AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:59 #21 Del Skrevet torsdag kl 17:59 Brukte p-piller i noen år, men det ødela både humøret og libido. Brukt kondom og sikre perioder siden, har fungert fint for oss (monogamt, godt voksent par) i 10+ år. Anonymkode: fe7bd...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:03 #22 Del Skrevet torsdag kl 20:03 Brukt kondom i alle år. Trygt, enkelt og greit. Mannen synes det er bra også, blir nok å fortsette til jeg ikke kan bli gravid lenger.. Anonymkode: dbf96...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet torsdag kl 20:07 #23 Del Skrevet torsdag kl 20:07 Avholdenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:15 #24 Del Skrevet torsdag kl 20:15 De fleste kvinner herfra er som her ute i det virkelige liv og trenger derfor ikke prevensjon.... Anonymkode: 50694...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:31 #25 Del Skrevet torsdag kl 21:31 Bruker Slinda Anonymkode: 91f80...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:32 #26 Del Skrevet torsdag kl 21:32 Sterilisert. Anonymkode: 37ea9...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:38 #27 Del Skrevet torsdag kl 21:38 Bruker depo-provera. Kun for å slippe mensen. Har prøvd det meste unntatt p-stav. P-piller har jeg blitt gravid på 3 ganger(dårlig å huske på piller), hormonspiral hadde jeg småblødninger konstant med, kobberspiral helt ok. Anonymkode: fc289...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:50 #28 Del Skrevet torsdag kl 21:50 Pikk-allergi. Anonymkode: 3c538...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:28 #29 Del Skrevet fredag kl 05:28 For meg er kondom forbeholdt tilfeldig sex. En av de mange godene med langvarig forhold er jo sex uten kondom etter at begge har testet seg. Nå er nok ikke KG rette stedet og diskutere denne påståelig, men jeg som mann er ikke alene om dette. Blant mine venner og kollegaer er mantraet det samme.... Anonymkode: 0c126...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:50 #30 Del Skrevet fredag kl 05:50 Hormonspiral. Fikk satt inn etter andre (siste!) barnet og er veldig fornøyd 😊 Mindre bivirkninger enn med p-piller og ingen mens. Anonymkode: 1eed3...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:31 #31 Del Skrevet fredag kl 09:31 Bruker ikke prevensjon. Prøvde p-stav, hadde det i ca. 1,5 år. Var sånn passe fornøyd, men slet med lav sexlyst, spesielt i starten. Skjeden ble tørr også, ble litt bedre etter noen måneder. Men det største problemet for min del (som gikk litt av og på), var at jeg fikk akne for første gang i mitt liv (som 25/26-åring). Det var så dype kviser at det ble arr, måtte gå på epiduo osv. Tok ut p-staven og nå har jeg ingen kviser. Men dette med prevensjon er så individuelt. Kjenner flere med p-stav som ikke sliter med kviser, så jeg var nok litt uheldig. Men var heldig med at jeg blødde sjelden, kun litt i starten. Anonymkode: 77579...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #32 Del Skrevet fredag kl 23:03 Bruker minipiller og synes det fungerer fint. Kjenner ingen bivirkninger, humør, lyst og vekt er uendret. Anonymkode: 8b746...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå