AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden Irak skrev (12 minutter siden): Jeg bruker ikke bare meg selv som referanse. For å fremme utvikling så trenger vi gode og kjærlige relasjoner. Det sier seg selv. Man skal aldri undervurdere effekten av en god klem feks. Jeg legger overhodet ikke føringer på andre. Deler min mening og mine erfaringer. Så får ts selv klare å bedømme hva han trenger eller ikke trenger i et forhold. Man skal heller ikke undervurdere hvor vondt noen har det når de får en klem de ikke vil ha. Det er individuelt og dette er et problematisk forhold. Anonymkode: 8e538...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man skal heller ikke undervurdere hvor vondt noen har det når de får en klem de ikke vil ha. Det er individuelt og dette er et problematisk forhold. Anonymkode: 8e538...04c Det er jeg enig i. Det var det som var grunnen til at jeg valgte å dele en artikkel, basert på det som kan være et godt parforhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun hari alle år vært annerledes enn meg her. Hun hverken trenger, eller vil komme meg i møte på dette. Vi har snakket om dette på alle mulige måter, og hun bare er ikke slik....Jeg fikk høre at jeg er innpåsliten, klengete, at jeg maser om sex, plutselig vil ha kyss osv. ...Vi har nesten ikke hatt sex de siste 3-4 årene... AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 66a0c...1e2 Dette gjør at dere neppe kommer noen vei her, hvis hun egentlig har vært lik i alle år. Anonymkode: c3a62...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden Er du sikker på at dere har et bra forhold ellers, ts? Jeg tror sånne ting henger sammen. Om det er ting som ikke er bra ellers vil det påvirke nærhet og sex. Anonymkode: 8985a...e04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #25 Del Skrevet 13 timer siden Irak skrev (47 minutter siden): Det er jeg enig i. Det var det som var grunnen til at jeg valgte å dele en artikkel, basert på det som kan være et godt parforhold. Det er forhold som klarer seg fint uten nærhet, men da er de begge fornøyde med det. Alle er jo ikke like, mange som har lav til null sex behov og annet. Anonymkode: 8e538...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): ...Er jeg urimelig som trenger/ønsker intimitet med min kone? Hvor ofte kysser dere? Eller holder hender, klemmer osv? Og, hvor ofte har dere sex? Jeg har lest at sex en gang i uken er et slags mål, og et gjennomsnitt. Har dere virkelig sex så ofte? Er det et slags teoretisk mål, eller et faktisk ekte gjennomsnitt? Anonymkode: 66a0c...1e2 Vi har sex 1-2 ganger i uka og det er det forholdet jeg har hatt minst sex i. Er mer vant til sex 4-7 ganger i uka. Men vi har god kjemi og tenker likt om sex, bortsett fra at jeg har lyst oftere enn ham. Vi bor ikke sammen, men hver gang vi møtes så holder vi hender, kysser og har sex. Han gir meg gjerne en bjørneklem ut av det blå. Og vi sover inntil hverandre i skje. Kan aldri tenke meg et forhold som ikke har god kroppskontakt og god sex. Anonymkode: c3a62...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden Det har vel egentlig veldig lite å si hvordan andre har det. Normalen er nok fra å aldri ha sex til å stadig ha det daglig. Utfordringen er jo ikke hva andre gjør, men at dere to ikke har likt behov. For ingenting fra ingen sex til daglig sex er et problem så lenge begge trives med hvordan det er. Det jeg synes du bør prøve å finne ut av er hvorfor hun ikke ønsker sex. Kun ca 2% av befolkningen er aseksuelle. Kan jo selvfølgelig være slik at hun er blant dem, men oftest er det noe annet som har gått galt når lysta forsvinner. Kan være alt fra at hun har fått dårlig forhold til kroppen sin til at hun har praktisert pliktsex til det gikk galt, til fysiske smerter, til noe som har med deg å gjøre. Ja mye ulikt, utover nevnt også, og det er fryktelig vanskelig å fikse slikt, ja til og med å snakke om det, dersom årsaken ikke kommer frem. Kjenner man den ærlige årsaken kan man kanskje jobbe med det (om vilje til det), men "er bare slik" gjør at ting bare henger vondt i lufta, og kan ikke landes. Å ikke vite er ikke grunnlag for noe, og uansett årsak er det jo verre med de "sannheter" man spekulerer i enn å forholde seg til noe konkret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Kan nok ikkje regne med å få særleg med sympati her på KG. Dersom problemstilingen hadde vert "omvendt" hadde nok tilbakemeldingen blitt "dump han " Anonymkode: e682f...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan nok ikkje regne med å få særleg med sympati her på KG. Dersom problemstilingen hadde vert "omvendt" hadde nok tilbakemeldingen blitt "dump han " Anonymkode: e682f...b23 Spørsmålet er vel hvordan de i det hele tatt har klart et forhold fram til nå. Anonymkode: c3a62...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har lest at sex en gang i uken er et slags mål, og et ghennomsnitt. Har dere virkelig sex så ofte? Er det et slags teoretisk mål, eller et faktisk ekte gjennomsnitt? Det er et statistisk gjennomsnitt, og kan ikke regnes som noe mål. Det bare synliggjør hvor lite sex folk faktisk har. Typisk mindre enn to ganger i uka er ikke selv-motiverende, altså man «glemmer» gleden i sex mellom hver gang, så man må tennes og motiveres på nytt, og da kommer mann inn i en ond sirkel der sex velges vekk i forhold til mindre viktige deler av samlivet. Jeg har ingen råd til deg : dette er den vanligste og mest grusomme nedbrytningen av samliv og menneskene i parforhold som finnes. Anonymkode: 5f894...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå