AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden I innkallingsbrevet står ett navn. Men om jeg klikker inn på timen på helsenorge står det "ansvarlig behandler:" og et annet navn? Hvem av de to skal jeg til? Noen som er god på sånt? Anonymkode: df6f3...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det kan være at du møter begge i første time. Tipper du deretter skal til ansvar behandler. Og så er det alltid en ansvarlig spesialist med i saken. Anonymkode: 8268d...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Vil tro den som står som ansvarlig behandler. Det er iallfall min erfaring. Innkallingsbrevet (infeksjonsavdeling på sykehuset, kirurgisk avdeling, ultralydundersøkelse svangerskap, DPS) har alltid vært skrevet av en type leder på den enkelte avdelingen eller inntaksteam. Jeg har aldri fått denne som behandler/kirurg 😅 Anonymkode: 05a62...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #4 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I innkallingsbrevet står ett navn. Men om jeg klikker inn på timen på helsenorge står det "ansvarlig behandler:" og et annet navn? Hvem av de to skal jeg til? Noen som er god på sånt? Anonymkode: df6f3...c04 Det er ikke sikkert du møter noen av dem, men du kan og møte begge. Helt avhengig av om du skal til sykehus eller avtalespesialist. Sykehus har ulike ordninger avhengig ab hvor du skal, hvor mange spesialister som kan det du henvises for m.m. Du får leve i spenning. Anonymkode: a4dc5...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå