AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:56 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:56 Har nettopp satt inn Kyleena spiral og kjente ingenting. Blør heller ikke. Noen som rett og slett ikke fikk noen bivirkninger? Og du som fikk. Hvor lang tid etter innsett begynte det? Anonymkode: 52319...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:29 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:29 Har også Kyleena og fikk ingen bivirkninger, er på mitt 7 år nå. Anonymkode: 6fddc...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:37 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:37 Hadde Mirena, ingen problemer. Anonymkode: a3c51...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:41 #4 Del Skrevet torsdag kl 01:41 Har hatt Mirena i 6 år. Fikk tørr skjede nesten med det samme, så har brukt vagifem (østrogen) siden for å få mer fuktighet. Har også fått mer uren hud, og lurer på om den kan ha påvirket problemer med beina. Eneste pluss er at jeg har hatt mindre menstruasjon, kun litt blødning. Så blir uvant å ta den ut og blø ordentlig igjen. Men det er jo noe rensende med menstruasjon også. Anonymkode: fdfe3...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:22 #5 Del Skrevet torsdag kl 04:22 Ingen birirkninger her heller Anonymkode: 6d302...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:46 #6 Del Skrevet torsdag kl 04:46 Jaydess her. Den med minst hormoner. Fikk vite at gynokologen at det var omtrent umulig å få særlig bivirkninger av den utenom litt uregelmessig blødninger. Dette var pga den inneholdt så lite hormoner.. Tilsvarende ett par p-piller i løpet av et helt år syns jeg å huske hun sa. Vel jeg mistet sexlyst og evne til å få orgasme i løpet av de to første månedene. Holdt likevel ut med spiralen 7 mnd til fordi jeg fikk høre bivirkningene kunne trekke seg tilbake. Det gjorde de altså ikke hos meg og det tok ytterligere 6 mnd etter jeg fikk ut spiralen før jeg fikk orgasmen min tilbake. Misunner dem som ikke får noen bivirkninger! Anonymkode: 794e5...51c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:56 #7 Del Skrevet torsdag kl 04:56 Jeg brukte Mirena i 5år. Hadde bivirkninger hele tiden. Først blødde jeg 6mnd i strekk (etter det blødde jeg ikke mer så lenge jeg hadde den). Fikk tørr skjede og mistet sexlysten så lenge den var der. Anonymkode: 82285...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:12 #8 Del Skrevet torsdag kl 05:12 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg brukte Mirena i 5år. Hadde bivirkninger hele tiden. Først blødde jeg 6mnd i strekk (etter det blødde jeg ikke mer så lenge jeg hadde den). Fikk tørr skjede og mistet sexlysten så lenge den var der. Anonymkode: 82285...d42 Hvorfor holdt du ut så lenge?! Uten sexlyst mister den jo sin hensikt. Livet er for kort til å leve uten sexlyst og orgasmer. Jeg gikk over på sikre perioder og det har funka for meg i 10 år. Anonymkode: 794e5...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:14 #9 Del Skrevet torsdag kl 08:14 Har hatt Mirena i mange år (flere ganger da). Har litt mensmurring ved innsett, ellers ingenting. Anonymkode: 0782c...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:49 #10 Del Skrevet torsdag kl 08:49 Hadde Jaydess, ingen bivirkninger de første månedene. Deretter kom de på løpende bånd, mistet sexlyst, ekstreme humørsvigninger, unormalt trøtt og sliten. Og sikkert flere ting jeg ikke kommer på nå. Har fått sterke bivirkninger fra alle hormon-prevensjonsmidler jeg har testet. Tok ut spiralen, og det var en lettelse. Ikke brukt noe etter det. Mannen bestilte time til sterilisering en stund etter, og i ventetiden brukte vi kondom. Anonymkode: a92b3...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:56 #11 Del Skrevet torsdag kl 08:56 Har Mirena, brukt slik spiral i 13 år. Aldri opplevd bivirkninger og er veldig fornøyd. Anonymkode: af3ab...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:20 #12 Del Skrevet torsdag kl 09:20 Brukte hormonspiral fra den ble introdusert og til overgangsalderen. Helt problemfritt, dog ble jeg gravid med den en gang, men slikt kan jo skje. Anonymkode: 437ae...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå