AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:19 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:19 Jeg blir både fascinert og irritert over folk Jeg kjenner som ikke lukker skapdører, skuffer eller dører etter seg, selv om de får mange påminnelser. Hjemme hos en venninne av meg er alle skapdører og skuffer åpne når hele familien er hjemme, og det flyter over på kjøkkenbenken av rot og skittent servise. En kompis av meg lukker sjeldent skapdørene på kjøkkenet sitt, og når jeg er på besøk og vi lager mat må jeg lukke dører etter han for ikke å smelle hodet inn i en skapdør. I dag på treningssenteret, la jeg merke til en dame som ikke lukket skyvedøren inn til rommet der det er mange tredemøller som lager mye bråk, derfor står det med store bokstaver på døren at man skal lukke døren etter seg. Damen gikk inn og ut mange ganger og lot døren stå oppe, og til slutt måtte jeg be henne lukke døren. Etterpå var jeg i garderoben med henne, og hun lukket ikke døren etter seg da hun kom inn i garderoben heller, så det måtte jeg be henne gjøre. Da jeg sto i dusjen kom hun inn i dusjen og skulle videre inn i badstuen, der det er både menn og kvinner. Hun lukket ikke døren fra garderoben og inn i dusjen, og heller ikke døren fra dusjen og inn i badstuen, så hvis jeg ikke hadde vært obs på det og gitt beskjed, så kunne alle i badstuen kikket bort på min nakne kropp. Hva er det med slike folk? Anonymkode: ef068...cde 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:51 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:51 Sikkert fordi det ikke betyr noe og er en ren bagatell. Anonymkode: 84834...b8b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:11 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:11 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sikkert fordi det ikke betyr noe og er en ren bagatell. Anonymkode: 84834...b8b Ikke bagatell når man er på offentlige steder og har fremmede folk rundt seg man må ta hensyn tilgjengelig ts Anonymkode: ef068...cde 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:11 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:11 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sikkert fordi det ikke betyr noe og er en ren bagatell. Anonymkode: 84834...b8b Enig! Ikke verdens undergang. Jeg lukker skjelden skuffer og skap og dører hjemme. Gjør det dog i offentligheten/på jobb for der er det ikke jeg som bestemmer ting. Anonymkode: 4aaed...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:15 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:15 Because it's just not that important to them. Egoistisk? Ja. Irriterende? Ja! Men du kan ikke tvinge noen til å bry seg om noe. Anonymkode: a142f...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:06 #6 Del Skrevet torsdag kl 15:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke bagatell når man er på offentlige steder og har fremmede folk rundt seg man må ta hensyn tilgjengelig ts Anonymkode: ef068...cde Jo, fortsatt en bagatell. Anonymkode: 84834...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:07 #7 Del Skrevet torsdag kl 15:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig! Ikke verdens undergang. Jeg lukker skjelden skuffer og skap og dører hjemme. Gjør det dog i offentligheten/på jobb for der er det ikke jeg som bestemmer ting. Anonymkode: 4aaed...b99 Uansett ikke noen big deal. Anonymkode: 84834...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:13 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:13 Hvorfor? Fordi de er late og ubetenksomme idioter. Hadde tørna om skuffer og skap sto åpne hjemme. De er til for å lukkes, vil ikke skalle borti skapdører og dunke borti åpne skuffer. Normal høflighet å lukke døren etter seg overalt. Er den lukket når du skal inn, skal den lukkes etter deg når du har passert gjennom den også. Common policy. Anonymkode: 6e62d...124 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:28 #9 Del Skrevet torsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor? Fordi de er late og ubetenksomme idioter. Hadde tørna om skuffer og skap sto åpne hjemme. De er til for å lukkes, vil ikke skalle borti skapdører og dunke borti åpne skuffer. Normal høflighet å lukke døren etter seg overalt. Er den lukket når du skal inn, skal den lukkes etter deg når du har passert gjennom den også. Common policy. Anonymkode: 6e62d...124 Joda, men det er en ren bagatell og ingenting å ta på vei for. Å tørne over slikt er bare vekkastet energi og drama på høyt nivå. Pust. Anonymkode: 84834...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:33 #10 Del Skrevet torsdag kl 15:33 Jeg er en sånn som kan finne på å ikke lukke skapdører etter meg, og det irriterer meg! Når jeg kommer tilbake i et rom, og skapdøren står åpen, kjenner jeg et blaff av irritasjon før jeg kommer på at jeg er den eneste som har vært i det skapet nå. Da lukker jeg den igjen, men hvorfor er det så vanskelig å gjøre det med en gang når man har gjort det man skal i skapet? Anonymkode: 25fe3...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:59 #11 Del Skrevet torsdag kl 16:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor? Fordi de er late og ubetenksomme idioter. Hadde tørna om skuffer og skap sto åpne hjemme. De er til for å lukkes, vil ikke skalle borti skapdører og dunke borti åpne skuffer. Normal høflighet å lukke døren etter seg overalt. Er den lukket når du skal inn, skal den lukkes etter deg når du har passert gjennom den også. Common policy. Anonymkode: 6e62d...124 Glad jeg ikke bor med deg. Eller du kan være glad du ikke bor med meg, for jeg hadde vært troende til å sette oppe skap og skuffer på trass om det betydde såååå mye for deg. Hvis livet ødelegges av en slik bagatell så elsker jeg å provosere litt. Anonymkode: 4aaed...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:48 #12 Del Skrevet torsdag kl 22:48 Kompisen jeg refererte til har adhd og flere i familien jeg refererte til har adhd, men vet ikke om det er tilfeldig. ts Anonymkode: ef068...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:57 #13 Del Skrevet torsdag kl 22:57 Fordi noen av oss har tusen tanker i hodet, og når man gjør ting på automatikk så tenker man ikke gjennom hva man gjør. Det er ikke for å være frekk, eller for irritere noen. Mennesker fungerer bare ulikt. Mannen min lukker skap og skuffer etter meg. Heldigvis ser han ikke ned på meg, og godtar meg for den jeg er. Og du.. Hvis dette er et stort problem i livet ditt, så har du det ganske godt. Anonymkode: 0c83a...9fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:26 #14 Del Skrevet torsdag kl 23:26 Jeg tenker at dersom man ikke engang klarer å lukke en skapdør etter seg, så har man nok også andre store problemer i livet som man heller ikke klarer gjøre noe med. Selv om man har tusen tanker i hodet klarer man lukke en skapdør etter seg, om man VIL. Som regel er dette late, uselvstendige mennesker som er vant til at mamma gjør alt for dem. Muligens også mennesker med lavere intelligens. Anonymkode: 54885...865 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:27 #15 Del Skrevet torsdag kl 23:27 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Joda, men det er en ren bagatell og ingenting å ta på vei for. Å tørne over slikt er bare vekkastet energi og drama på høyt nivå. Pust. Anonymkode: 84834...b8b Hilsen en som heller ikke lukker skuffer og skap etter seg. En som synes andre burde gjøre slike ting for dem. En skikkelig egoist, med andre ord. Anonymkode: 54885...865 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:35 #16 Del Skrevet torsdag kl 23:35 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kompisen jeg refererte til har adhd og flere i familien jeg refererte til har adhd, men vet ikke om det er tilfeldig. ts Anonymkode: ef068...cde Hva har du da, som går etter folk hele dagen og ber de om å ha igjen skap, skuffer og dører? Anonymkode: d6a2a...1b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:38 #17 Del Skrevet torsdag kl 23:38 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hilsen en som heller ikke lukker skuffer og skap etter seg. En som synes andre burde gjøre slike ting for dem. En skikkelig egoist, med andre ord. Anonymkode: 54885...865 Nei, ingen egoist. Ei heller en som bryr seg om andres kontrollbehov. Anonymkode: 84834...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:38 #18 Del Skrevet torsdag kl 23:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Glad jeg ikke bor med deg. Eller du kan være glad du ikke bor med meg, for jeg hadde vært troende til å sette oppe skap og skuffer på trass om det betydde såååå mye for deg. Hvis livet ødelegges av en slik bagatell så elsker jeg å provosere litt. Anonymkode: 4aaed...b99 Faktisk, denne er jeg helt med på Anonymkode: 84834...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:49 #19 Del Skrevet torsdag kl 23:49 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, ingen egoist. Ei heller en som bryr seg om andres kontrollbehov. Anonymkode: 84834...b8b Man er 100 % en egoist dersom man ikke evner å gjøre noe fullstendig grunnleggende som å lukke igjen en skuff eller en skapdør og dermed forskyver jobben over på noen andre. Anonymkode: 54885...865 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:50 #20 Del Skrevet fredag kl 07:50 Fordi jeg ikke bryr meg om ting som ikke er viktige. Får helt fnatt av obsternasi folk som skal ha meg til å gjøre ting, og når du spør om hvorfor så "er det bare sånn". Nei! Kom med et godt argument, så endrer jeg oppførsel! Det skjer dog omtrent aldri. Folk lager regler i egne hoder og forventer at andre følger dem, uten at de klarer å formidle noen gode argumenter for og imot. Anonymkode: 39276...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå