AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Barnet blir levert i ullundertøy, når de skal ut nå sentralt i Oslo tar de på barnet tykk ulldress, vinterdress og gummibukse utenpå der igjen. Jeg synes dette virker veldig voldsomt og for varmt i plussgrader slik det er her. Dressen er helt ny og holder for øvrig slaps og en del vann ute. Hvordan blir deres barn i samme område kledd på nå om dagen? Anonymkode: 60a0d...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja det høres mye ut.. Her var barna ute i dag når jeg leverte så kledde på min selv og synes alltid sånn her vær er litt vanskelig siden vi ikke har regntøy/dress med varmt for.. Men tok på tynn ullbukse, t-skjorte, tynn genser innerst og så vinterdress + tynn regnbukse. Er vanndammer og klissvått ute i vår barnehage, vinterdresse min har er ikke vanntett nok når hun sitter i vanndammer. 2 år gammelt barn. Anonymkode: 74752...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden (Bor også ganske sentralt i Oslo forresten) Anonymkode: 74752...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det høres mye ut.. Her var barna ute i dag når jeg leverte så kledde på min selv og synes alltid sånn her vær er litt vanskelig siden vi ikke har regntøy/dress med varmt for.. Men tok på tynn ullbukse, t-skjorte, tynn genser innerst og så vinterdress + tynn regnbukse. Er vanndammer og klissvått ute i vår barnehage, vinterdresse min har er ikke vanntett nok når hun sitter i vanndammer. 2 år gammelt barn. Anonymkode: 74752...ac3 Hmmm lurer på om jeg skal kjøpe foret regntøy, men da håper jeg de bruker det. Anonymkode: 60a0d...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Regnbukse utenpå dress er noe ordentlig tull, jeg hadde sagt dressen holder og at de ikke trenger regnbukse. Ulldress under hørtes også mye ut men komme an på hvor aktiv barnet er. Anonymkode: fc02c...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Kommer ann på hvor aktiv barnet er, og om barnet fryser lett eller ei, og hva de skal. Skal de herje et sted med en god del vann, søle og snø, så er det lurt med tynn ull under, og vanntett utenpå.. blir de da våte, så blir de ikke så lett kalde pga ullen under. Så kan de bare kle av barnet litt om barnet blir varm. Bedre det enn å ikke ha nok klær altså.. Anonymkode: 1c717...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Varierer om hun har ull eller bomull som innerste lag. Nå om dagen, når det er vått ute, får hun på ulldress og vinterregndress fra Kattnakken utenpå. Vinterregndressen er genial nå for å holde henne tørr, men den er ikke så varm som vinterdressen, og jeg vil tro at den fort kan føles klam og kald hvis hun ikke får ull under. Har et 2 år gammelt barn som er varm av seg, bor sentralt i Oslo. Anonymkode: 012d6...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Det var voldsomt. Vi leverer i vanlig klær av bomull og når de går ut kler de på enten bare vinterdressen, og på litt kaldere dager med noen få minus har han mellomlag av ull i tillegg. Har en veldig aktiv gutt da, blir fryktelig varmt for han om han skal ha på særlig mye mer nå. Også i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Anononyma skrev (1 time siden): Det var voldsomt. Vi leverer i vanlig klær av bomull og når de går ut kler de på enten bare vinterdressen, og på litt kaldere dager med noen få minus har han mellomlag av ull i tillegg. Har en veldig aktiv gutt da, blir fryktelig varmt for han om han skal ha på særlig mye mer nå. Også i Oslo Hvilken vinterdress har han? Anonymkode: 60a0d...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken vinterdress har han? Anonymkode: 60a0d...b84 Har en fra Reima, husker ikke hvilken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå