AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:18 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:18 Jeg er ikke prippen, vært med på MYE seksuelt og har ikke problemer med å prøve nye ting. MEN en ting byr meg helt i mot, og det er rimming. Uansett hvor godt man vasker/tømmer seg så kan det være bæsjebakterier, også er det jo også tanken på at der kommer avføring ut. Og driver alle egentlig og tømmer seg før partner stikker tunga evt inn? Det er sinnsykt mye bakterier og jeg kan ikke skjønne at det er deilig å gjøre. Er det bare jeg som ikke liker tanken en gang på å rimme? Jeg ville ikke likt at noen gjorde det på meg heller nettopp pga dette og redsel for evt lukt, bakterier og smak. Anonymkode: 02e86...4e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:23 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:23 Liker ikke å gjøre det, men typen elsker å motta (og gi). Gjør det derfor en sjeeelden gang, det som tenner meg er å se hvor mye han nyter. Han er ekstremt renslig!! Jeg krever 100% vokset rumpehull, 0 avføring samme døgn, helt tømt, vrengt og vasket med såpe 😂 Anonymkode: c2046...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:28 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:28 Enig. Jeg skal heller være kjip for resten av livet, skal aldri utsette meg for det der igjen. Anonymkode: fc335...429 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:32 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Liker ikke å gjøre det, men typen elsker å motta (og gi). Gjør det derfor en sjeeelden gang, det som tenner meg er å se hvor mye han nyter. Han er ekstremt renslig!! Jeg krever 100% vokset rumpehull, 0 avføring samme døgn, helt tømt, vrengt og vasket med såpe 😂 Anonymkode: c2046...ca1 Hvordan kan han være helt tømt om han ikke har hatt avføring samme dag? Anonymkode: 0be9d...f27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet onsdag kl 21:56 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:56 Du liker ikke tanken, men du både tenker på det og skriver om det... 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet onsdag kl 22:15 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:15 En fordel med seksualitet er at man ikke trenger å gjøre noe annet enn det man selv tenner på! Det er mye jeg ikke tenner på, eller forstår er tennende for andre, men slik er livet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:24 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:24 Jeg elsker å rimme mannen min. Han er helt tømt og ihvertfall i anus. Han synes det er veldig deilig. Anonymkode: af5ad...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:26 #8 Del Skrevet torsdag kl 14:26 Er det ikke slik med fleste former for pervert/avsporet seksualitet? Seksualiteten forvrengres slik at man tenner på det som er frastøtende istedenfor det som er intimt og vakkert. Anonymkode: 6873e...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:32 #9 Del Skrevet torsdag kl 14:32 Min liker å gjøre det på meg (jeg er kvinne ) stikker ikke tunga så mye inn da , bare slikker litt utenfor 🙈 men jeg har ikke noe behov for det sånn egentlig . Anonymkode: 88831...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:37 #10 Del Skrevet torsdag kl 14:37 Jeg kunne aldri tenkt meg å utføre det selv, nettopp av de grunnene du nevner. Men ganske tidlig i forholdet var det en gang kjæresten (nå samboer) gjorde det på meg, det var ikke snakket om på forhånd og jeg ble helt satt ut. Jeg hadde aldri tenkt tanken engang, aldri opplevd det og heller aldri snakket med det om noen. Det var ikke så verst altså, jeg tror nok at hadde jeg vært forberedt, visste at jeg var ordentlig ren (så ren som mulig i allfall) så hadde jeg syntes det var veldig godt. Anonymkode: 3b876...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet torsdag kl 14:56 #11 Del Skrevet torsdag kl 14:56 Spørsmålet ditt: "hva er greia med..." kunne man egentlig stilt på absolutt alt mulig som man selv ikke forstår. Svaret er alltid at "greia" er at man liker det, både fysisk og (ikke minst) mentalt. Har man bakterie-fobi liker man det naturligvis ikke, men da burde man tenke seg om ved kyssing og mye annet også. Selv har jeg rimmet (ish) en gang eller to men aldri mottatt rimming og vil ikke ha det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet torsdag kl 16:56 #12 Del Skrevet torsdag kl 16:56 Av egen erfaring , så opplever jeg at ca 1 av 4 menn ønsker å rimme meg. Av kvinner har jeg bare hatt sex med to som spurte om de fikk rimme meg. Jeg bruker alltid klut når jeg dusjer, så da tar jeg noen skrubb i snus også. Jeg fikk også et tips av Jan Thomas om å ta litt såpe på fingere og penetrere rompehullet litt med fingeren. Pleier å gjøre det når jeg vet jeg skal ha sex. Når det blir spontant, er det ikke alltid jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:58 #13 Del Skrevet torsdag kl 16:58 Ikke noe for meg. Kan motta, hvis de absolutt vil, men har ikke noe som helst behov for det og ønsker ikke å gi tilbake. Mye annet jeg kan gjøre, men ikke det. Anonymkode: f16f2...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå