Trek Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner.. Kanskje jeg nettopp virker for flørtete. Jeg prater ikke om sex eller slike ting i chatten. Jeg er svært åpen. Kanskje jeg må dempe dette da, men det er jo en stor del av hvordan jeg faktisk er. Anonymkode: 5d79c...b28 Det skader nok ikke å tone flørtingen ned litt til du i det minste har møtt de og kan si med sikkerthet at du liker de. Når du flørter i meldinger så flørter du jo med din ide av den mannen, ikke den faktiske mannen. Kjemi i virkeligheten trumfer chatt kjemi hver dag i uka. Når du skal ha ett seriøst forhold så er jo egentlig ikke evnen hans til å flørte via chatt så veldig viktig, men heller hvordan dere passer sammen i virkeligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Hva er galt med sex? Du må huske at det er de mennene som ikke anser deg som bra nok for et forhold som bare vil ha sex med deg. De som er på ca samme nivå som deg vil nok gjerne noe mer. Så kanskje problemet ikke er mennene, men deg? Anonymkode: 78a5d...0a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Ja, menn vil ikke ha forhold lenger. Den tiden er forbi. Det er nok fordi menn ikke får lov til å være menn lenger. Og at kvinner er blitt mer selvstendige. At de i tillegg vil at vi skal ta husarbeid hjelper heller ikke. Da har vi det best alene. Jeg har i hvert fall det. Puler noen damer av og til, og ser de aldri igjen... Anonymkode: 502fb...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, menn vil ikke ha forhold lenger. Den tiden er forbi. Det er nok fordi menn ikke får lov til å være menn lenger. Og at kvinner er blitt mer selvstendige. At de i tillegg vil at vi skal ta husarbeid hjelper heller ikke. Da har vi det best alene. Jeg har i hvert fall det. Puler noen damer av og til, og ser de aldri igjen... Anonymkode: 502fb...1d9 Du forstår det ikke selv, men det eneste du ikke får lov til er å trakkasere og voldta, det er de samtalene som er. Det og mobbing, som rasistiske spøker. Å mange slipper enda unna selv om de voldtar, og rasisme lever i beste velgående. Du er jo så grei, virkelig trist noen ikke får være kjæresten din... som om det er sånne menn vi uansett ønsker. Anonymkode: cf3e0...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er galt med sex? Du må huske at det er de mennene som ikke anser deg som bra nok for et forhold som bare vil ha sex med deg. De som er på ca samme nivå som deg vil nok gjerne noe mer. Så kanskje problemet ikke er mennene, men deg? Anonymkode: 78a5d...0a4 Hehe… Jeg ser det tikker inn noen negative her. Jeg viser min sårbarhet her jeg i hovedinnlegget. Jeg vet at jeg er attraktiv for min alder, men jeg er rett og slett usikker på min egen dømmekraft om dagen og når blander kåt inn i det.. da blir det litt krøll kanskje. Anonymkode: 5d79c...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe… Jeg ser det tikker inn noen negative her. Jeg viser min sårbarhet her jeg i hovedinnlegget. Jeg vet at jeg er attraktiv for min alder, men jeg er rett og slett usikker på min egen dømmekraft om dagen og når blander kåt inn i det.. da blir det litt krøll kanskje. Anonymkode: 5d79c...b28 Ikke hør på han om at om du er på samme nivå vil de mer, ikke sånn verden fungerer. Vi bestemmer ikke hvem vi forelsker oss i, det er ikke nok å være pen, snill, smart, ordentlig, morsom, men det hjelper. Det blir absolutt krøll. En du blir glad i, som blir glad i deg kan fortsatt ønske sex. Men jeg tror og håper man kan se det på noen når det er genuint å ikke. Om du er noen som faller for komplimenter må du vite hvor lett det er å fortelle noen det de ønsker å høre. Bli litt mer kritisk til dem. Anonymkode: cf3e0...673 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #27 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, menn vil ikke ha forhold lenger. Den tiden er forbi. Det er nok fordi menn ikke får lov til å være menn lenger. Og at kvinner er blitt mer selvstendige. At de i tillegg vil at vi skal ta husarbeid hjelper heller ikke. Da har vi det best alene. Jeg har i hvert fall det. Puler noen damer av og til, og ser de aldri igjen... Anonymkode: 502fb...1d9 «Ta husarbeid» …så du mener menn som bor alene slipper å holde orden? Anonymkode: a7543...3bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #28 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, menn vil ikke ha forhold lenger. Den tiden er forbi. Det er nok fordi menn ikke får lov til å være menn lenger. Og at kvinner er blitt mer selvstendige. At de i tillegg vil at vi skal ta husarbeid hjelper heller ikke. Da har vi det best alene. Jeg har i hvert fall det. Puler noen damer av og til, og ser de aldri igjen... Anonymkode: 502fb...1d9 Hvis enslige menn kan begynne med å kose seg som enslige så er jo det fantastisk, fremfor å være bitre, ensomme og aggressive, slik de fleste enslige menn dessverre ser ut til å være. Enslige damer har det jo stort sett veldig bra med store sosiale nettverk, ypperlig boevne og god personlig hygiene. Vi trenger langt flere enslige menn som klarer å ta vare på seg selv, og som ikke må bo sammen med en mamma som de også kan pule. Anonymkode: 9bf4d...1de 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å svare litt kynisk, mange menn har erfaring med at sex drift faller enormt hos enkelte kvinne med alderen. Sex tidlig for å avklare om det er grunnlag til å satse på forhold. Anonymkode: 80f5c...1fd Kan være kynisk jeg også, og si at dette også gjelder menn. Jeg er 53, og hadde i flere år et forhold til en mye yngre mann, avsluttet i høst, sexen var så kjedelig den siste tiden, jeg tente ikke på han mer. Har datet noen på min egen alder de siste mnd, og det ga ikke mersmak, så satte og kjedelige. Møtte en som er 10 år yngre for noen uker siden som jeg koser meg med. Anonymkode: 20d0d...64c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe… Jeg ser det tikker inn noen negative her. Jeg viser min sårbarhet her jeg i hovedinnlegget. Jeg vet at jeg er attraktiv for min alder, men jeg er rett og slett usikker på min egen dømmekraft om dagen og når blander kåt inn i det.. da blir det litt krøll kanskje. Anonymkode: 5d79c...b28 En venninne av meg som er i midten av 40-årene ble singel for et drøyt år siden. Hun ble først overøst med massiv oppmerksomhet på Tinder. Men etter hvert så innså hun at det meste var gråstein, ikke gull. En god del yngre menn som bare vil ha lett tilgang på sex. Og enkelte spennende prosjekter som er svært vanskelige å gjennomføre grunnet lange avstander. Så da blir det stort sett bare uforpliktende greier ut av det også. Men hun har det ikke travelt, og hun blir bare mer og mer trygg i sitt valg da eks'en fremstiller seg selv som verdens største martyr (på tross av at han var en sint og egoistisk dritt de siste 5-6 årene de bodde sammen), og motarbeider alt av planer om å gjøre ting enklere for barna. Anonymkode: 9bf4d...1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, menn vil ikke ha forhold lenger. Den tiden er forbi. Det er nok fordi menn ikke får lov til å være menn lenger. Og at kvinner er blitt mer selvstendige. At de i tillegg vil at vi skal ta husarbeid hjelper heller ikke. Da har vi det best alene. Jeg har i hvert fall det. Puler noen damer av og til, og ser de aldri igjen... Anonymkode: 502fb...1d9 Hvem gjør husarbeid hjemme hos deg når du bor alene? Anonymkode: 43d59...632 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis enslige menn kan begynne med å kose seg som enslige så er jo det fantastisk, fremfor å være bitre, ensomme og aggressive, slik de fleste enslige menn dessverre ser ut til å være. Anonymkode: 9bf4d...1de Enslige menn faller stort sett i to kategorier: 1. De som lett kan få seg dame, men ikke vil 2. De som ikke klarer å finne seg dame Damer går oftest etter kategori 1 siden de kan kodene, er noenlunde presentabel og rutinert på date og i senga Sitat Enslige damer har det jo stort sett veldig bra med store sosiale nettverk, ypperlig boevne og god personlig hygiene. Enslige damer faller stort sett i to kategorier: 1. De som er interessert i alt mulig annet enn menn 2. De som ikke tør eller mestrer dating Sitat Vi trenger langt flere enslige menn som klarer å ta vare på seg selv, og som ikke må bo sammen med en mamma som de også kan pule. Det er deg, ja. Takk for sist. Anonymkode: f8857...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enslige menn faller stort sett i to kategorier: 1. De som lett kan få seg dame, men ikke vil 2. De som ikke klarer å finne seg dame Damer går oftest etter kategori 1 siden de kan kodene, er noenlunde presentabel og rutinert på date og i senga Enslige damer faller stort sett i to kategorier: 1. De som er interessert i alt mulig annet enn menn 2. De som ikke tør eller mestrer dating Det er deg, ja. Takk for sist. Anonymkode: f8857...aca Hva med damer som lett finner seg menn? du glemte oss😁 Anonymkode: a7543...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Synes kanskje du heller skal chatte mindre (kortere tid). Altså teste ved å høre om de vil ta en kaffe og avtale en kort date på dagtid (gå tur eller kaffe). De som ikke gidder det eller bare vil chatte er jo uansett ikke så aktuelle. De du treffer har du 1-2 timer med, og så evt avtale no nytt dersom tonen er ok. Anonymkode: a7543...3bb Akkurat dette gjør en venn og han ligger jo med alle på 1.2. Eller 3 date likevel. Ute etter noe seriøst. Veldig kort intro på chat, som en cv, møtes på kaffe litt type jobbintervju og se om det er attraksjon. Høres veldig stressende ut. Jeg liker godt å bli kjent på chat. Jeg liker oppbyggingen. Er det noe interessant der som fanger. Om de ikke liker det, vil de kanskje ikke like meg heller?!🫣 Anonymkode: 5d79c...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Akkurat dette gjør en venn og han ligger jo med alle på 1.2. Eller 3 date likevel. Ute etter noe seriøst. Veldig kort intro på chat, som en cv, møtes på kaffe litt type jobbintervju og se om det er attraksjon. Høres veldig stressende ut. Jeg liker godt å bli kjent på chat. Jeg liker oppbyggingen. Er det noe interessant der som fanger. Om de ikke liker det, vil de kanskje ikke like meg heller?!🫣 Anonymkode: 5d79c...b28 Ikke noe galt i noen av delene egentlig. Men det vennen din gjør er mer effektivt enten man vil ha noe seriøst eller ikke. Jeg har ikke ligget på første date, men man merker jo om det er kjemi. Chat er villedende. Og chatting kan gi deg falske forhåpninger… På første date kan man også stille de rette spørsmålene, avdekke om grunnleggende verdier er på plass… Etter det er gjort så kan det gå fort eller sakte, ettersom hva man blir enige om. Anonymkode: a7543...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 48 og gikk først og fremst inn på sjekkemarkedet Anonymkode: 5d79c...b28 Så langt kom jeg før jeg er sikker på du går feil første gang: starter på sjekkemarkedet. Ikke gjør det. Start med å treffe folk. Ikke nødvendigvis en bestemt, men legg merke til fok rundt deg og oppfør deg (innen rimelige grenser) som du vil de skal oppføre seg mot deg. Hørt noe lignende før..? Starter du i den enden i stedet for er jeg sikker på mye blir enklere. 55, skravlebøtte, kåtgris (lært her på KG), kosegris, nærhetssøkende, nyfiken og mye mer her. Men ikke på sjekkemarkedet. Vaffal veldig sjelden, kun en suksess der tror jeg og det var på jobb. Ikke allverdens "marked" egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 48 og gikk først og fremst inn på sjekkemarkedet for noe seriøst, men de som liker meg er 80% uegnet alder. Eller kun for sex. (Dette har jeg gjort en gang , mens jeg venter på å finne en bra mann for et forhold på nå 3 mnd) Tenker det må være mer legalt, enn en kjekk kompis av meg som prøveligger alltid på date 2-3 og er i snitt på date 2 x i uka som er ute etter fast forhold. Han er jo rene tøsen😂 Jeg har pratet med 55 år gamle menn, min egen alder, alt mulig. De eldre er fryktelig tunge å komme i snakk med og merkelig nok er det så lite spontane på komplimenter! De tar lite freshe bilder også og sin egen omtale er gjerne dårlig og lite innholdsrik. Man skjønner jo ikke hvem personen er. Kan de ikke bare være ærlige.. by litt på seg selv. Da mener jeg ikke flere treningsbilder i bar overkropp🫣 Det har vært rene anatomi studiet på dickpics. på privaten. Så jeg heller nok mot 40-45 års alderen fordi jeg og de ser og oppfører oss mer på samme nivå. Det er rett og slett så langt kjedelig å snakke med menn i min egen alder. Jeg har ikke aktivt klikket på noen som ikke liker meg først. Det er akkurat som jeg ikke tør. På 3 mnd har jeg ikke snakket med en eneste som jeg finner interessant å møte på en skikkelig date ennå. Ikke en gang en kaffe. De yngre er veldig morsomme å snakke med. De er direkte. «Wow» veldig flott dame.. «dette var spennende» Så mye komplimenter jeg har fått av de yngre er bare kjempe hyggelig! Hvorfor gjør ikke menn i min alder dette? Jeg mener ikke lovebombing.. men gi litt da! ☺️ Hva med å si rett ut hvis man er sjenert? Jeg hadde ikke løpt av sted. Jeg er en direkte, blid og dame med humor og sjarm. Har dybde, er empatisk, omsorgsfull. Seksuell energi. Søt. Eier et hus uten lån. Mister de selvtilliten eller hva skjer her? Eller er det meg som er helt feil? Alle har jo feil av noe slag, men etter mitt siste forhold har jeg rett og slett mistet grepet hvor jeg ligger an og hva jeg skal se etter selv av seriøse menn. Jeg har rett og slett mistet litt av min indre tro på rett valg. Stoler ikke helt på magefølelsen min lenger🥺 Min eks klarte å lage en dyp skramme der. Så er jeg kanskje bare for seksuell oppå det.. Jeg søker jo en ny mann nå som også kan fylle det savnet. En å dele livet med alt det innebærer. Anonymkode: 5d79c...b28 Har et tips: Dra på date med en gang. Helt uformelt. Bare en halvtimes rusletur. Skikkelig interessante folk har ikke tid til masse chatting 😅 (dessuten skjønner de ikke selv at de er interessante) Blir bedre kjent med noen i løpet av en halvtime fysisk møte, enn chatting i en måned spør du meg. Anonymkode: 94664...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #38 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke noe galt i noen av delene egentlig. Men det vennen din gjør er mer effektivt enten man vil ha noe seriøst eller ikke. Jeg har ikke ligget på første date, men man merker jo om det er kjemi. Chat er villedende. Og chatting kan gi deg falske forhåpninger… På første date kan man også stille de rette spørsmålene, avdekke om grunnleggende verdier er på plass… Etter det er gjort så kan det gå fort eller sakte, ettersom hva man blir enige om. Anonymkode: a7543...3bb Nei det er det ikke. Alt de gjør er å ligge med masse mennesker, det er ingenting som sier at om noen vil ligge vil de mer. Så å ligge med 100, trenger ikke å bety at du ligger med noen verken du liker, som liker deg, eller gjensidig. De kan liksågodt kaste bort masse energi, tid og bli mer kyniske, bitter og direkte slemme av kulturen og å trene opp hjernen til å ikke forholde seg til noen over tid. Kjønnssykdommer også. Anonymkode: cf3e0...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #39 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er det ikke. Alt de gjør er å ligge med masse mennesker, det er ingenting som sier at om noen vil ligge vil de mer. Så å ligge med 100, trenger ikke å bety at du ligger med noen verken du liker, som liker deg, eller gjensidig. De kan liksågodt kaste bort masse energi, tid og bli mer kyniske, bitter og direkte slemme av kulturen og å trene opp hjernen til å ikke forholde seg til noen over tid. Kjønnssykdommer også. Anonymkode: cf3e0...673 Å når to som er vandt til å ligge uten å føle noe møtes, er sjangsen lav til at det blir mer bare av hvordan de er som personer. Begge lav toleranse til nærhet og høy toleranse til ekte nærhet. Anonymkode: cf3e0...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #40 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med sex? Du må huske at det er de mennene som ikke anser deg som bra nok for et forhold som bare vil ha sex med deg. De som er på ca samme nivå som deg vil nok gjerne noe mer. Så kanskje problemet ikke er mennene, men deg? Anonymkode: 78a5d...0a4 Det er jeg som lykkelig samboende kvinne ganske uenig i. De mennene som er ca på en vanlig midt-i-livet-moddelklasse-kvinne-nivå, er faktisk mye færre enn tilsvarende kvinner. Jeg var heldig og traff en på mitt nivå, dvs ok utseende, passe alder og høyskoleutdanna, men de gutta vokser ikke på trær. Traff endel rariteter før jeg traff ham, og jeg tror nå de gutta innbilte seg de var på mitt nivå. Det var de ikke, for å si det sånn. De hadde bare alt for god selvtillit. Anonymkode: 54c8a...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå