Amossa Skrevet onsdag kl 18:33 #41 Del Skrevet onsdag kl 18:33 Fru Solsikke skrev (3 timer siden): Hadde vi konstant drevet på med terrorangrep mot Sverige så hadde ikke vi heller fått landet vårt ifred, bare sånn til info. Palestinerne er ikke terrorister. Hvor har du det fra? En sånn påstand må du sannelig kunne dokumentere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet onsdag kl 18:52 #42 Del Skrevet onsdag kl 18:52 Amossa skrev (17 minutter siden): Palestinerne er ikke terrorister. Hvor har du det fra? En sånn påstand må du sannelig kunne dokumentere. Hæ?! Sorry… ! Sånn kan det gå når man bare ser på NRK si 🤯 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rick Skrevet onsdag kl 18:56 #43 Del Skrevet onsdag kl 18:56 Katten.2.0 skrev (6 timer siden): https://www.nrk.no/urix/trump-moter-netanyahu_-seier-palestinarane-ma-forlate-gaza-1.17252908 Vel, det er jo én måte å skape varig fred i Gaza på. Det er som om man ikke har lært noe som helst av de siste 80 årene. Jeg synes heller at Trump burde sende jødene til Grønland. Da hadde det i hvert fall blitt fred i Midt-Østen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet onsdag kl 18:59 #44 Del Skrevet onsdag kl 18:59 Fyren plumper ut i noe nytt her. Det vil jo selvfølgelig aldri skje dette her, men han må vel få en slags "seier" før han gir seg her. Når han først er i gang med Egypt så kan han vel kreve Suezkanalen også? Tenk at amerikanerne klarte å velge han her som president igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet onsdag kl 19:40 Forfatter #45 Del Skrevet onsdag kl 19:40 Example skrev (40 minutter siden): Fyren plumper ut i noe nytt her. Det vil jo selvfølgelig aldri skje dette her, men han må vel få en slags "seier" før han gir seg her. Når han først er i gang med Egypt så kan han vel kreve Suezkanalen også? Tenk at amerikanerne klarte å velge han her som president igjen. Jeg tror ikke at det må skje for at man skal føle konsekvensene av det. Samtlige arabere har fått en grunn til å samle seg mot USA nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet onsdag kl 19:48 #46 Del Skrevet onsdag kl 19:48 Katten.2.0 skrev (8 minutter siden): Jeg tror ikke at det må skje for at man skal føle konsekvensene av det. Samtlige arabere har fått en grunn til å samle seg mot USA nå. Og du heier dem frem?😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet onsdag kl 19:55 #47 Del Skrevet onsdag kl 19:55 Rick skrev (54 minutter siden): Jeg synes heller at Trump burde sende jødene til Grønland. Da hadde det i hvert fall blitt fred i Midt-Østen. For det er så fredfullt i Jemen og Syria for tiden. Jeg bemerker meg at du spesifikt nevner jøder, og ikke israelere. Kan du nevne tankegangen din om hvordan ditt forslag hadde ført til fred? 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet onsdag kl 20:11 Forfatter #48 Del Skrevet onsdag kl 20:11 Sportydame skrev (12 minutter siden): Og du heier dem frem?😉 Nei, tvert imot. Ser ikke hvordan du tolker det dit. De tre siste ukene har rokket ved hele fundamentet ved verdensorden. NATO-alliansen er nesten felt og handelskrig. At man har hivd enda en fakkel på kruttønnen som Midtøsten er, er ikke bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet onsdag kl 20:51 #49 Del Skrevet onsdag kl 20:51 Amossa skrev (2 timer siden): Palestinerne er ikke terrorister. Hvor har du det fra? En sånn påstand må du sannelig kunne dokumentere. Hva er hamas og støttespillerene for noe da? Geiter? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet onsdag kl 22:03 #50 Del Skrevet onsdag kl 22:03 Pragmatisk løsning. Er jo ingen som har evne til å styre Gaza som er interessert i det, så om USA tar jobben burde jo verden støtte opp om det. Finnes det bedre alternativ? Som faktisk er reelle? Stakkars folket i Gaza, de ønsker seg vekk, og det er ingen hjelp å få så langt, så om USA kan få til løsninger på det, er jo det et gode. Er ikke overbevist om at det kommer til å skje, men er jo en fin tanke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet torsdag kl 00:05 #51 Del Skrevet torsdag kl 00:05 (endret) Anonym1002 skrev (19 timer siden): Hva om nordmenn også skal flyttes bort til et annet land og erstattes av noen nye? Høres kjent ut. Hadde tatt mot tilbudet med begge hender. Vekk fra dette grusomme klimaet men få med alle venner, familie og kulturen vår? Yay! Katten.2.0 skrev (16 timer siden): Jeg tror du vil slite med å begrunne at alle palestinere baserer hele sin identitet på å utslettet et annet folk. Er det ikke litt rart å gjøre et poeng ut av at Hamas vil utslette Israel, når Trump og Israel (felles pressekonferanse) sier at de skal ta over Gaza og fordrive alle palestinere? Jeg skjønner ikke hvorfor det er vanskelig å kategorisk fordømme en slik uttalelse. For det første ser jeg ikke hvordan det å flytte noen er å utslette dem? Blir jeg utslettet om jeg drar til et annet land? For det andre snakket han kun om Gaza, ikke Vestbredden. Endret torsdag kl 09:05 av Elaine Marley 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet torsdag kl 00:08 Forfatter #52 Del Skrevet torsdag kl 00:08 velociraptor skrev (1 minutt siden): For det første ser jeg ikke hvordan det å flytte noen er å utslette dem? Blir jeg utslettet om jeg drar til et annet land? For det andre snakket han kun om Gaza, ikke Vestbredden. Det var ikke jeg som brukte ordet utslette, men vedkommende jeg siterte, og da om at hele folket (palestinere) baserer hele sin identitet på å utslette et annet folk (israelere). Jeg skrev fordrive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet torsdag kl 06:16 #53 Del Skrevet torsdag kl 06:16 (endret) Tror det er heller lite politiske ambisjoner ute å går her.. i denne lettvekter hjernen til monster Trump. Trumps Beach. Luksus-hoteller med suiter i millionklassen, parasoller i forgylt gull og parasoll-drinker servert i dyreste krystall. At dette er den eneste agendaen for den patetiske familien Trump forundrer meg ikke i det hele tatt. Endret torsdag kl 06:16 av PITTY 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet torsdag kl 06:26 #54 Del Skrevet torsdag kl 06:26 Fru Solsikke skrev (9 timer siden): Hva er hamas og støttespillerene for noe da? Geiter? Mener du at hele Palestinas befolkning, inkludert kvinner og barn, er krigere for Hamas? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet torsdag kl 06:35 #55 Del Skrevet torsdag kl 06:35 Rick skrev (11 timer siden): Jeg synes heller at Trump burde sende jødene til Grønland. Da hadde det i hvert fall blitt fred i Midt-Østen. De som vinner blir ikke deporterte, det er noe alle som støtter Jihadister burde vite ikke sant? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet torsdag kl 07:08 #56 Del Skrevet torsdag kl 07:08 Rosalilje84 skrev (41 minutter siden): Mener du at hele Palestinas befolkning, inkludert kvinner og barn, er krigere for Hamas? Mener du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet torsdag kl 07:21 #57 Del Skrevet torsdag kl 07:21 Madame Butterfly skrev (9 timer siden): Pragmatisk løsning. Er jo ingen som har evne til å styre Gaza som er interessert i det, så om USA tar jobben burde jo verden støtte opp om det. Finnes det bedre alternativ? Som faktisk er reelle? Stakkars folket i Gaza, de ønsker seg vekk, og det er ingen hjelp å få så langt, så om USA kan få til løsninger på det, er jo det et gode. Er ikke overbevist om at det kommer til å skje, men er jo en fin tanke. Syntes dere Israel vennene at Norge bør ta i mot sin andel av Hamas terrorister, slik at Trump kan lage et ferieparadis i Gaza? https://www.vg.no/nyheter/i/kwxLbX/israel-mener-norge-maa-ta-imot-gaza-innbyggere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet torsdag kl 07:34 #58 Del Skrevet torsdag kl 07:34 Apis skrev (11 minutter siden): Syntes dere Israel vennene at Norge bør ta i mot sin andel av Hamas terrorister, slik at Trump kan lage et ferieparadis i Gaza? https://www.vg.no/nyheter/i/kwxLbX/israel-mener-norge-maa-ta-imot-gaza-innbyggere Ja, kjør på. Innlosjer dem hos alle i AP og Co. Og er sikkert plass hos enkelte andre som har varme tanker om khamas. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarillo Skrevet torsdag kl 07:38 #59 Del Skrevet torsdag kl 07:38 (endret) Da får han tilby alle beboerne på Gaza Amerikansk pass og ønske de velkommen til USA. Før han begynner. Dessuten tilby jobber til de som kan jobbe og stønad til de som trenger det. Slettet en linje om beboere Endret torsdag kl 08:14 av Amarillo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet torsdag kl 07:45 #60 Del Skrevet torsdag kl 07:45 Amarillo skrev (6 minutter siden): Da får han tilby alle beboerne på Gaza Amerikansk pass og ønske de velkommen til USA. Før han begynner. Dessuten tilby jobber til de som kan jobbe og stønad til de som trenger det. Det bor dobbelt så mange på Gaza som Norges befolkning. 2.142 million (2024) Så… Norge har bare 1 million’ish innbyggere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå