mannor Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden Slå opp og anmeld. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tufsla&Vifsla Skrevet 6 timer siden #42 Del Skrevet 6 timer siden Hei TS - hvis du har fulgt litt med i nyhetsbildet de siste månedene så regner jeg med at du har hørt om denne saken: Gisèle Pelicot – Wikipedia. Gisele ble altså over mange år dopet ned av sin ektemann, og deretter voldtatt av mange andre menn, mens ektemannen så på og filmet det hele. At din kjæreste har lagt ut nakenbilder av deg er et grovt tillitsbrudd. Du sier han "vil at andre menn skal se deg naken". Ok - det er en bit fra bilder til virkelighet - men dette var også mannen til Giseles forklaring, han ville "se andre menn med sin kone". Tenk på det. Tenk nøye over om du virkelig kan stole på kjæresten din etter dette. Kan du det? Hvilke andre grenser tråkker han over? For det er ikke bare et grovt overtramp, det er også ulovlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde kastet dama ut på sekundet om hun la ut bilder av kuken min. Hvorfor i all verden skal du finne deg i slik respektløs oppførsel? Anonymkode: 89f17...ca3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #44 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner at du har det vanskelig nå TS, og ser du skriver at bildene er slettet fra hans mobil, det er ett steg på vei.. Jeg ville hatt problemer med å stole på at det faktisk var slettet om det var meg, om de lå lagret andre steder osv. Men jeg er generelt en krisemaksimist av natur når det kommer til tillitsbrudd. Derfor ville jeg også slitt med å stole på han som kjæreste. Det kan være tankeløshet, og trenger ikke være vondt ment å dele osv, men samtidig er det et ekstremt brudd når man stoler på kjæresten sin å oppleve at det ikke var en person man kunne stole på. Jeg skjønner at det å anmelde virker voldsomt, og jeg vet ikke om jeg selv ville valgt den løsningen men jeg ville absolutt rådet andre til å vurdere den fordi jeg ikke ville stolt på at han ikke hadde gjort dette mot andre osv osv som sagt, jeg er en som krisemaksierer på slike overtramp så jeg er kanskje feil person å be om råd men en ting vil jeg si, fortsett å prate til DU føler du har fått de svarene du trenger enten det gir deg ro eller ikke til å ta valg som føles riktig for deg, ikke lytt til meg eller andre men lytt til deg selv om det som er riktig for deg selv om jeg nok ville satt strek for relasjonen fordi jeg ikke kunne stolt på han kan det være dere finner veien sammen til en løsning for alt jeg vet. Anonymkode: 6a32b...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #45 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men samtidig er det veldig vanskelig å gi slipp på det som har vært et veldig bra forhold. Anonymkode: 7e4fe...f94 Du skriver det selv her i fortid. "Har vært et bra forhold". Nå har det blitt noe annet. Gi slipp og lev litt alene nå. Så finner du en som kan behandle deg slik du fortjener. Jeg tror du vet hva som er best å gjøre. 🌹 Anonymkode: 15aed...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 6 timer siden #46 Del Skrevet 6 timer siden For en jævla dust! Du må konfrontere han angående dette, det er jo veldig spesielt å gjøre og vitner om manglende evne til å vurdere konsekvensene. I det noe havner på nettet, så er det der for alltid. Du kan kontakte nettsiden du fant bildene å be de ta det ned, med litt flaks er de ikke spredd for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #47 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde kastet dama ut på sekundet om hun la ut bilder av kuken min. Hvorfor i all verden skal du finne deg i slik respektløs oppførsel? Anonymkode: 89f17...ca3 Samme her. Jeg tviler ikke på at dette er noe menn gjør oftere enn kvinner, for all del, men jeg tror heldigvis de aller fleste av oss menn også synes det her er like rablende sinnsykt (og helt katastrofalt jævlig gjort) som kvinner flest synes. Kvitt deg med fyren, TS. Jeg skjønner det ikke er enkelt, men det er da helt åpenbart det eneste alternativet her. Dette er langt, langt, langt forbi "kjipt gjort". Dette er helt utilgivelig. Anonymkode: 018a5...955 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #48 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjennom litt tilfeldig stalking, kom jeg over at kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på en nettside. Dette er selvfølgelig uten mitt samtykke. Vi har vært sammen i 4 år, og postene ble lagt ut periodevis gjennom hele 2023, så det er en stund siden. Selve bildene er tatt med samtykke, og er uten ansiktet mitt. Derfor er det ingen som kan skjønne at det er meg, men likevel plager det meg veldig at han har delt så seksuelle bilder av meg uten å si noe. Det er åpenbart at han har hatt en fantasi om at andre menn ser meg osv. og det plager meg at han ikke har sagt denne fantasien til meg, når jeg har fortalt om alle mine til han. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Han er en fantastisk fyr ellers, og jeg har virkelig ikke lyst til å slå opp. Jeg har konfrontert han, og vi har snakket i timesvis om dette. Men jeg bare vet ikke hva jeg burde gjøre Anonymkode: 7e4fe...f94 Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #49 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjennom litt tilfeldig stalking, kom jeg over at kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på en nettside. Dette er selvfølgelig uten mitt samtykke. Vi har vært sammen i 4 år, og postene ble lagt ut periodevis gjennom hele 2023, så det er en stund siden. Selve bildene er tatt med samtykke, og er uten ansiktet mitt. Derfor er det ingen som kan skjønne at det er meg, men likevel plager det meg veldig at han har delt så seksuelle bilder av meg uten å si noe. Det er åpenbart at han har hatt en fantasi om at andre menn ser meg osv. og det plager meg at han ikke har sagt denne fantasien til meg, når jeg har fortalt om alle mine til han. