AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar ? Anonymkode: 3d04d...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar Kan svare det jeg vet som giver. Start rolig og sensuelt, øk intensitet. Han liker å sitte på ansiktet mitt, og at jeg jobber med tungen inni. Anonymkode: f0eef...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BB77 Skrevet onsdag kl 00:14 #3 Del Skrevet onsdag kl 00:14 Er man, jeg liker det best når jeg sitter på føtene mine og så legger meg ned på mage og hun kommer bakfra. Å face sitte henne går dårlig overens med at jeg er mer den underdanige. Når jeg skal romme henne, elsker jeg når hun faktisk "sitter" ned på ansiktet mitt og inkluderer breath play. Jeg har bygget en smother boks selv med en stor luftpute så toppen kan enkelt justere høyden av hodet til subben, litt unna til og med at hele vekten hviler på ansiktet. Vi har byttet plass 2-3 ganger, men å sitte over henne er ikke noe for meg. Da er det bedre hun kommer bakfra, kan gjerne dytter ansikter dypt inn, men fungerer best sånn for hun og meg. Motsatt vei derimot kan hun gjerne sitter på meg en time eller to. 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 04:24 #4 Del Skrevet onsdag kl 04:24 Jeg bare liker det på alle måter, aktivt og passivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:05 #5 Del Skrevet onsdag kl 08:05 Dere som er erfarne med både å gi og få: hvordan er det med renslighet? Menn jeg har vært med har ganske mye hår rundt rumpehullet, og jeg synes det er vanskelig å komme til på en måte.... og det må være ekstremt nyvasket for å ikke lukte mye.. Anonymkode: 664d4...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:10 #6 Del Skrevet onsdag kl 08:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som er erfarne med både å gi og få: hvordan er det med renslighet? Menn jeg har vært med har ganske mye hår rundt rumpehullet, og jeg synes det er vanskelig å komme til på en måte.... og det må være ekstremt nyvasket for å ikke lukte mye.. Anonymkode: 664d4...06e Å fjerne hår og renslighet er forutsetning nummer 1. Ikke vits å utforske det om det ikke er på plass først. Anonymkode: 1dfbb...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Jeg prøver stadig å slikke og rimme min mann men det snurper seg liksom igjen på han 😄 Haha... Han liker bedre å utføre akkurat det, så det blir mest til at det er mannen min som rimmer og slikker rumpehullet mitt. Anonymkode: 588f8...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Faen så motbydelig å sleike folk i rasshullet🤢 Anonymkode: ab608...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Faen så motbydelig å sleike folk i rasshullet🤢 Anonymkode: ab608...3c0 Fyfaen så motbydelig å dømme andres sexpreferanser💀 Anonymkode: f0eef...424 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Faen så motbydelig å sleike folk i rasshullet🤢 Anonymkode: ab608...3c0 Ja det er totalt avtennede og nærmest perverst. Anonymkode: 3af46...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Hvordan er det med bakterier? En kan jo bli syk av at noen som har vært på do og tørket seg, tar på maten din. Vil man ikke kunne få ganske mye e.coli i seg når man stikker tunga inn der..? Anonymkode: 664d4...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 9.05): Dere som er erfarne med både å gi og få: hvordan er det med renslighet? Menn jeg har vært med har ganske mye hår rundt rumpehullet, og jeg synes det er vanskelig å komme til på en måte.... og det må være ekstremt nyvasket for å ikke lukte mye.. Anonymkode: 664d4...06e Barbere, dusje og vaske åpningen og gjerne skylle rektum også. Vi både slikke og tungepuler dypt og kysser hverandre glupsk etterpå. Enda bedre når vi treffer elskeren vår og vi er tre som nyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå