AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei det er det ikke. Alt de gjør er å ligge med masse mennesker, det er ingenting som sier at om noen vil ligge vil de mer. Så å ligge med 100, trenger ikke å bety at du ligger med noen verken du liker, som liker deg, eller gjensidig. De kan liksågodt kaste bort masse energi, tid og bli mer kyniske, bitter og direkte slemme av kulturen og å trene opp hjernen til å ikke forholde seg til noen over tid. Kjønnssykdommer også. Anonymkode: cf3e0...673 Snakker du om slle som dater eller er på apper nå? Mange av oss som er seriøse har klart å gå på dates uten å ligge. Men poenget med daten er å avklare om dette er en person man vil treffe igjen eller ikke. Sånn jeg fant en mann i voksen alder og det gikk helt greit å avvise folk jeg ikke så en framtid med. Anonymkode: a7543...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #42 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Snakker du om slle som dater eller er på apper nå? Mange av oss som er seriøse har klart å gå på dates uten å ligge. Men poenget med daten er å avklare om dette er en person man vil treffe igjen eller ikke. Sånn jeg fant en mann i voksen alder og det gikk helt greit å avvise folk jeg ikke så en framtid med. Anonymkode: a7543...3bb Snakker om alle. Vanskelig å vite hvem som er sånn eller hvem som ikke er, uten å kjenne noen bedre, så greit å ha i bakhodet for å ikke la seg sjarmere av noe som ikke er ekte og aldri vil bli det. Tror på kjærlighet, men det er mye rart der ute. Anonymkode: cf3e0...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Snakker om alle. Vanskelig å vite hvem som er sånn eller hvem som ikke er, uten å kjenne noen bedre, så greit å ha i bakhodet for å ikke la seg sjarmere av noe som ikke er ekte og aldri vil bli det. Tror på kjærlighet, men det er mye rart der ute. Anonymkode: cf3e0...673 Som godt voksen er det viktig å ikke bli for unyansert. Menn og kvinner ønsker mye av det samme, men det å finne kjærligheten er vanskelig. Om du går inn i det med masse fordommer så er det nesten bedre å la være… for da er det vanskelig å finne det du leter etter. Anonymkode: a7543...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå