BobbySocks Skrevet onsdag kl 11:56 #41 Del Skrevet onsdag kl 11:56 Hun trenger da ingen grunn for å gjøre det slutt i det hele tatt, og det ville jeg forklart dem. Vi bor da ikke i Iran.. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:56 #42 Del Skrevet onsdag kl 11:56 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Datteren min forklarte det slik (og jeg er enig), at hun ikke ønsket å være sammen med noen som hun VISSTE ville forlate henne i en kritisk situasjon, som det er en viss sannsynlighet at kan oppstå i løpet av livet. Anonymkode: 68670...886 Så klok hun er. Anonymkode: 25835...cfe 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:58 #43 Del Skrevet onsdag kl 11:58 Be de slutte å trakassere datteren din!!! Og si at hun kan blokkere både exen og foreldrene. Nok er nok. Anonymkode: 25835...cfe 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:59 #44 Del Skrevet onsdag kl 11:59 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Selvfølgelig har han rett på sin mening. Vi har alle rett på vår mening. Han har ikke rett på å ha en kjøreste som ikke ønsker å være sammen med ham når meningen hans er så langt fra hennes verdier at hun opplever det umulig (og utrygg) å fortsette forholdet. Vi kan alle ha meninger, og å si meninger. Vi har IKKE rett på at folk skal fortsatt ha en relasjon til oss hvis de ikke liker meningen vår. Ts sin datters mening er at hun ikke kan være sammen med ham og den meningen må hun få ha! Den trumfer hans mening om at de skal være kjærester. Anonymkode: 1deaf...eee 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:00 #45 Del Skrevet onsdag kl 12:00 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Du har virkelig forstått lite. Hun vil ha ikke ha en kjæreste med sånne holdninger. Og som vil forlate henne hvis noe kritisk som dette skulle skje. Ingen normal, god, flott mann ville sagt eller gjort noe sånt. Anonymkode: 25835...cfe 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:01 #46 Del Skrevet onsdag kl 12:01 Sum summarum til alle dere som svarer i tråden her; ingen av oss har noe med hva TS datter velger å gjøre. Dere kan være så uenige dere vil, hun bestemmer. Heldigvis for det. TS: Du trenger ikke forklare datteren din sine valg, og du trenger ikke komme til en slags enighet med foreldrene. Du kan håndtere dette ved å ikke håndtere det, men rett og slett si at dette kommer dere ikke til å legge dere oppi. Jeg ville sagt at jeg er helt enig med henne og støtter henne i å holde avstand på grunn av forkastelige holdninger. Ja dere skal være i samme omgangskrets, men de har jo sagt at deres datter er urimelig, hvorfor kan ikke dere si noe tilbake? Hvis dere absolutt må ha en dialog om det her. Anonymkode: bad4d...9b3 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:03 #47 Del Skrevet onsdag kl 12:03 Han har ikke vært glad i din datter når han har sagt noe sånt. 🚩🚩🚩🚩 Ikke foreldrene hans heller som vil tvinge henne tilbake. Anonymkode: 25835...cfe 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:05 #48 Del Skrevet onsdag kl 12:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville sagt at jeg er helt enig med henne og støtter henne i å holde avstand på grunn av forkastelige holdninger. Tipper et par mill på at sammenlignbare saker med annet innhold, altså like forkastelige, så hadde du ikke sagt et ord. Du hadde bare påstått at det ikke var det samme eller lignende uten å ha noen god begrunnelse. Anonymkode: 32ecc...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:06 #49 Del Skrevet onsdag kl 12:06 Babos skrev (39 minutter siden): Tipper du er mann eller? Jeg hadde dumpet mannen min om han sa noe sånt, en stakkars jente er voldtatt, mens kjæresten mener det da er ekkelt at en annen mann har vært i henne? Det var jo fader ikke frivillig fra jenta sin side! Jenta til ts vil jo vite at dersom noe sånt skjer med henne får hun ingen støtte fra typen, han vil se på henne som ekkel. Helt rett at jenta gikk i fra han! Jenta her er godt oppdratt med gode verdier. Statistikken viser at sjansen for å bli voldtatt som kvinne er overhengende stor, bare sånn til informasjon. Føler man sånn, så føler man sånn. Anonymkode: c2e14...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:07 #50 Del Skrevet onsdag kl 12:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler man sånn, så føler man sånn. Anonymkode: c2e14...dba Selvfølgelig. Og da bør man finne en partner som føler det på samme måte. Anonymkode: 68670...886 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet onsdag kl 12:07 #51 Del Skrevet onsdag kl 12:07 Jeg hadde ikke lagt en kalori i dette. Hadde svart: A) Stolt av datteren min sine holdninger, hun velger selv hvordan hun forvalter sitt liv B) Jeg presser ingen til å være kjæreste med noen de ikke ønsker, uansett årsak. Relasjoner skal være samtykkende, og jeg forstår ikke hvorfor dere ønsker å formidle til sønn at «nå skal vi presse noen til noe de ikke ønsker. Folk gjør det slutt hele tiden av alle og ingen årsaker - og dette er ikke vår sak. Så hadde jeg snakket med datter og sagt at jeg er SINNSYKT STOLT av at hun ikke aksepterer dette. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:08 #52 Del Skrevet onsdag kl 12:08 Hva 19-åringer har for grunner til å dumpe kjæresten tenker jeg vi foreldre bør holde oss unna. Hva om datteren din hadde sagt til gutten at hun aldri kunne ha vært sammen med en gutt som hadde hatt seg med en prostituert eller en annen mann og han hadde dumpet henne for det. Hadde det vært sammenlignbart (si feks at han var gammel nok til å kunne ha hatt lovlig sex med prosituerte). Anonymkode: a56e7...093 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:10 #53 Del Skrevet onsdag kl 12:10 All ære til din datter TS 🎉 Hva hvis denne "mannen" en dag får en datter som blir utsatt for voldtekt og han sier dette. Så din datter gjorde alt rett. Eksen får bare furte 🤦♀️ Anonymkode: a113d...534 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 12:11 #54 Del Skrevet onsdag kl 12:11 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): All ære til din datter TS 🎉 Hva hvis denne "mannen" en dag får en datter som blir utsatt for voldtekt og han sier dette. Så din datter gjorde alt rett. Eksen får bare furte 🤦♀️ Anonymkode: a113d...534 Han kommer nok over det. Og det beste er at han kanskje nå får tenkt deg litt om ang egne holdninger. Får håpe det til han får seg ny kjæreste evt. Dette var en læringsprosess for han. Endret onsdag kl 12:12 av Maleficenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:12 #55 Del Skrevet onsdag kl 12:12 Her må jenten deres bestemme hva hun ønsker eller ei. Samtidig så kan det hende at kjærestens mening kom litt feilt ut. At deres jente eller dere tenker at han tenker hun ville vært ekkel/ikke den samme hvis hun ble voldtatt. Mens egentlig er det mer den psykiske påkjenningen og påminningen om at hun hadde vært utsatt for et overgrep som vekker følelser av sinne, frustrasjon, tristhet osv i han som igjen gjør at han ikke hadde klart å legge disse følelsene til siden og de hadde skygget for de gode følelsene hans for henne. Gitt at et overgrep/voldtekt skulle skje. Anonymkode: 0d7f9...51d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 12:13 #56 Del Skrevet onsdag kl 12:13 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føler man sånn, så føler man sånn. Anonymkode: c2e14...dba Og føler man for å dumpe noen som føler det sånn så gjør man det ... 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 12:14 #57 Del Skrevet onsdag kl 12:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her må jenten deres bestemme hva hun ønsker eller ei. Samtidig så kan det hende at kjærestens mening kom litt feilt ut. At deres jente eller dere tenker at han tenker hun ville vært ekkel/ikke den samme hvis hun ble voldtatt. Mens egentlig er det mer den psykiske påkjenningen og påminningen om at hun hadde vært utsatt for et overgrep som vekker følelser av sinne, frustrasjon, tristhet osv i han som igjen gjør at han ikke hadde klart å legge disse følelsene til siden og de hadde skygget for de gode følelsene hans for henne. Gitt at et overgrep/voldtekt skulle skje. Anonymkode: 0d7f9...51d Samma det de er bare 19. For tidlig å binde seg da uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 12:15 #58 Del Skrevet onsdag kl 12:15 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tipper et par mill på at sammenlignbare saker med annet innhold, altså like forkastelige, så hadde du ikke sagt et ord. Du hadde bare påstått at det ikke var det samme eller lignende uten å ha noen god begrunnelse. Anonymkode: 32ecc...39e Bring on sammenlignbare saker 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:18 #59 Del Skrevet onsdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva 19-åringer har for grunner til å dumpe kjæresten tenker jeg vi foreldre bør holde oss unna. Hva om datteren din hadde sagt til gutten at hun aldri kunne ha vært sammen med en gutt som hadde hatt seg med en prostituert eller en annen mann og han hadde dumpet henne for det. Hadde det vært sammenlignbart (si feks at han var gammel nok til å kunne ha hatt lovlig sex med prosituerte). Anonymkode: a56e7...093 Sammenligner du dette med voldtekt? Anonymkode: 25835...cfe 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 12:18 #60 Del Skrevet onsdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er ingen jeg kjenner som enda er gift med kjæresten de hadde da de var 19. Ingen! Skal foreldre legge seg opp i tenåringer sitt kjærlighetsliv? Det er tragisk! Anonymkode: 236d7...1a0 Jeg kjenner noen men ikke mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå