AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:31 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:31 Men jeg blir ikke vått i trua av urin. Jeg kan trene uten å lekke. Men må alltid på toalettet før jeg trener. Er det mulig å få noe behandling for dette? Eller må problemet være større? Jeg har født barn for endel år siden. Hvis jeg ikke onanerer på en stund så virker alt greit. Men hvis jeg gjør det så merker jeg at problemet blir litt verre. Tisse lukt selv om jeg akkurat har dusjet. Det plager meg spesielt hvis jeg hadde truffet en mann? Vil ikke lukte urin🙄 Anonymkode: 5e716...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:36 #2 Del Skrevet torsdag kl 07:36 Har du prøvd knipeøvelser? Jeg opplever det samme, men jeg innbiller meg at det har blitt litt bedre av å trene litt nedentil 😅 Anonymkode: d7a7d...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet torsdag kl 07:39 #3 Del Skrevet torsdag kl 07:39 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men jeg blir ikke vått i trua av urin. Jeg kan trene uten å lekke. Men må alltid på toalettet før jeg trener. Er det mulig å få noe behandling for dette? Eller må problemet være større? Jeg har født barn for endel år siden. Hvis jeg ikke onanerer på en stund så virker alt greit. Men hvis jeg gjør det så merker jeg at problemet blir litt verre. Tisse lukt selv om jeg akkurat har dusjet. Det plager meg spesielt hvis jeg hadde truffet en mann? Vil ikke lukte urin🙄 Anonymkode: 5e716...e5a Ja, du må knipe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet torsdag kl 07:43 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:43 Prøv å gjøre bekkenbunnstrening hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:43 #5 Del Skrevet torsdag kl 07:43 Det der å sjekke urinlekkasje er det verste jeg har vært igjennom på norske sykehus. Jeg har utredet ganske mye forskjellig. Anonymkode: 01022...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:47 #6 Del Skrevet torsdag kl 07:47 Knipeøvelser!! Har selv vært dårlig med det, født 3 barn. Nå angrer jeg. Det lekker om natten, og det lekker når jeg nyser, hoster og ler. Anonymkode: 3e8d6...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet torsdag kl 07:48 #7 Del Skrevet torsdag kl 07:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Knipeøvelser!! Har selv vært dårlig med det, født 3 barn. Nå angrer jeg. Det lekker om natten, og det lekker når jeg nyser, hoster og ler. Anonymkode: 3e8d6...7de Om det lekker ved hosting, nysing etc., så er det korte hyppige knip som hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå