AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:34 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:34 Jeg opplevde noe veldig vanskelig forrige helg. En slags krisetilstand nå, tror jeg. har slitt med å gå ut døra, og har flere fysiske/psykiske symptomer. Rett etterpå hadde jeg en tilbakevendende pipelyd i hodet, nesten som tinnitus(?). Nå i dag merket jeg at hørselen er redusert. Merker det ved at jeg hører pusten min «inni hodet», hører hjerteslagene, ikke merker lydene rundt meg (har bilgate utenfor). Er dette normalt? Noen som har opplevd det? jeg har ikke panikk, men er kanskje urolig. Er nok litt nummen/apatisk i skrivende stund Anonymkode: 53fa2...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:24 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:24 Det er ikke uvanlig💙 Anonymkode: 819e0...7e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:22 #3 Del Skrevet torsdag kl 03:22 Som den over meg sier: Ikke uvanlig. Men har du noen å snakke med? Anonymkode: 6bcef...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:23 #4 Del Skrevet torsdag kl 03:23 Ja Anonymkode: 9d4cc...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:32 #5 Del Skrevet torsdag kl 04:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som den over meg sier: Ikke uvanlig. Men har du noen å snakke med? Anonymkode: 6bcef...42d Jeg har heldigvis det. Fått klar beskjed på å sende meldinger og ta kontakt, men har bare ikke klart det. Skal snakke med psykolog i morgen. Anonymkode: 53fa2...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:42 #6 Del Skrevet torsdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg opplevde noe veldig vanskelig forrige helg. En slags krisetilstand nå, tror jeg. har slitt med å gå ut døra, og har flere fysiske/psykiske symptomer. Rett etterpå hadde jeg en tilbakevendende pipelyd i hodet, nesten som tinnitus(?). Nå i dag merket jeg at hørselen er redusert. Merker det ved at jeg hører pusten min «inni hodet», hører hjerteslagene, ikke merker lydene rundt meg (har bilgate utenfor). Er dette normalt? Noen som har opplevd det? jeg har ikke panikk, men er kanskje urolig. Er nok litt nummen/apatisk i skrivende stund Anonymkode: 53fa2...d1c det kan være første symptom på MS. Ikke meningen å skremme deg. Anonymkode: 8ec29...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:02 #7 Del Skrevet torsdag kl 08:02 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): det kan være første symptom på MS. Ikke meningen å skremme deg. Anonymkode: 8ec29...ef9 Hei. Det tviler jeg på. Ts Anonymkode: 53fa2...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:08 #8 Del Skrevet torsdag kl 08:08 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. Det tviler jeg på. Ts Anonymkode: 53fa2...d1c Ja ok. Det var mitt første MS-symptom. Anonymkode: 8ec29...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:06 #9 Del Skrevet torsdag kl 09:06 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja ok. Det var mitt første MS-symptom. Anonymkode: 8ec29...ef9 Ja, det forstår jeg. Jeg fikk derimot symptomene like etter/i forbindelse med en traumatisk hendelse, så jeg tenker jo at det har sammenheng med det. Anonymkode: 53fa2...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå