Gå til innhold

Normalt å skru av varslinger på personer man er intressert i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt p skru av varslinger på personer man er intressert i?

Anonymkode: 51e79...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor det? En jeg data sa han hadde gjort det på meg fordi han var så ivrig på meg, og lurte på om jeg hadde gjort det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For og ikke svare og å spille uinteressert? 
nei, tror ikke det er vanlig. 

Anonymkode: bb920...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har gjort det mange ganger. Blir overivrig til tider og svarer med en gang. Hadde aldri sagt det høyt til en jeg datet. «Hei. Bare så du vet det så har jeg dårlig impulskontroll så jeg skrur av varslinger..» Det er ikke for å spille uinteressert, men fordi at jeg nærmest hopper av stolen når det plinger, ivrig for å svare. Jeg syns det er attraktiv når man venter en stund med å svare. Det er noe med spenningen og at man blir litt sprø av å lure på hva den andre driver med 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (48 minutter siden):

Jeg har gjort det mange ganger. Blir overivrig til tider og svarer med en gang. Hadde aldri sagt det høyt til en jeg datet. «Hei. Bare så du vet det så har jeg dårlig impulskontroll så jeg skrur av varslinger..» Det er ikke for å spille uinteressert, men fordi at jeg nærmest hopper av stolen når det plinger, ivrig for å svare. Jeg syns det er attraktiv når man venter en stund med å svare. Det er noe med spenningen og at man blir litt sprø av å lure på hva den andre driver med 🙈

Men er du mann eller kvinne? Er du ikke redd man blir lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hvis du er veldig innpåsliten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er du mann eller kvinne? Er du ikke redd man blir lei?

Jeg er kvinne 🙈 som sagt så ville jeg aldri sagt det til den jeg datet.. og lei av hva da? 🙈 det er jo normalt at man ikke får svar på noen timer.. jeg vil si at jeg anser det som veldig normalt og sunt dersom han ikke svarer med en gang, som sagt så er det noe med spenningen om å lure på hva han driver med og hjertet som hopper når meldingen kommer.. jeg jobbet selv i en jobb der mobilen måtte ligge i garderoben av hygiene årsaker så da var det 8 timer uten mobil 😊 noen ganger ser jeg på fotballkampene til sønnen min og lar mobilen ligge hjemme 😊 noen ganger så er jeg på skolen og lar mobilen ligge i sekken hele dagen 😊  som sagt.. jeg anser det bare som sunt.. den digitale kommunikasjonen med at man skal være tilgjengelig hele tiden syns jeg ikke noe om.. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri heller turt og sagt det til noen, men en jeg dater var så intens at jeg måtte mute han. Jeg likte han skikkelig godt asså og jeg visste hvem han var, det var bare det at…han sendte 10 meldinger dagen og jeg trengte egentid og jobbet en del med meg selv da jeg møtte han. Jeg klarte bare ikke chatte heeele dagen. På ALLE kanaler. Og så var jeg feig, og turte ikke si det så tidlig i løpet. Så da latet jeg som jeg var busy midt på dagen for å få «egntid». Lærte the hard way da og dette var hans dealbreaker. At jeg ikke svarte innen 3t. 

Anonymkode: a67bc...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...