AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvis andelen menn i samfunnet synker betraktelig, så vil dette kunne svekke menns stilling. Det kan være en mulighet for kvinner til å øke sin makt og sørge for mer likestilling. Færre menn betyr også mindre vold og overgrep når freden en gang kommer. Og at det blir varig mindre vold i fremtiden når kvinner bestemmer mer. Så dersom ulykken skulle skje og det blir krig, er det rimelig å håpe på dette? Anonymkode: 3b2c9...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Lol Hilsen kvinne Anonymkode: b3c1f...8cb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Russland er smarte. Tømmer fengslene for drittfolk og sender dem til fronten som kanonføde. Anonymkode: ab702...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis andelen menn i samfunnet synker betraktelig, så vil dette kunne svekke menns stilling. Det kan være en mulighet for kvinner til å øke sin makt og sørge for mer likestilling. Færre menn betyr også mindre vold og overgrep når freden en gang kommer. Og at det blir varig mindre vold i fremtiden når kvinner bestemmer mer. Så dersom ulykken skulle skje og det blir krig, er det rimelig å håpe på dette? Anonymkode: 3b2c9...91f Selvfølgelig er det lov å håpe på det. Like mye som at det for eksempel er lov til å håpe på under den krigen blir så mange kvinner og barn som mulig utsatt for grov vold, seksuelle overgrep og lemlestelse. Ingen kan straffe deg for tankene dine. Slike tanker, eller det at du håper at så mange som mulig av de som gir livet sitt for å forsvare landet skal dø, sier imidlertid svært mye om deg som menneske. Jeg er imidlertid klar over at det er noen små, sære fraksjoner innen nyfeminismen som faktisk ønsker å tilnærmet utrydde menn. Jeg regner med du er en av disse? Anonymkode: b45d5...54e 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det jeg lurer på er hvem som starter en slik tråd. Og jeg er kvinne, om det har noe å si. Anonymkode: 895f8...2d7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Leser mye sinnssyke meninger fra menn og blir mer og mer redd for hvor dette bærer, men jeg er ikke ond og ønsker ikke andre døde. Slutt med krig og alt det andre, bare vær f ings normale mennekser og chili. Anonymkode: f2bc1...3a6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis andelen menn i samfunnet synker betraktelig, så vil dette kunne svekke menns stilling. Det kan være en mulighet for kvinner til å øke sin makt og sørge for mer likestilling. Færre menn betyr også mindre vold og overgrep når freden en gang kommer. Og at det blir varig mindre vold i fremtiden når kvinner bestemmer mer. Så dersom ulykken skulle skje og det blir krig, er det rimelig å håpe på dette? Anonymkode: 3b2c9...91f Om du vil vite hvorfor du er en taper og ikke oppnår det du vil i livet, se i speilet. Anonymkode: 8da7d...fb8 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis andelen menn i samfunnet synker betraktelig, så vil dette kunne svekke menns stilling. Det kan være en mulighet for kvinner til å øke sin makt og sørge for mer likestilling. Færre menn betyr også mindre vold og overgrep når freden en gang kommer. Og at det blir varig mindre vold i fremtiden når kvinner bestemmer mer. Så dersom ulykken skulle skje og det blir krig, er det rimelig å håpe på dette? Anonymkode: 3b2c9...91f Dust problemstilling 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis andelen menn i samfunnet synker betraktelig, så vil dette kunne svekke menns stilling. Det kan være en mulighet for kvinner til å øke sin makt og sørge for mer likestilling. Færre menn betyr også mindre vold og overgrep når freden en gang kommer. Og at det blir varig mindre vold i fremtiden når kvinner bestemmer mer. Så dersom ulykken skulle skje og det blir krig, er det rimelig å håpe på dette? Anonymkode: 3b2c9...91f Om antall menn faller med 50% så vil vel de gjenværende styrke sin stilling, være mer ettertraktet? Det er bedre å være på hyttetur med 2 menn og 7 damer enn motsatt hvis man et mann. Anonymkode: 65b54...38f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis andelen menn i samfunnet synker betraktelig, så vil dette kunne svekke menns stilling. Det kan være en mulighet for kvinner til å øke sin makt og sørge for mer likestilling. Færre menn betyr også mindre vold og overgrep når freden en gang kommer. Og at det blir varig mindre vold i fremtiden når kvinner bestemmer mer. Så dersom ulykken skulle skje og det blir krig, er det rimelig å håpe på dette? Anonymkode: 3b2c9...91f Grunnpremisset ditt er feil. Hvis en stor andel menn dør blir de som overlever langt mer ettertraktet og øker dermed sin attraktivitet og makt betraktelig. Det vil da imidlertid være masse overflødige kvinner. Anonymkode: 999c9...fad 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Det er lite som bringer folk mer til tradisjonelle kjønnsroller som krig. Dette går oftest hardest utover menn, men rammer også kvinner. Ingen vil prioritere likestilling når det står om liv og nasjonens eksistens. I ytterste konsekvens blir menn (og noen kvinner) sendt til fronten og kvinnene forventes å sørge at støttefunksjone fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Nå slutter dere. Det er liv det er snakk om, realistisk sett har vi alle vært traumatiserte av å miste så mange av våre kjære. Å fokusere på attraksjonen til de gjenværende er så avstumpet og ekkelt, typisk sånne samtaler som drar oss raka vegen til steinalderen. Hva er det som er komplekset dere med sex, attraksjon og den biten, som gjør at vi bestandig må på disse mentale turene hvor det skal være så dystert? Anonymkode: f2bc1...3a6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Greit syk tanke. Jeg håper færrest mulig unge mennesker dør i enhver kontekst. Anonymkode: 5e86e...9f0 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Krig er i prinsippet bra for å holde befolkningstallet nede. Tenk om alle de som døde under verdenskrigene levde opp, fikk barn, barnebarn og oldebarn. Vi ville jo vært en milliard mennesker mer i dag. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe. For å se litt kynisk på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Du trenger terapi. Skulle hatt det for lenge siden. Eller logg av, det er for mye internett nå. Jeg håper det ikke blir krig og ønsker ikke at noen skal lide eller dø i krig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Nowayback skrev (1 minutt siden): Krig er i prinsippet bra for å holde befolkningstallet nede. Tenk om alle de som døde under verdenskrigene levde opp, fikk barn, barnebarn og oldebarn. Vi ville jo vært en milliard mennesker mer i dag. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe. For å se litt kynisk på det. Om du vil redusere befolkningstallet så har jeg et forslag til deg... Anonymkode: 8da7d...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det jeg lurer på er hvem som starter en slik tråd. Og jeg er kvinne, om det har noe å si. Anonymkode: 895f8...2d7 Det er da åpenbart at det er en mann som har startet denne tråden. Tipper den samme som lager ørten «snill mann» tråder. Hvorfor tenker du at ditt kjønn er relevant? Anonymkode: 84164...ea1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Nowayback skrev (6 minutter siden): Krig er i prinsippet bra for å holde befolkningstallet nede. Tenk om alle de som døde under verdenskrigene levde opp, fikk barn, barnebarn og oldebarn. Vi ville jo vært en milliard mennesker mer i dag. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe. For å se litt kynisk på det. Men så får vi jo mindre barn nå, så da løser jo det seg. Det er uansett de yngste som blir sendt til krig og da er det jo enda mer av denne dyrebare arbeidskraften som skal ta seg av de eldre som forsvinner. Anonymkode: f2bc1...3a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Russland er smarte. Tømmer fengslene for drittfolk og sender dem til fronten som kanonføde. Anonymkode: ab702...dee Absolutt smart! Men jeg håper ikke flest mulig menn dør. Jeg håper det ikke blir krig og jeg håper alle pågående kriger opphører egentlig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Nei, jeg hadde ikke giftet meg med en mann jeg hverken liker, respekterer eller er tiltrukket av. Da hadde jeg mye heller levd et harmonisk liv alene, uten en imbesil å rydde opp etter og ha pliktsex med. Anonymkode: 6e598...343 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå