AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:18 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:18 Altså jeg er ute etter noe seriøst. men så snart man har pratet litt og muligens delt snap så er det rett på pikk og sex prat🙈det gir meg så lite.altså jeg elsker sex men har genuint lyst møte noen uten vite hvordan pikken ser ut🙈 så hva gjør dere om praten er fin for så gå rett i sex med en gang på snap. Anonymkode: 83e9d...be7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:22 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:22 1. Gir ikke ut snap eller tlf til noen jeg ikke har vært på date med (og bestemt meg for å møte igjen). 2. Blokkerer med èn gang det blir «griseprat» på Tinder. Anonymkode: 2a625...6f1 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:26 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:26 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Gir ikke ut snap eller tlf til noen jeg ikke har vært på date med (og bestemt meg for å møte igjen). 2. Blokkerer med èn gang det blir «griseprat» på Tinder. Anonymkode: 2a625...6f1 Det var faktisk lurt 😊takk for tips Anonymkode: 83e9d...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:28 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså jeg er ute etter noe seriøst. men så snart man har pratet litt og muligens delt snap så er det rett på pikk og sex prat🙈det gir meg så lite.altså jeg elsker sex men har genuint lyst møte noen uten vite hvordan pikken ser ut🙈 så hva gjør dere om praten er fin for så gå rett i sex med en gang på snap. Anonymkode: 83e9d...be7 Blokkeres med en gang. Jeg har sluttet å si i fra på en ordentlig måte. Bare bortkastet tid. Sånne menn er søppel. Anonymkode: 5ac51...640 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:29 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:29 Puler eller blokkerer. Anonymkode: 0a751...3f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:31 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:31 Blokkerer. Men gir ikke snap til alle som spør, da dør samtalen fort ut hos de useriøse Anonymkode: e0ccb...8db 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:37 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:37 Takk for gode tips..kjenner jeg koker over snart av griseprat ..jeg får så mye av det.men selv om jeg er en kvinne som får mye oppmerksomhet så er jeg veldig opptatt av personen og ikke utstyret🙈det er bare umodent Anonymkode: 83e9d...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet onsdag kl 20:09 #8 Del Skrevet onsdag kl 20:09 Kjefter på de, også blokker jeg, så for bare håpe de lærer 🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:14 #9 Del Skrevet onsdag kl 20:14 River de et nytt ett, rapporterer og blokkerer. Anonymkode: d4a44...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:20 #10 Del Skrevet onsdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): River de et nytt ett, rapporterer og blokkerer. Anonymkode: d4a44...1d8 Fantastisk😊bra jobba ..blir de kanskje kasta ut også Anonymkode: 83e9d...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:28 #11 Del Skrevet torsdag kl 11:28 AnonymBruker skrev (16 timer siden): 1. Gir ikke ut snap eller tlf til noen jeg ikke har vært på date med (og bestemt meg for å møte igjen). 2. Blokkerer med èn gang det blir «griseprat» på Tinder. Anonymkode: 2a625...6f1 Hæ?!? Du er på en sex-app og vil ikke ha sexprat? Anonymkode: 6b87f...de2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:32 #12 Del Skrevet torsdag kl 11:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ?!? Du er på en sex-app og vil ikke ha sexprat? Anonymkode: 6b87f...de2 Tinder er sikkert en sex-app for mange, men for enkelte av oss er det fortsatt et håp om at det skal kunne fungere som en dating-app slik det opprinnelig ble forespeilet oss. Anonymkode: 659ae...229 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:32 #13 Del Skrevet torsdag kl 11:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæ?!? Du er på en sex-app og vil ikke ha sexprat? Anonymkode: 6b87f...de2 Sexapp? Tinder er en datingapp, man kan søke alt fra casual til forhold. Anonymkode: e0ccb...8db 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:34 #14 Del Skrevet torsdag kl 11:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sexapp? Tinder er en datingapp, man kan søke alt fra casual til forhold. Anonymkode: e0ccb...8db Nei, de aller fleste anser det som en app for sextreff. Anonymkode: 6b87f...de2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:40 #15 Del Skrevet torsdag kl 11:40 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fantastisk😊bra jobba ..blir de kanskje kasta ut også Anonymkode: 83e9d...be7 De blir kastet ut, men så bruker de feks barnas nr, endrer fødselsdato med et par dager, og vpn for å komme inn igjen.. Veldig irriterende når det gjelder overgrepsmenn og svindlere som får komme inn på appen igjen. Anonymkode: d4a44...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:41 #16 Del Skrevet torsdag kl 11:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, de aller fleste anser det som en app for sextreff. Anonymkode: 6b87f...de2 Kilde på dette? Anonymkode: e0ccb...8db 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 #17 Del Skrevet torsdag kl 12:17 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei, de aller fleste anser det som en app for sextreff. Anonymkode: 6b87f...de2 Så rart at man kan huke av for å se etter seriøst forhold da. Det er ikke en sex app, det er en søk kontakt med andre app. Anonymkode: 9b0a1...de8 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:18 #18 Del Skrevet torsdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så rart at man kan huke av for å se etter seriøst forhold da. Det er ikke en sex app, det er en søk kontakt med andre app. Anonymkode: 9b0a1...de8 Så å gå rundt å tro du kan trakkasere andre er lav iq. Anonymkode: 9b0a1...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:26 #19 Del Skrevet torsdag kl 12:26 Sender tilbake et random dickpic fra nettet og blokkerer de når de så blir forbanna på en slik uønsket oppmerksomhet Anonymkode: 2cbcd...3fc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 12:39 #20 Del Skrevet torsdag kl 12:39 Jeg lar være å være på Tinder. Problem solved 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå