AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Ja jeg vet det høres idiotisk ut og bare er teit, men jeg har begynt å røyke. Har lenge unnet meg en røyk på vei til jobb, men i det siste har jeg også tatt en røyk på vei hjem fra jobb. Nå har jeg lyst på litt mer, kanskje et par på kvelden/i helgen. Jeg bare synes det er så utrolig flaut å fortelle det til noen som helst. Jeg har røyket i smug så ingen vet det. Hvordan kan jeg fortelle det? Jeg bor sammen med ei venninne i leilighet, begge trener mye men hun er veldig treningsfrik, sånn serr helt vill etter trening. Redd hun blir sur på meg:( og ikke vits å si hun har allerede merket det, for det har hun ikke, da hadde hun sagt det. Jeg tygger ekstremt mye tyggis og vasker hender, passer på vindretning etc. Kjenner bare på sugesuget om kveldene:(( Anonymkode: bcc43...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Selvfølgelig det beste om du ikke begynner «fult» med en dårlig vane, men er jo opp til deg. Du er voksen? Og skal vel ikke røyke inne? Anonymkode: a3351...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Du vet det bare er hjernen din som prøver å lure deg til å tro at dette er en god idé? Anonymkode: e8c62...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå