AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Gjennom litt tilfeldig stalking, kom jeg over at kjæresten min har lagt ut nakenbilder av meg på en nettside. Dette er selvfølgelig uten mitt samtykke. Vi har vært sammen i 4 år, og postene ble lagt ut periodevis gjennom hele 2023, så det er en stund siden. Selve bildene er tatt med samtykke, og er uten ansiktet mitt. Derfor er det ingen som kan skjønne at det er meg, men likevel plager det meg veldig at han har delt så seksuelle bilder av meg uten å si noe. Det er åpenbart at han har hatt en fantasi om at andre menn ser meg osv. og det plager meg at han ikke har sagt denne fantasien til meg, når jeg har fortalt om alle mine til han. Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Han er en fantastisk fyr ellers, og jeg har virkelig ikke lyst til å slå opp. Jeg har konfrontert han, og vi har snakket i timesvis om dette. Men jeg bare vet ikke hva jeg burde gjøre Anonymkode: 7e4fe...f94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Dette er overhodet ikke greit, dette er et overgrep og å trå over dine grenser. Jeg hadde blitt lynende forbanna og hadde revurdert hele forholdet. Han er ikke en fantastisk fyr når han kan finne på å gjøre noe slikt uten ditt samtykke. Sett grenser for deg selv. Dette er ikke greit. Hvordan kan du stole på at han ikke gjør lignende igjen? Tenk om han gjør andre ting med deg? Endret 5 timer siden av SPOCA 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har han fjernet bildene da? Eller ligger de på nett ennå? Anonymkode: 6a32b...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden SPOCA skrev (3 minutter siden): Dette er overhodet ikke greit, dette er et overgrep og å trå over dine grenser. Jeg hadde blitt lynende forbanna og hadde revurdert hele forholdet. Han er ikke en fantastisk fyr når han kan finne på å gjøre noe slikt uten ditt samtykke. Sett grenser for deg selv. Dette er ikke greit. Hvordan kan du stole på at han ikke gjør lignende igjen? Tenk om han gjør andre ting med deg? Ja, det er det jeg har gjort den siste tiden; revurdert forholdet. Men samtidig er det veldig vanskelig å gi slipp på det som har vært et veldig bra forhold. Dette kom bare som et veldig stort sjokk for meg, hadde aldri trodd han var i stand til noe sånt. Anonymkode: 7e4fe...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har han fjernet bildene da? Eller ligger de på nett ennå? Anonymkode: 6a32b...0ea Ja, bildene er fjernet nå både fra nett og mobilen hans. De fleste bildene var allerede slettet da jeg fant profilen hans, kunne bare se tekst og kommentarer, men skjønte at det var bilder av meg. Anonymkode: 7e4fe...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Straffbart, faktisk, og en ekstremt god grunn til å droppe fyren. Skjønner ikke engang at det er noe å vurdere. Anonymkode: 8964f...a3c 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hvis ikke dette er nok til å gå, hva er det da? Ta frem selvrespekten og dump rævva hans. Hvorfor er du så lite glad i deg selv? Anonymkode: 6e5f1...d6f 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden «Eksen min har delt nakenbilder av meg». Der. Du hadde en trykkleif i overskriften. Jeg fikset den for deg. Og svaret er at du anmelder eksen. Anonymkode: 18b09...326 13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Tok du skjermbilder, du skulle hatt bevis. Det er overgrep og straffbart. Han må få fengselsstraff. Anonymkode: db519...73c 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er det jeg har gjort den siste tiden; revurdert forholdet. Men samtidig er det veldig vanskelig å gi slipp på det som har vært et veldig bra forhold. Dette kom bare som et veldig stort sjokk for meg, hadde aldri trodd han var i stand til noe sånt. Anonymkode: 7e4fe...f94 Jeg forstår at dette må være et stort sjokk for deg. Men dette er et stort svik. Hvordan kan du stole på at han ikke gjør lignende igjen? Jeg forstår at følelsene dine gjør det vanskelig, men tenk også på egen sikkerhet. Denne mannen har faktisk gjort noe straffbart og gått bak din rygg. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, bildene er fjernet nå både fra nett og mobilen hans. De fleste bildene var allerede slettet da jeg fant profilen hans, kunne bare se tekst og kommentarer, men skjønte at det var bilder av meg. Anonymkode: 7e4fe...f94 Men har han slettet fra skyen sin? Og hva med alle som har lagret bildene? De får du ikke gjort noe med… De kan også ha delt bildene på nettet videre, du har null kontroll over hvor de bildene nå er. Dette er ikke et forhold å bli gammel i. Han er ikke til å stole på. Det er faktisk også ulovlig det han har gjort! Anonymkode: fdfe9...5b3 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Hva sier han til dette?? Jesus.... Anonymkode: d1d83...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Les innlegget ditt, TS. Tenk deg at en venninne sa dette til deg. Hva ville du rådet venninnen din til? Anonymkode: 60dd6...6e4 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner at du er glad i fyren og at dette ble et sjokk. Hadde min samboer gjort noe sånn så hadde det garantert blitt slutt. Jeg hadde ikke tilgitt dette i det hele tatt. Om du godtar dette så sier du indirekte at han kan gjøre lignende ting igjen, da det ikke vil få konsekvenser. Og det er ikke lett å bare fjerne en fetisj.. Tenk om han tar bilder av deg mens du sover eller neste gang at ansiktet ditt er med?!? Om plutselig det kjedelige hverdagsforholdet blir kjedelig for han og han må ha den spenningen med å legge ut bilder? Nei beklager, dette bør du ikke finne deg i!!!! Anonymkode: 3c808...f21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva sier han til dette?? Jesus.... Anonymkode: d1d83...89d Ikke fortell han at du vet! Om han allerede er farlig nok til å legge ut usamntykkende vilder av deg på nett. Tenk dama i Frankrike hvor mannen hennes arrangerte overgrep på henne neddopet. Din er ikke der, men han har allerede null respekt og omtanke for din kropp. Anonymkode: db519...73c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Anmeld. Anonymkode: aac00...264 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke fortell han at du vet! Om han allerede er farlig nok til å legge ut usamntykkende vilder av deg på nett. Tenk dama i Frankrike hvor mannen hennes arrangerte overgrep på henne neddopet. Din er ikke der, men han har allerede null respekt og omtanke for din kropp. Anonymkode: db519...73c Trenger ikke krisemaksimere. Det han har gjort er ulovlig og respektløst, men med mindre det ellers er aggressive tendenser, så lyser det likevel ikke voldelige tendenser. Hadde lett konfrontert, blitt rasende faktisk. Anonymkode: d1d83...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Han tror han slipper unna med ting om du ikke oppdager det. Lykke til. Anonymkode: 9810e...ab7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger ikke krisemaksimere. Det han har gjort er ulovlig og respektløst, men med mindre det ellers er aggressive tendenser, så lyser det likevel ikke voldelige tendenser. Hadde lett konfrontert, blitt rasende faktisk. Anonymkode: d1d83...89d Nei, for da kan han stoppe henne fra å si ifra. Han er ikke normal og må ha konsekvenser for det han har gjort. Sinne vil ikke gjøre noe, da har han ikke vært så hensynsløs som nå, for det er godt opplyst om at å legge ut bilde av noen er dumt. Anonymkode: db519...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anmeld. Anonymkode: aac00...264 Ah. KG' s standardsvar på alt. Anonymkode: 1c74e...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå