Gå til innhold

Andre enn meg som blir iskalde i flere dager etter skitur?? 🥶

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg drikker mye varm drikke og det skjer meg inn i ull. Men det skal så lite til før jeg mister varmen igjen. Det ødelegger dessverre en del av gleden av å gå på ski. Er passe kledd når jeg er på tur også. Fyller på med varm te når jeg er i bilen igjen og dusjer og skifter så fort jeg er hjemme. Fryser som f for det. 
Andre???

Anonymkode: 3c094...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, derfor går jeg ikke på ski eller bedriver vinteraktiviteter mer. Enkel løsning! Vel, blir ikke kald i flere dager etterpå kanskje,men det sitter i en stund. Hater å fryse. Jeg har Raynauds fenomen (likfingre/tær), så tåler kulde veldig dårlig.

Anonymkode: eeadc...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir bare veldig kald frem til jeg får tatt en dusj. Da er alt som vanlig etterpå. (Går fort på ski, med lite klær, går ikke "på tur")

Høres rart ut å være kald i flere dager...

Anonymkode: e59fe...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å skifte den svette trøya til en tørr før jeg kjører hjem! Ellers kan jeg bli veldig kald. Og så sitter jeg gjerne med dunjakke i bilen, selv om det er deilig temp i bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Forhandsvarmer bilen. Skifter innerlaget før hjemturen - alltid ull, og tar på en tykk genser. Og tørre sko, selvfølgelig. 

Tar ofte et bad, særlig om jeg føler meg kald når jeg kommer hjem, det varmer mye bedre enn en dusj. 

Anonymkode: a2d35...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...