AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Brukte p-piller i noen år, men det ødela både humøret og libido. Brukt kondom og sikre perioder siden, har fungert fint for oss (monogamt, godt voksent par) i 10+ år. Anonymkode: fe7bd...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Brukt kondom i alle år. Trygt, enkelt og greit. Mannen synes det er bra også, blir nok å fortsette til jeg ikke kan bli gravid lenger.. Anonymkode: dbf96...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Avholdenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden De fleste kvinner herfra er som her ute i det virkelige liv og trenger derfor ikke prevensjon.... Anonymkode: 50694...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden Bruker Slinda Anonymkode: 91f80...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden Sterilisert. Anonymkode: 37ea9...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #27 Del Skrevet 1 time siden Bruker depo-provera. Kun for å slippe mensen. Har prøvd det meste unntatt p-stav. P-piller har jeg blitt gravid på 3 ganger(dårlig å huske på piller), hormonspiral hadde jeg småblødninger konstant med, kobberspiral helt ok. Anonymkode: fc289...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #28 Del Skrevet 1 time siden Pikk-allergi. Anonymkode: 3c538...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå