Uanonym bruker Skrevet fredag kl 16:17 #21 Del Skrevet fredag kl 16:17 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å hvor lei jeg er av å høre den settingen der, kommer opp i alle tråder om hva man trenger. Anonymkode: 4a355...905 Men det er jo sant! Veldig dumt å blakke seg på en haug med utstyr man kanskje trenger, hvis det viser seg at man ikke trenger halvparten av det. Husk at både produsenter, selgere og influensere pusher hardt på kommende foreldre, og reklamerer aggressivt. En rekke ting som i beste fall er kjekt å ha, framstilles som noe man ikke overlever uten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:00 #22 Del Skrevet fredag kl 17:00 Uanonym bruker skrev (49 minutter siden): Men det er jo sant! Veldig dumt å blakke seg på en haug med utstyr man kanskje trenger, hvis det viser seg at man ikke trenger halvparten av det. Husk at både produsenter, selgere og influensere pusher hardt på kommende foreldre, og reklamerer aggressivt. En rekke ting som i beste fall er kjekt å ha, framstilles som noe man ikke overlever uten. Men hvorfor må det skrives ordrett det samme "butikkene er åpne etter fødsel/barnet er født også" Alle vet da selvfølgelig det. Er bare å avvente med å handle før man har sett ann behovet, trenger ikke herme etter andre og skrive akkurat den settingen. Anonymkode: 4a355...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gatelykt Skrevet fredag kl 19:18 #23 Del Skrevet fredag kl 19:18 Jeg lagde en liste etter forrige baby, om hva jeg savna og ville ha til neste. Nå er det jo ikke sikkert den lille som kommer om noen uker har samme behov, men på den lista står blant annet babycarrier/bærbart babynest, bed side crib (brukte bare sprinkelseng sist, nå vil jeg ha det enklere), og vognvugger/sleppy troll. Av andre ting vi hadde, og fikk god bruk for: Svøpetepper/store gulpekluter, silverette, vaskbart stelleunderlag til å ta med i stelleveska, vakuumpumpe/melkeoppsamler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:24 #24 Del Skrevet fredag kl 19:24 Mine babyer har sovet i body (ull eller bomull avh av årstid) og nattpose, med unntak av han som er født midt på sommeren, han sov i bare bleie i starten. Sitronsåpe er essensielt! Har skrubbet mye ullklær med det, og det funker! Ferdigblandet morsmelkerstatning og tåteflaske. Jeg ammet som bare det, men da jeg plutselig ble syk og måtte tilbake på sykehuset noen dager etter fødsel fikk far det travelt! Joda, butikkene var åpne, men han hadde jo nok å tenke på. Anonymkode: 5b2ca...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:42 #25 Del Skrevet fredag kl 19:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du tips til klorevotter som ikke faller av med en gang?😅 Anonymkode: 4a355...905 Klorevotter er ikke anbefalt av ammehjelpen da de man maskere viktige signaler. https://ammehjelpen.no/utstyrsguide/ Anonymkode: e081b...7bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:03 #26 Del Skrevet fredag kl 20:03 Mange gode tips. Vil bare komme med en motstemme til alle som hyller cozyfix ammepute. Jeg lånte den heldigvis bare, for den fungerte absolutt ikke for meg. Altså, jeg vet den fungerer kjempebra for mange og noe de ikke kunne klart seg uten, så spesielt om man får kjøpt brukt er det nok bra, men ikke garantert suksess. det jeg trengte til meg selv: ei god, stor vannflaske som kan håndteres med ei hånd og ligge innen rekkevidde(jeg ble ekstremt tørst i forbindelse med amming), altså helst tett. Utover det var de to barna mine så forskjellige av jeg vet ikke om så mye mer enn det du skrev som var essensielt for meg. Anonymkode: ef298...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet lørdag kl 17:06 #27 Del Skrevet lørdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Klorevotter er ikke anbefalt av ammehjelpen da de man maskere viktige signaler. https://ammehjelpen.no/utstyrsguide/ Anonymkode: e081b...7bc Jeg har aldri brukt klorevotter til mine unger... Er jo bare å klippe neglene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå