Gå til innhold

Alt for mye påkledning i barnehagen nå??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er unødvendig å kjøpe vinter regndress om man har vinterdress og regntøy liggende hjemme. Genialt og enkelt å slenge regnbukse på utenpå vinterdressen. Regnbukse er gjerne romslige i str og, så skal gå fint. Ikke vits å ha dobbelt opp av ting..

Anonymkode: 1c717...8e0

Ja det er det jeg skrev men den jeg svarte sa det var tull for vinterdressen skulle holde.

Har en vinterdress til min (ikke vinterregndress) som har høy vannsøyle og virker til å tåle mye vann men den er jo ikke 100% vanntett sånn som regntøy er.. Så jeg har iallfall antatt at når barnet omtrent bader ute så er det nødvendig med noe utenpå den da.

Uannsett er det jo for varmt med tynn ull + tykk ull + vinterdress når det er varmegrader.

Anonymkode: 74752...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er surt ute nå. Vårt barn går også i sentrumbarnehage i Oslo og har vært påkledd det samme de siste dagene. Jeg føler det har vært passe og ene dagen klaget hun faktisk over at hun var kald fordi de hadde lekt med slafsen.

Anonymkode: e00b1...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Duger det med vinterregndress med fleeceforing eller er denne med glatt for fra Kattnakken mye bedre evt hvorfor? 

Den koster veldig mye!

Anonymkode: 60a0d...b84

Vet ikke, jeg har ikke erfaring med regntøy med fleecefôr. Kjøpte vinterregndressen for 350 kr på Finn, ser ubrukt ut. Syns ikke det var så dyrt.

Anonymkode: 012d6...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er det jeg skrev men den jeg svarte sa det var tull for vinterdressen skulle holde.

Har en vinterdress til min (ikke vinterregndress) som har høy vannsøyle og virker til å tåle mye vann men den er jo ikke 100% vanntett sånn som regntøy er.. Så jeg har iallfall antatt at når barnet omtrent bader ute så er det nødvendig med noe utenpå den da.

Uannsett er det jo for varmt med tynn ull + tykk ull + vinterdress når det er varmegrader.

Anonymkode: 74752...ac3

Ja vinterdressen holder sa jeg og det har du vel?

Anonymkode: fc02c...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...