AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er det noen som har tatt ut sin spiral som kan si noe om hvordan det var rett etterpå? Jeg har Mirena og har hatt den i 6 år. Når deres ble tatt ut, var det mye blødninger en stund etterpå? Ble menstruasjon normal igjen? Forsvant bivirkninger som kom med spiralen? Var det vondt å ta den ut? Var det vondt en stund etterpå? Anonymkode: 9438c...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden jeg hadde omtrent ingen blødning etterpå før jeg etterhvert fikk tilbake normal syklus.. Var ubehag akkurat i det jeg tok den ut men det gikk raskt over. Anonymkode: 023d4...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde også Mirena i 6 år. Ikke vondt å ta ut, bare litt ubehag noen få sekunder, ikke noe smerter etterpå. Fikk en blødning noen dager senere som varte et par dager, og så kom jeg inn i syklus igjen. Syntes imidlertid jeg først blødde mer enn jeg var vant til, og så mindre... Men så ble jeg gravid, så nå vet jeg ikke Anonymkode: 930f2...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå