Gå til innhold

Denne podcasten avslører ting om kjærlighet og traumer du egentlig ikke vil høre – men MÅ!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Omg, jeg har nettopp oppdaget podcasten Yte & Nyte, og den er helt sinnsykt bra! Det føles som å høre på en samtale jeg egentlig ikke har lov til å lytte til – så ekte, ærlig og ufiltrert.

De to siste episodene om sunn kjærlighet og generasjonstraumer traff meg skikkelig. Episoden om sunn kjærlighet handler om hvordan ekte kjærlighet starter med kjærlighet til seg selv, og de snakker så rått og ærlig om hvorfor vi ofte saboterer oss selv i relasjoner. Og den om generasjonstraumer? Wow. De går inn på hvordan vi ubevisst arver mønstre og traumer fra tidligere generasjoner, og hvordan vi kan bryte dem. Så sykt interessant og viktig!

Har noen andre hørt på den? Jeg er hekta! Føles nesten litt voyeursk å lytte, men på en bra måte, haha. Anbefales på det sterkeste!

https://open.spotify.com/show/1PILtMnKFWBqrlHkGFYKVM?si=0EaE7HkiT8aQsg0lSXXaDg

Hva synes dere?

Anonymkode: 3f9d4...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
hvalstad45 skrev (3 minutter siden):

Hva slags bakgrunn har de for å uttale seg om alt dette?

Bra spørmål, begge har gitt ut musikk, og han fyren har Livets harde skole på profilen sin. Jeg sjekket det ikke ut og tok for gitt at de hadde relevant bakgrunn, tror dette er mer egne teorier og tanker? 

Anonymkode: 756fc...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har ingen “ekspertbakgrunn” i tradisjonell forstand, men det er nettopp det som gjør den så bra! De deler sine egne erfaringer, helt ærlig og uten filter – og man lærer faktisk sykt mye av det. Jeg er så lei av eksperter med lange utdannelser som sitter og analyserer ting de aldri selv har opplevd. Det er noe helt annet å høre på folk som virkelig har stått i det, kjent på følelsene og funnet ut av ting på egen hånd. Det gjør samtalene mye mer relaterbare og ekte.

Anonymkode: 3f9d4...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje noe som er fint å kose seg med, men å faktisk ta i mot tips fra podcaster er ikke det lureste.

Blir som å tro på stjernetegn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at det er viktig å være bevisst på disse tingene, men jeg er veldig opptatt av å danne min egen oppfatning og mening i forhold til ulike temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bra spørmål, begge har gitt ut musikk, og han fyren har Livets harde skole på profilen sin. Jeg sjekket det ikke ut og tok for gitt at de hadde relevant bakgrunn, tror dette er mer egne teorier og tanker? 

Det er alltid et svært, rødt flagg. 

Anonymkode: aaeec...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Av alle tingene jeg styrer solid unna. Om du først vil ha tips om nære relasjoner og kjærlighet, og ikke minst hvem du tar råd fra. 

Anonymkode: f1e17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...