, da vil jo bildene kunen taes bort. Men husk at sånt MÅ fjernes fordi nettet taes jo backup av.

Anonymkode: a96c3...7cf

Samtidig er det viktig å ha bevis av at han gjorde, fordi om han har gjort før, vil han gjøre igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører Marius borg Høiby er ledig! Du kan jo gå for ham? Litt samme typen!

Anonymkode: 5bfe0...c62

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å stole på at han ikke trår over grensene dine igjen? Det der hadde vært rimelig utilgivelig for meg. 

Anonymkode: 58293...cba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og han er fortsatt kjæresten din? 

Anonymkode: 5940a...7d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, for da kan han stoppe henne fra å si ifra. Han er ikke normal og må ha konsekvenser for det han har gjort.

Sinne vil ikke gjøre noe, da har han ikke vært så hensynsløs som nå, for det er godt opplyst om at å legge ut bilde av noen er dumt. 

Man bruker ikke sinne som strategi. Det er en reaksjon på urett og grove overtramp, som i dette tilfelle.

Anonymkode: d1d83...89d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det jeg har gjort den siste tiden; revurdert forholdet. Men samtidig er det veldig vanskelig å gi slipp på det som har vært et veldig bra forhold. Dette kom bare som et veldig stort sjokk for meg, hadde aldri trodd han var i stand til noe sånt

Du trodde ikke han var i stand til noe sånt.

Så kommer neste sjokket, skal du svare det samme da?

Alle varsellamper burde ringe 🚨‼️Det han har gjort er et stort overtramp mot deg, og det sender et ganske tydelig signal om at han ikke har noe respekt eller problemer med å gjøre store overtramp mot deg igjen. På overflaten kan han sikkert late som at han er verdens mens fantastiske person, det er slik sosiopater holder på.

Du tror du kjenner han, og plutselig gjør han noe helt sykt mot deg. Du trodde aldri han kunne funnet på det, fordi du tror du kjenner han og at «han er jo ikke sånn».

Løp. En mann som ikke har problemer med å gjøre grove overtramp mot deg er farlig. ⚠️ 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg har gjort den siste tiden; revurdert forholdet. Men samtidig er det veldig vanskelig å gi slipp på det som har vært et veldig bra forhold. Dette kom bare som et veldig stort sjokk for meg, hadde aldri trodd han var i stand til noe sånt. 

Det du TRODDE har vært et veldig bra forhold. I et godt forhold så kan man stole på hverandre. Hva annet kan han ha gjort som du ikke har oppdaget enda? Det sitter mange eklinger rundt om i verden nå som runker til bildene av deg. Og dette utsetter han deg for bak ryggen din og uten ditt samtykke! Ville sjekket huset for skjulte kameraer! Du vet aldri med sånne folk!

Anonymkode: a7313...e04

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om han liker å dele bilder av deg, så kan du ikke vite at det ikke ligger flere ute på flere sider. Du fant 1 side. Du vet heller ikke hvor mange som har lagret bildene av deg. Om det ikke ligger flere bilder ute av deg nå, så kan han forsatt finne på å dele det.  Skjønner faktisk ikkje at du ikkje bryter ut av forholdet. Det han har gjort er jo et overgrep mot deg. 

Ser at en skriver noen skriver kvinneguidens svar på alt når noen sier anmeld. Men dette er noe han mest trolig kommer til å gjøre igjen mot deg eller evt noen senere. 

Anonymkode: 42150...9d1

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bildene er fjernet nå både fra nett og mobilen hans. De fleste bildene var allerede slettet da jeg fant profilen hans, kunne bare se tekst og kommentarer, men skjønte at det var bilder av meg. 

Folk har nok lastet ned bildet for lengst og det vil alltid ligge på nettet selv om dere sletter.. For en tulling, hadde aldri stolt på den personen igjen!!!

Anonymkode: 666e9...ede

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...