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Han er en fantastisk fyr ellers, og jeg har virkelig ikke lyst til å slå opp. Jeg har konfrontert han, og vi har snakket i timesvis om dette. Men jeg bare vet ikke hva jeg burde gjøre Anonymkode: 7e4fe...f94 Jeg ville anmeldt ham. Når du finner ut noe så grovt, er nok ikke det alt.. Kom deg vekk så fort som mulig. Å være "fantastisk" på enkelte områder gir ingen rett til å begå overgrep, tillitsbrudd og lovbrudd på andre områder. Ofte er de så fantastisk ellers for å gjemme de mørke sidene. Du burde anmelde ham og komme deg vekk. Anonymkode: 5def8...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #50 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ah. KG' s standardsvar på alt. Anonymkode: 1c74e...f02 Verdens svar på straffbare forhold og overgrep. 😉 Er vel bare noen få som mener at forbrytere bør gå løs... Anonymkode: 5def8...5a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 6 timer siden #51 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Øh HALLO? Han har ikke bare gjort «en feil», han har fullstendig tråkket over alle grenser og viser ingen respekt for både (manglende) samtykke og privatlivet til kjæresten sin for å oppnå egen nytelse Det er ulovlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #52 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Voksne menn vet godt forskjellen på rett og galt. Dette er ikke noe man kan "ta tilbake" da bildene for alltid vil leve videre på nett og andres telefon. Anonymkode: c097f...3cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #53 Del Skrevet 6 timer siden Og derfor lar man aldri noen ta bilde av seg selv naken, filme når man har sex osv. For et rasshøl. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #54 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Hvordan retter man opp dette? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #55 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Hvorfor fortjener han å få rette opp i dette? Han angrer jo ikke annet enn at han ble oppdaget. Dessuten så kommer bildene til å ligge på nett og andres telefoner og datamaskiner for alltid. Anonymkode: a7313...e04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #56 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde gått til politiet i morgen tidlig uten å fortelle til ham at jeg gjorde det, selvfølgelig. Hadde bedt politiet gjøre beslag i mobil og datautstyr, for en mann som har gjort noe slikt, han har så godt som sikkert mer enn bare det du vet om, Ts. Han har latt deg leve i et falsk forhold, Ts, har latt som om forholdet mellom dere var bra, mens han har visst at han har begått dette overgrepet mot deg over lang tid. Han elsker deg ikke. En slik mann vet ikke hva det å elske faktisk betyr. Dette forholdet har vært falskt, og dermed langt fra at godt forhold. Du kan aldri - ALDRI! - stole på denne mannen igjen! Ergo er også det riktige for deg, din egen sikkerhet og din egen fremtid å avslutte forholdet. Men gjør det etter at du har anmeldt ham, slik at han ikke får mulighet til å slette enda flere spor! Anonymkode: e99c9...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #57 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ah. KG' s standardsvar på alt. Anonymkode: 1c74e...f02 Det han har gjort er kriminelt, Lille Marius. Anonymkode: aac00...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #58 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Troppe opp på stasjonen og tilstå, og be politiets it-folk bistå. Anonymkode: aac00...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #59 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gjennom litt tilfeldig stalking, kom jeg over at kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på en nettside. Dette er selvfølgelig uten mitt samtykke. Vi har vært sammen i 4 år, og postene ble lagt ut periodevis gjennom hele 2023, så det er en stund siden. Selve bildene er tatt med samtykke, og er uten ansiktet mitt. Derfor er det ingen som kan skjønne at det er meg, men likevel plager det meg veldig at han har delt så seksuelle bilder av meg uten å si noe. Det er åpenbart at han har hatt en fantasi om at andre menn ser meg osv. og det plager meg at han ikke har sagt denne fantasien til meg, når jeg har fortalt om alle mine til han. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Han er en fantastisk fyr ellers, og jeg har virkelig ikke lyst til å slå opp. Jeg har konfrontert han, og vi har snakket i timesvis om dette. Men jeg bare vet ikke hva jeg burde gjøre Anonymkode: 7e4fe...f94 Det er straffbart og noe du burde anmelde, selv om skaden allerede er skjedd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #60 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, bildene er fjernet nå både fra nett og mobilen hans. De fleste bildene var allerede slettet da jeg fant profilen hans, kunne bare se tekst og kommentarer, men skjønte at det var bilder av meg. Anonymkode: 7e4fe...f94 Bildene er borte fra den ene nettsiden du vet om, men du har ingen kontroll på hvilke andre steder bildene er på, eøler kan dukke opp på. En av grunnene til at deling av bilder er straffbart og regnes som ett grovt overgrep er at du har null kontroll over hvor og når bildene dukker opp igjen. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gi han en sjanse for å rette opp i det han har gjort feil, alle kan gjøre feil men ingen er så store at de ikke kan rettes opp i Anonymkode: 996b8...ecf Hvordan retter man opp i det å gjøre ett så alvorlig overgrep? Og hva gjør man når man finner bildene på en annen side? Og enda en side? Og enda en? Anonymkode: d1516...c62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå