AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:32 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:32 Mann 42 år som har vært singel og uten sex på veldig lenge. Er lei av å dra på køllen så nå vurderer jeg å dra for første gang på kondomeriet. Men er nervøs og vil ikke at folk skal se at jeg går inn. Hva bør jeg gjøre? Gode råd fra her? Anonymkode: 7655a...1e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:34 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:34 Nettbutikk. Anonymkode: ccc14...1c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:37 #3 Del Skrevet torsdag kl 11:37 Hvor lenge skal du vurdere? Anonymkode: e21d3...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:37 #4 Del Skrevet torsdag kl 11:37 nettbutikk. Kjøpe flreshlight, hvis du ikke har prøvd de før. Kjøp den litt billigere og enklere, sånn type https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/sexleketoy-for-ham/vagina-stroke-it-transparent/ og se om du liker det. De billigste koster under 500 kr. Husk å vaske de da! Anonymkode: 61650...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet torsdag kl 22:33 #5 Del Skrevet torsdag kl 22:33 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mann 42 år som har vært singel og uten sex på veldig lenge. Er lei av å dra på køllen så nå vurderer jeg å dra for første gang på kondomeriet. Men er nervøs og vil ikke at folk skal se at jeg går inn. Hva bør jeg gjøre? Gode råd fra her? Anonymkode: 7655a...1e1 Hva om noen ser deg ... ? Bokstavlig talt, hva er det verste som kan skje? At de får noen hint om at du kanskje har et sexliv? Det har vel de fleste voksne i en eller annen form. Det er kanskje noe vi later som ikke skjer i det daglige, men folk både runker og puler. Til og med mora og faren vår knulla liksom. De færreste, om noen, bryr seg. De løfter knapt et øye ... for sex og leketøy er nokså vanlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:53 #6 Del Skrevet fredag kl 12:53 Det er bare en butikk, gå inn med den største selvfølgelighet! Se deg rundt, og se om det er noe som fenger interessen. Om det er for flaut å gå ut derifra igjen med en pose kan du alltids bestille på nett senere, men det er ærlig talt ingen som kommer til å lee et øyelokk engang. Anonymkode: 4fde2...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå