Gå til innhold

treningstights med lomme på siden av låret- hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har en we are fit tights, med lomme på hver bein. Får plass til en mobil med grei størrelse. Nå ønsker 16 åringen seg lik, men disse finnes ikke lenger. Hvilke andre alternativer finnes?

Anonymkode: e3313...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fra Gore og en fra Swix med lommer på siden. Kjøper aldri tights eller shorts uten lomme lenger! 

Anonymkode: 53676...5fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fra Nike med lomme på låret til mobil. Kjøpt på sportsbutikk xxl i oktober. 

Anonymkode: 5b5e8...6ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aliexpress og temu har masse.

Anonymkode: d7a12...885

Uinteressant fra de.

Anonymkode: d3989...5ee

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Armour har en lomme på en modell eller flere. 

Anonymkode: 20c10...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste merker har modeller med lomme på en side. Er det veldig viktig for henne at det er lomme på begge sider?

Anonymkode: aac39...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

De aller fleste merker har modeller med lomme på en side. Er det veldig viktig for henne at det er lomme på begge sider?

Anonymkode: aac39...d9b

må ikke være begge sider nei. Sett flere med lommer, er bare at mange er så veldig små... på min we are fit, er det nulll stress med en tlf med litt størrelse på.
På de jeg har sett er det ikke sjans til å få den litt nedi en gang, da de skrår så veldig og blir fort smale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

må ikke være begge sider nei. Sett flere med lommer, er bare at mange er så veldig små... på min we are fit, er det nulll stress med en tlf med litt størrelse på.
På de jeg har sett er det ikke sjans til å få den litt nedi en gang, da de skrår så veldig og blir fort smale...

Jeg har disse https://famme.no/products/techna-leggings fra Famme, lomme på hver side, får iPhone pro max i lommen, litt trangt, men går fortsatt fint ☺️

Anonymkode: f5419...efe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...