AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:11 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:11 7000kr for 2 netter? Er dette legit? og en er for 3000 for 7 netter? den ligger i tillegg sentralt? Anonymkode: 893ee...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:23 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:23 Fordi Dubai mer eller mindre er drifta av slaveri. Anonymkode: 660f0...88e 10 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:26 #3 Del Skrevet onsdag kl 23:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi Dubai mer eller mindre er drifta av slaveri. Anonymkode: 660f0...88e Hva vil det si? Gir ikke mening hotell er så billig Har hørt spisestedene f.eks. er dyre? Anonymkode: 893ee...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:32 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:32 Fordi Dubai er blitt så ekstremt harry at de må senke prisene. Anonymkode: 71c23...05f 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:33 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:33 Dubai er nye granka. Derfor. Anonymkode: 6e1fc...2c8 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:35 #6 Del Skrevet onsdag kl 23:35 Slavearbeid og 0% skatt. Anonymkode: c9dfd...e3f 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:40 #7 Del Skrevet onsdag kl 23:40 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva vil det si? Gir ikke mening hotell er så billig Har hørt spisestedene f.eks. er dyre? Anonymkode: 893ee...9b3 Du vet ikke hva slaveri er? Når mennesker som utfører arbeid ikke betales og er tvunget til å utføre arbeidet langt ut over normale grenser så blir det billigere enn om en betaler arbeiderne og sørger for ordninger som sykepenger, pensjon og ferie. Du bør ikke tenke på å reise lenger enn til ditt nærmeste skolebygg og ta opp grunnskolen på nytt. Du gikk glipp av en del kapittel i ca alle bøkene etter andre klasse. Anonymkode: 660f0...88e 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:42 #8 Del Skrevet torsdag kl 06:42 Najiba og Wyndham i Deira? De ligger jo begge i Deira. Turister som vil oppleve glitz & glam i Dubai bor langs Jumeirha, The Palm, Business bay area, JBR etc. Deira er et høl hvor fattige turister drar. Her bor for det meste pakistanske, indiske, afrikanske expats. Området rundt de to hotellene har også de heftigste horestrøkene i Dubai (joda, det finnes prostituerte i muslimenes Las Vegas). Så derfor..den lave prisen Anonymkode: a527f...026 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:43 #9 Del Skrevet torsdag kl 10:43 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Najiba og Wyndham i Deira? De ligger jo begge i Deira. Turister som vil oppleve glitz & glam i Dubai bor langs Jumeirha, The Palm, Business bay area, JBR etc. Deira er et høl hvor fattige turister drar. Her bor for det meste pakistanske, indiske, afrikanske expats. Området rundt de to hotellene har også de heftigste horestrøkene i Dubai (joda, det finnes prostituerte i muslimenes Las Vegas). Så derfor..den lave prisen Anonymkode: a527f...026 Men hvorfor står det at avstand til sentrum er 0,20 km på denne? Anonymkode: 893ee...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:48 #10 Del Skrevet torsdag kl 10:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor står det at avstand til sentrum er 0,20 km på denne? Anonymkode: 893ee...9b3 Jeg kjenner ikke Dubai, men når det står avstand til sentrum. så betyr det ikke til et kjent og stort sentrum. Det betyr avstand til sentrum av nærmeste tettsted. Så leier du f.eks en airbnb utenfor Asker er avstanden til sentrum avstanden til Asker, ikke Oslo. Anonymkode: 1f350...ea0 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:55 #11 Del Skrevet torsdag kl 10:55 Aldri opplevd hotel på de riktig stedene der nede som billig. vi bruker å betale rundt 14-20000 per natt (to voksne og to ungdommer). Bor i hovedsak rundt Dubai Marina , ute på palmen, eller ved en av strendene ved utkjøringen til palmen. Bruker ofte også å ha et par netter ved Dubai Mall. Anonymkode: c5f1e...1b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:55 #12 Del Skrevet torsdag kl 10:55 Billig er det jo ikke? Jeg fikk 21 dager på hotell i Bulgaria for 3k for 10 år siden. Anonymkode: 5a0ee...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:59 #13 Del Skrevet torsdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri opplevd hotel på de riktig stedene der nede som billig. vi bruker å betale rundt 14-20000 per natt (to voksne og to ungdommer). Bor i hovedsak rundt Dubai Marina , ute på palmen, eller ved en av strendene ved utkjøringen til palmen. Bruker ofte også å ha et par netter ved Dubai Mall. Anonymkode: c5f1e...1b4 20 000 for en natt? er det egentlig verdt det? vs 3000 f.eks. Anonymkode: ae989...263 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:03 #14 Del Skrevet torsdag kl 11:03 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dubai er nye granka. Derfor. Anonymkode: 6e1fc...2c8 Jepp. Og folk lar seg lure til å tro at det er eksklusivt, når det bare er ...blodharry. Anonymkode: 0b4f1...dfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:14 #15 Del Skrevet torsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Aldri opplevd hotel på de riktig stedene der nede som billig. vi bruker å betale rundt 14-20000 per natt (to voksne og to ungdommer). Bor i hovedsak rundt Dubai Marina , ute på palmen, eller ved en av strendene ved utkjøringen til palmen. Bruker ofte også å ha et par netter ved Dubai Mall. Anonymkode: c5f1e...1b4 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg kjenner ikke Dubai, men når det står avstand til sentrum. så betyr det ikke til et kjent og stort sentrum. Det betyr avstand til sentrum av nærmeste tettsted. Så leier du f.eks en airbnb utenfor Asker er avstanden til sentrum avstanden til Asker, ikke Oslo. Anonymkode: 1f350...ea0 Men som jeg forstår så er ikke dette området bra? Jumeria er selve turist stedet? Anonymkode: 893ee...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:18 #16 Del Skrevet torsdag kl 11:18 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men hvorfor står det at avstand til sentrum er 0,20 km på denne? Anonymkode: 893ee...9b3 Det ligger jo relativt nært Dubai Old City da, verdens minst autentiske "gamleby". Hvis det eneste du er opptatt av er at det skal være varmt fikk jeg for øvrig enda billigere hotell i Doha for noen år siden. Dubai er seriøst en av de tristeste stedene jeg noen gang har vært og et sted det nesten knyter seg litt i magen bare over tanken på å reise tilbake til. Jeg har en del venner fra andre land i midt-østen som synes Dubai og det kan jeg for så vidt forstå, det er mye gull og sportsbiler, og relativt fritt i forhold til en del andre land i regionen. For noen som har reist litt andre steder i verden og som ikke måler andre menneskers verdi i hvor mye gull eller hvilken bil du har, vil du sannsynligvis ikke finne noe som helst som imponerer deg i Dubai. Muslimenes Las Vegas, som noen nevnte tidligere i tråden, er egentlig en veldig god beskrivelse. Anonymkode: a598c...191 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:25 #17 Del Skrevet torsdag kl 11:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det ligger jo relativt nært Dubai Old City da, verdens minst autentiske "gamleby". Hvis det eneste du er opptatt av er at det skal være varmt fikk jeg for øvrig enda billigere hotell i Doha for noen år siden. Dubai er seriøst en av de tristeste stedene jeg noen gang har vært og et sted det nesten knyter seg litt i magen bare over tanken på å reise tilbake til. Jeg har en del venner fra andre land i midt-østen som synes Dubai og det kan jeg for så vidt forstå, det er mye gull og sportsbiler, og relativt fritt i forhold til en del andre land i regionen. For noen som har reist litt andre steder i verden og som ikke måler andre menneskers verdi i hvor mye gull eller hvilken bil du har, vil du sannsynligvis ikke finne noe som helst som imponerer deg i Dubai. Muslimenes Las Vegas, som noen nevnte tidligere i tråden, er egentlig en veldig god beskrivelse. Anonymkode: a598c...191 Nei jeg er ute etter typisk turist området. Ved burj kalifa. Det området Anonymkode: 893ee...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:50 #18 Del Skrevet torsdag kl 17:50 Er billig pga Ramadan, mye er steng på dagtid Anonymkode: d8fc5...686 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:02 #19 Del Skrevet torsdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er billig pga Ramadan, mye er steng på dagtid Anonymkode: d8fc5...686 Mye, eller alt? Er forskjell? Anonymkode: 893ee...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:46 #20 Del Skrevet torsdag kl 19:46 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mye, eller alt? Er forskjell? Anonymkode: 893ee...9b3 Jeg har ikke vært der, men vurderte å dra i mars fordi det var billig, fikk da vite at flere restauranter holder stengt på dagtid. Ligger et annet innlegg om Ramadan i Dubai. Anonymkode: d8fc5...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå