AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:16 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:16 😊 Anonymkode: 5ed80...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet onsdag kl 22:19 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Nugatti på fersk kneip slår aldri feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet onsdag kl 22:20 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:20 Salami med Mills majones 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:45 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:45 Loff: Gammalost med mye smør under Rugbrød: Honning Surdeigsbrød: Bønnepostei Knekkebrød: Gulost med kaviar Anonymkode: 96d4e...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet onsdag kl 22:53 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:53 Loff: Servelat (Go' og Mager fra Gilde), falukorv, fiskekaker, Nugatti, karbonader, medisterkaker eller rørt syltetøy Frokostknekkebrød: Leverpostei eller makrell i tomat Grovbrød: Morrpølse eller rørt syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet onsdag kl 22:59 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:59 Surdeigsbrød og rugbrød: Philadelphia eller Snøfrisk med litt grønt garnityr. Spiser ikke loff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet torsdag kl 05:11 #7 Del Skrevet torsdag kl 05:11 Loff: Smør, banan og ripsgele Rugbrød: Dansk leverpostei med rødbeter Surdeigsbrød: Ikke så glad i det, men smør og gulost hvis jeg spiser det Knekkebrød: Gulost eller brunost Jeg er ikke så glad i kjøttpålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet torsdag kl 05:20 #8 Del Skrevet torsdag kl 05:20 Loff er best med ost, skinke og paprika, agurk og/eller tomat. Eller reker. Knekkebrød er best med most avocado, makrell i tomat, leverpostei med agurk eller gulost med epleskiver eller tomat oppå. Grovbrød synes jeg passer med alt av pålegg, så lenge jeg liker det. Altså utgår bl.a. majones og brunost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet torsdag kl 05:44 #9 Del Skrevet torsdag kl 05:44 Jeg er veldig glad i ost, skinke med salat på alle brød og knekkebrød. Og brunost med syltetøy oppå på knekkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:33 #10 Del Skrevet torsdag kl 11:33 Jeg blir så dårlig i magen av korn og andre frø, så jeg spiser bare pålegget hvis brød med pålegg er det eneste alternativet. Da kjøttpålegg eller ost. Anonymkode: 1d920...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet torsdag kl 11:59 #11 Del Skrevet torsdag kl 11:59 På loff er alt godt. På knekkebrød liker jeg ikke søtt pålegg, unntatt på de som er med kanelsmak- der er brunost/ bestemorost helt perfekt. På rugbrød er favoritten lett hvitost med sukkerfritt eplesyltetøy på. Andre grovbrød er godt til alt unntatt reker, der må det være loff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:02 #12 Del Skrevet torsdag kl 12:02 loff - smør og gulost rugbrød- brunost surdeigsbrød- smør og gulost Hjemmelaget knekkebrød- blåskimmelost Glad i ost😄 Anonymkode: 1d90e...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:08 #13 Del Skrevet torsdag kl 14:08 Loff: Ferske reker, hjemmelaget aïoli, dill og sitron. Men det må være min egen knafrie hjemmebakte loff. Rugbrød: Sild i alle varianter. Surdeigsbrød: Oppskrytt, så jeg spiser det sjelden. Men det kan være godt med smør og syltetøy til en kopp fransk espresso til frokost. Knekkebrød: Meierismør og brunost. Anonymkode: 4bee7...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:23 #14 Del Skrevet torsdag kl 14:23 Liker å lage danske sandwiches med rugbrød; Kremost, laks, kapers, løk, sitron Grov leverposdeig, sprøstekt bacon, agurskiver og løk. Frikadeller, sennep, rå løk, agurk Egg, reker, majones, dill, sitron Elles spiser jeg knekkebrød med; Hummus og agurk Skivet eller most avokado og alfalfaspirer Anonymkode: 5ba64...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet torsdag kl 14:29 #15 Del Skrevet torsdag kl 14:29 (endret) Skiller ikke på type brød, men spiser nesten bare Husman knekkebrød og hjemmebakt flatbrød. Påleggsfavoritter går i perioder, men spiser stadig mindre ost. Liker reker, egg, spekeskinke, røkelaks, gulrot"laks", fiskepudding, ansjos, salami. Svak for peanøttsmør.. Endret torsdag kl 14:43 av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:59 #16 Del Skrevet torsdag kl 14:59 Åhh...skikkelig fint brød (ikke loffestoff) til kald makrellitomat fra kjøleskapet her! Kan ikke bruke noe annet for max hopplevelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:16 #17 Del Skrevet torsdag kl 15:16 Nystekt loff med kokt egg og masse majones, loff med peanøttsmør og eplesyltetøy, ferskt rugbrød med leverpostei, sylteagurk og remulade, fluffy surdeigsbrød med brie og appelsinmarmelade. Anonymkode: f0936...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:18 #18 Del Skrevet torsdag kl 15:18 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Åhh...skikkelig fint brød (ikke loffestoff) til kald makrellitomat fra kjøleskapet her! Kan ikke bruke noe annet for max hopplevelse. Å, jeg glemte godt og ferskt brød med nyåpnet og kald boks med makrell i tomat! Gjerne med hvitløkssalt og sylteagurk. Det var middagen min som fattig student de gangene jeg var litt råflott. Anonymkode: f0936...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:19 #19 Del Skrevet torsdag kl 15:19 Og nybakt, lunkent brød, gjerne loff, med masse smør og brunost. Anonymkode: f0936...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:31 #20 Del Skrevet fredag kl 09:31 Loff: Bacon, speilegg Røkelaks med eggerøre reke og eggesalat hardkokt egg med majones og ansjosfileter. Mellomgrovt: Det meste av kjøttpålegg som salami, sylte osv som har litt egensmak. Mørkere grovbrød: Rikelig med makrell i tomat Knekkebrød: Brunost Anonymkode: 70f16...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå