AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg begynte i gruppeterapi og han ene som leder terapien stoppet meg på vei ut (jeg var siste som gikk) og spurte hvor han hadde meg fra og da sa jeg at jeg mente å huske på at vi møttes en gang jeg var innlagt ved xxxx. Og da svarte han at ja, det husket han. Dette er vel nå sånn 7-9 år siden nå. Er ikke det litt rart at han fortsatt husker meg? Jeg snakket med han kanskje sånn 2-3 ganger bare. Anonymkode: b318c...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg husker fortsatt pasienter jeg har møtt tidligere, kun et par ganger .. Anonymkode: 7c510...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg husker fortsatt pasienter jeg har møtt tidligere, kun et par ganger .. Anonymkode: 7c510...5d4 Hva er det som gjør at du husker dem? Noe spesielt eller har du bare god hukommelse? Anonymkode: b318c...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg gjør også samme. Det er ingen spesiell grunn til det, jeg bare husker dem når ser ansiktet. Husker ikke navn da, bare ansikt. Anonymkode: 41f36...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør også samme. Det er ingen spesiell grunn til det, jeg bare husker dem når ser ansiktet. Husker ikke navn da, bare ansikt. Anonymkode: 41f36...b53 Så du husker ansiktet til alle de tidligere pasientene dine? Anonymkode: b318c...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg husker svært mange pasienter jeg har hatt, og husker gjerne også detaljer om dem, selv fra mange år tilbake. Husker nok mange hundre. Anonymkode: 5ca8c...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg husker svært mange pasienter jeg har hatt, og husker gjerne også detaljer om dem, selv fra mange år tilbake. Husker nok mange hundre. Anonymkode: 5ca8c...068 Det er ganske imponerende. Har du inntrykk av at det er slik for de aller fleste psykologer og psykiatere? Anonymkode: b318c...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så du husker ansiktet til alle de tidligere pasientene dine? Anonymkode: b318c...bf6 Når jeg ser dem, ja. Anonymkode: 41f36...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Noen har bare god hukommelse. Jeg jobbet tidligere som elektriker og kan fortsatt se folk f.eks. på butikken og huske at jeg var hjemme hos de og hva jeg var der for å gjøre. Anonymkode: fca11...5b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg husker ekstremt mange ansikt. Jeg klarer stort sett å sette dem hvor jeg har dem fra å. En sjeldent gang jeg ikke klarer det. Men da jobber hjernen godt med å prøve å plassere det ansiktet. Når telefonen ringte så kom opp ansiktet til dem som ringte for å bestille seg time. Men navne? Nei. Det klarer jeg ikke å huske. Tar lang tid før jeg lærer meg navn. Da må jeg møte deg mange ganger og ofte. Jeg ha bestandig vært slik. Så du trenger ikke å gjøre noe spesielt for at jeg skal huske deg. Men jeg går ikke rundt og tenker på folk. Men når jeg hører stemmen og møter deg så kommer det automatisk opp. Anonymkode: 6bf9d...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg husker fortsatt pasienter jeg hadde for 25 år siden. Anonymkode: 6e6a7...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ble selv gjenkjent av psykologen jeg gikk til for ca 20 år siden. Jeg er selv en som husker ansikter godt så for meg er det ikke så usedvanlig. Anonymkode: 7e630...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vil si at det er mer uvanlig å ikke huske ansikt, enn å gjøre det. Selv har jeg god visuell hukommelse. Anonymkode: 55c28...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå